Білімділер поралы

Аяз би ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі

Әдебиет, 6 - сынып
Тарау немесе бөлім атауы: Туған жерім - алтын бесігім
Сабақтың тақырыбы: «Аяз би» ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 6. Ж 3. Әдеби туындыдағы кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау
Сабақ мақсаты: Әдеби туындыдағы кейіпкерлердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау;
Әр кейіпкердің өзіндік ерекшелігін анықтау арқылы іс - әрекетіне баға беру
Тілдік мақсаты: Пәнге қатысты сөздік қор мен термин: тип, тек, кейіпкер, образ сөздерінің мағынасын ашу
Кейіпкер (персонаж) – көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ
Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген құбылысты (көбінесе әдеби қаһарман бейнесін) Образ деп атайды.
Образ әдеби тек тұрғысынан үш түрге:
1. эпикалық;
2. лирикалық;
3. драмалық жасалу
Эпикалық образ – шығармада толық кескінделген, болмыс - бітімі анық, дараланған образ.
Тип: Әдебиеттегі образ екі түрлі мағынада қолданылады: көркем бейне, кейіпкер, тип.
Тип – көркем әдебиеттегі жинақтау. Мысалы: Аяз бидің образы бір ғана аяз бидің емес, сол кезеңде өмір сүрген бірнеше Аяз би тектес адамның жиынтық бейнесі.
Тек: Жанр (французша genre, латынша generіs — түр, тек) — өнердің барлық түрлерінде тарихи қалыптасқан іштей жіктелім жүйесі. “Жанр” сөзі француз тілінде “тек” ұғымын береді, сондықтан да эпос, лирика және драманы ертеректе жанр деп атады, кейде жанр термині әдеби түр терминімен теңестіріледі (қ. Әдебиеттің тегі мен түрі). Ал шын мәнінде жанрлар аталған үш тек пен әдеби түр құрамына кіреді.
Фабула (лат. Fabula — аңыз, әңгіме, ертегі, мысал) — көркем шығармада суреттелген окиғаны рет - ретімен жүйелеу. Фабула сюжетпен көптеген өзіндік ерекшеліктерімен өзгешеленеді:

Талқылауға арналаған сұрақтар:
- Сендердің ойларынша, кейіпкер деген кім?
- Әдебиеттегі типтік образ дегенді қалай түсінеміз?
- Әдебиеттегі тек сөзінің мағынасын түсінеміз бе?
-«Аяз би» ертегісі тегі мен түрі жағынан қандай шығармаға жатады деп ойлайсыздар?
- Ертегідегі кейіпкерлер тегі мен түрі жағынан қандай кейіпкерлер тобына жатады? (эпикалық)
- «Аяз би» ертегісінің кейіпкерлерін іс - әркеттері тұрғысынан қалай жіктеуімізге болады?

Қарағанды қаласындағы
«№12 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Жакенова Кенжегуль Абдрасилкызы
Аяз би ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 251
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 249
Роботтар: 2
ЖАРКЫН УСИМХАНКЫЗЫ АЖИМУРАТОВА Cалыкбаева Света
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика