Білімділер поралы

Диқан баба

Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Тақырыбы: Диқан баба
Мақсаты: Оқушыларға аңыздың шындықпен жанасуының, адами қасиеттердің бірі – қанағат екенін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: А. Мәтінді оқып, түсінеді. Шығарманың қай түріне жататынын анықтайды.
Б. Диқан бабаның қылығын бағалап, аңыздағы адамдардың мінез - құлқын сипаттайды.
С. Аңыздағы негізгі ойды өмірмен байланыстыра отырып, пікір білдіре алады.
Керекті жабдықтар: Бидай, арпа, күріш суреттері, оқулық, флепчарт, фламастер

Кіріспе
Оқушылармен амандсып, жұпқа бөлу. Сабаққа
дайындығын тексеру. Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» арқылы сұрау.
Бидай, арпа, күріш топтарына бөлу.

Тұсау кесер
Қызығушылығын ояту.
- Топтарға неге бұлай бөліндік?
- Бұл дәнді дақылдар не үшін керек?
- Егер адамдар егін екпесе, еңбектенбесе ішіп - жеп рахат өмір сүруі мүмкін бе?
- Бірақ, балалар сонау ерте, ерте заманда, адам жаңа адам болып келе жатқанда ешкім егін екпей - ақ тағамдар көктен жауатын болған.
- Мұндай қызық «Диқан баба» атты аңызда айтылған.
Табыс критерийін құру.
Негізгі бөлім Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінді іштей оқу.

Сөздікпен жұмыс
Нантептілік - кесірлену, нанды рәсуә ету.
Мейманасы тасу - астамшылық жасау.
Кепиет сөз - кесір сөз
Есіркеу - жаны ашу
«Ойлан. Жұптас. Бөліс»
1 топ Мәтін мазмұны бойынша сурет салып, мәтінді аяқтау.
2 топ Мәтіндегі Диқан бабаның қылығын бағалап, адамдардың мінез - құлқын сипаттап, мәтін бойынша мақал - мәтелдер жазу.
3 топ Нанды қадірлемеуге байланысты балалар арасындағы оқиғалар құрастырып, суреттеу.
Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Круглоозерный ЖОББ мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Абуталина Айнур Калиоллиевна
Диқан баба. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 241
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 240
Роботтар: 2
ЖАРКЫН УСИМХАНКЫЗЫ АЖИМУРАТОВА
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика