Білімділер поралы

10 саны және цифры

Сабақтың тақырыбы: 10 саны және цифры
Сабақтың мақсаты: 1. 10 санының құрамымен таныстыру. 10 көлеміндегі қосу, азайту амалдарын орындату, қатесіз, тез, ауызша есептеуге үйрету.
2. Ойлау, есте сақтау, тілін, танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу.
Типі: жаңа білім меңгерту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кеспе сандар, карточкалар, оқулық, дәптер.

Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
1. Психологиялық дайындық. Ал балалар сабақты бастамас бұрын барлығымыз Психологиялық дайындықты айтып жіберейік.
Армысың асыл күн!
Армысың асыл жер
Армысың көк аспан
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос,
Болайықшы жақсы дос.
Жақсы сөз жанды жадыратар дегендей. Қане бәріміз бір - бірімізге алақандарымызды беріп. Бір – бірімізге жан жылуымызды сыйлаймыз
Бүгінгі күн!
Терезеден күліп бізге тұр қарап,
Сондай жақсы көңіл күймен.
Басталады бұл сабақ!

ІІІ. Жана сабақ
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ.
5 - ке 5 - ті қосқанда,
болып шықты он саусақ,- демекші бүгінгі сабақта біздер 10 санының құрамымен танысамыз: 10 саны 10 бірліктен тұрады. 10 басы мен аяғы бар ең толық сан болып есептеледі. Себебі 10 санынан келесі сандардың қайталанып келу реті басталады. Енді жай сандар күрделі сандарды құрайды
Сабаққа дайынбыз ба?
Олай болса, біздің алдымызға қойған мақсатымыз не деп ойлайсыңдар?
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз сабақ оқу.
Сабақ оқу арқылы,
5 - ке қолды жеткізу.
Жер бетіндегі ең ақылды, ең күшті кім деп ойлайсыңдар? – Адам. – Сендер де ақылды, күшті, зерексіңдер, білімдісіңдер. Ал Балалар білімімізді көрсету үшін « есептер әлеміне» саяхат жасаймыз. Саяхатқа шыға отырып, әрбір аялдамада есепті дұрыс шығарсақ, келесі аялдамаға бағыт аламыз.
Саяхатқа әзір екенімізді білу үшін өткен тақырыптардан бірнеше тапсырма берілген, сол тапсырмаларды дұрыс орындасақ саяхатқа шығамыз.
Олай болса Өткен сабақты қайталаймыз.
1. Жасырын санды тап.
2. Тура, кері сана.
1..... 3 4..... 5.... 7..... 9
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Балалар сендер әр аялдаманың тапсырмаларың дұрыс орыңдасаңдар бізде бұл жерде жай ағаш берілген осы ағашты біз алма ағашына айналдыруымыз керек. Ал балалар жай ағашты алма ағашына айналдыруға дайынбыз ба?
1 - ші аялдама:. Ойын. «Көршілер». Мына сандардың көршілерін табу.

Енді әрі қарай екінші аялдамаға өту үшін есеп шығаруды жалғастырамыз.
2 - ші аялдама: «Жүйрік болсаң тауып көр»
1. Табақта 5 алма, қолымда 4 алма. Қосқанда барлығын болады неше алма?
2. Ал, қане қараңдар. Неше қоян санаңдар 6 ақ, 3 көк. Шешуін кім табады?
3. Сымда отыр 7 торғай, Тағы қонды 2 - еуі. Болды енді нешеуі?
4. Талда ілініп тұрды 9 жапырақ. Ұшып кетті 1 - еуі. Қалды енді нешеуі?
5. Орманға келді 9 түлкі. Тағы келді 1 - еуі. Болды сонда қанша түлкі?
3 - ші аялдама «Кім жылдам?» Мысалдардың тек жауабын ғана айту.
10 саны және цифры. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 32
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 32
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика