Білімділер поралы

Бұлшық ет

Қысқа мерзімді жоспарлау.
Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бұлшық ет.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, Суреттер, Флипчарт, маркерлер.
Білімділік: Оқушылардың білім дәрежелерін жетілдіру алдыңғы сабақта алған білімдерін жетілдіре отырып, бұлшық еттің атқаратын қызметін түсіндіру
Дамытушылық: Оқушылардың белсенділіктерін қалыптастыра отырып, топпен жұмыс жасау белсенділіктерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында өз өздерін ұстауға, еркін сөйлей алуға тәрбиелеу, өз беттерінше жұмыс жасай алуға баулу.

Оқушыға не жайында мағұлмат береміз
Бұлшық ет не үшін қажет?
Дененің қай бөлігінде бұлшықет бар?
Бұлшықет қалай жұмыс істейді?
Бұлшықетті қалай шынықтырады?
Тапсырмалар.
Оқушыларды топқа бөлу арқылы әр топқа тақырыпқа сай тапсырмалар берілді.
Ойын түрлері: І. Шыңға шығу, бес шумақ өлең, сергіту сәті, Кім жылдам

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі (1 - 2 мин)
Оқушылармен амандасу жоқ оқушыларды түгендеу, сынып тазалығына көңіл аудару оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылар үш топқа бөлінеді.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Кубизм әдісі «Шыңға шығу» ойыны. 1 Адам денесінің тірегі не?
2 Аяқ жіліктерін ата?
3 Қаңқадағы жалпақ сүйектерді ата?
4 Қысқа сүйектерге не жатады?
5 Бас сүйек қаңқасы қандай екі бөліктен тұрады?
6 Кеуде қуысында неше омыртқа бар?
7 Бұғана мен жауырын қандай белдеу құрайды?
8 бала неше жасқа келгенде сүйектері қатая бастайды?
9 Адам мүшесінде неше қабырға бар?

I. Қызығушылықты ояту.
- Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме?
Ерте - ерте ертеде бір патшаның қызы - Алтын бұрымды сұлу өмір сүріпті. Оның жүрісі аққудың жүзгеніндей әдемі еді, бойы - оқтай түзу, денесі - сымбатты еді. (Орыс халқының Алтын бұрымды Василиса
туралы ертегісі)
- «Оқтай түзу» және «денесі сымбатты» деген сөздерді қалай түсінеміз?
- Адам өзінің жүріс - тұрысын өзі қалыптастыра ала ма?

II. Ақпараттық блок.
(Балаларға жаднама беріледі, оны ата - аналарына көрсетуі керек).

III Жаңа сабақ
Адам денесіндегі сүйектер өздігінен қозғала ала ма?
- неге?
Тәжірибе жасау
1. Балалар қолы мен аяғын ұстап көреді. Сол қолымен оң қолының
шынтақтан жоғары қатты бұлшықетін ұстап көреді. Қолды бүккенде бұлшықет қатая түседі. Балалар жұптасып, бір - бірінің қолының бұлшықетін сантиметрлік таспамен өлшейді: алдымен бұлшықеттің қол бос тұрғандағы қалпы, содан соң бүгілген кездегі қалпы өлшенеді. Нәтижесі дәптерге немесе тақтаға жазылады. Бұлшықет қысқарды, жиырылды, жазылды.

Бұлшық ет. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Ана әлемді тербейді
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Аяулы ана - асылым!
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адамдық диханшысы
  • Асель28
    Жазған: Асель28
  • Акниет Нурым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 74
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 74
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика