Білімділер поралы

Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді?

Жаратылыстану 1 сынып
Бөлімше тақырыбы: Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді?
Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді жоспардан
1. 4. 2. 1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;
1. 4. 2. 2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
1. 4. 2. 3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: адамдардың ғарышты қалай зерттегені туралы түсінік алады
Оқушылардың көпшілігі: ғарышты зерттеуге арналған құралдарды және ұшатын аппараттарды суреттейді, астрономия туралы түсінік алады;
Кейбір оқушылар: қоршаған әлемнің құбылыстарына бақылау жүргізеді.
Бағалау критерийі:
Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттайды.
Суреттер арқылы жердің жасанды серіктерін сипаттайды.
Тілдік мақсаттар
Пәндік сөздік қор және терминдер: Күнтізбе, рет, жаңалық
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
- Адамдар ең алғашқы рет қандай астрономиялық жаңалықтар ашты
- Адамдар ай мен Күнді бақылай отырып қандай жаңалықтар ашты деп ойлайсыңдар??
- Адамдар аспан денелерін қалай зерттеген?

Сабақтың басы 3 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Кезеңнің мақсаты: Балаларды қарсы алып, сабаққа дайындығын тексеру, Психологиялық ахуал орнату үшін «Сен маған, мен саған» ойынын ойнату.

Өтке тақырыпты пысықтау 5 минут
Өткен тақырыпты пысықтау.«Пікірлер себеті» әдісі арқылы.
– Жер шары қандай пішінде? (Шар пішінді)
– Ай дегеніміз не? (Жердің жасанды серігі)
– Жасанды серік дегенді қалай түсінесіңдер? (Табиғат жасаған)
– Қазір менің досымды тыңдап көрейік. (Оқушылар сабаққа алдын ала хабарлама дайындап келеді )
- Қандай тақырыппен танысамыз деп ойлайсыңдар?
ОМ анықтап алу.
Мұғалім: Баймаканова Рыскелды Иманбековна

Ғарыш. Адамдар ғарышты қалай зерттеді? жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 53
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 53
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика