Білімділер поралы

Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?

Сабақтың тақырыбы: Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?
Я дыбысы мен әрпі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 1. 2. 9. 2 Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ь, таңбалары мен ф, в, ц, ч дыбыстары, е, ю, я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу
1. 2. 1. 2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді оқу, түсініп оқу) қолдану
1. 2. 5. 1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру
1. 1. 9. 1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
Бағалау критерийлері: Барлық оқушылар істей алады:
Я дыбысы мен әрпін біледі..
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбір оқушылар істей алады:
Сөздерді тұтастай оқи алады.

Тілдік мақсат
Оқушылар: Сюжетті сурет арқылы әңгіме құрап, болжай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Шаян - рак -
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Балалар жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір қай мезгіл?
- Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
- Неліктен Алдаркөсені ұттық кейіпкер қатарына жатады?
Алдыңғы оқу: һ әрпі мен дыбысын біледі.

Басы
Ынтымақтастық ахуалын құру
Шаттық шеңбері «Жақсы тілек!».
Достарымның барлығын,
Сыйлап, жақсы көремін.
Алақаным арқылы
Жылуымды беремін
Топқа бөлу. Ертегі кейіпкерлерінің суреттері арқылы топқа бөліну (Алтын сақа ертегісі мен Мақта қыз бен мысық ертегісі)
1 - топ. Алтын сақа
2 - топ Қатық
(ҰЖ) Ширату
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
Біз бүгін жаңа тарау өтеміз
Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Салт - дәстүр ғасырлар бойы ұрпақтан - ұрпаққа беріліп отыратын әдет - ғұрып, мәдени іс - әрекеттер жалпыға бірдей тәртіп. – талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары, ертекшілері осы сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап, ұрпақтан - ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген. Ауыз әдебиеті — халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем - әдеби туындылардың жиынтық атауы. А. ә - нің шығарушысы да, таратушысы да, тыңдаушысы да — халық. А. ә. жанрлық құрамы жағынан да сан - салалы болып қалыптасты (слайдтар)
(ҰЖ) Қызығушылығын ояту
Суретпен жұмыс
- Балалар жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір қай мезгіл?
- Қыста табиғатта қандай өзгерістер болады?(күн суытады, аяз болады т. б.)
- Мына ұлттық кейіпкерлер туралы не білеміз?
- Сендер Алдар Көсе туралы естігендерің бар ма?
- Тағы да басқа қандай Алдар Көсе туралы әңгіме, ертегі білесіңдер?
1. Шығармашылық жұмыс. (Сурет бойынша әңгіме құрау)
Бағалау «Мадақтау»

Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 48
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 48
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика