Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әдебиеттік оқу пәні бойынша Ұзақ мерзімдік жоспар

14 қаңтар 2019, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Әдебиеттік оқу
Барлығы 136 сағат. Аптасына 4 сағат. 1 тоқсан 36 сағат
Ұзақ мерзімдік жоспар
№ Сабақтың тақырыбы
1 Қобыланды батыр
Мақсаты: Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы атқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету. оқушынң ойлау қабілеттерін дамыт у, сөйлеу тілдерін байыту,
2 Ер Тарғын мен Тарлан аттың ерлігі
Мақсаты: Оқушылар тақырыпі жайлы түсінік алады, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы топпен талқылау арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады
3 Қ. Жұмаділов. Қабанбай
Мақсаты: әңгімені оқу, мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту
4 Ө. Тұрманжанов. Жолаушыдан жолаушы жолың болсын сұрайды.
Мақсаты: Мәтін мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, мәтін идеясын ашу.
5 Б. Әдетов. Аңыз арнасы
Мақсаты: мәтін мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау. оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту
6 Диқан баба
Мақсаты: Мәтін мазмұнын түсіну, шығарма жазу туралы алғашқы түсінік беру. тіл байлығының, сөздік қорын байыту арқылы сөйлеу тілінің дамуына
7 С. Кежеғұлов. Қазантаст
Мақсаты: С. Кежеғұлов. Қазантастаны туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға, түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді, тапсырманы топпен орындауға дағдыланады
8 Шешендік сөздер. Сырым шешен. Балаби мен Сырым
Мақсаты: Шешендік сөздерді түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады
9 Даудың шешімі. Талассаң бағаң кетеді
Мақсаты: Тақырып туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасау. сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту
10 Кінәлі аяқтар
Мақсаты: Мәтінді түсініп оқйды, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді, тілін, дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту арқылы достықты құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа үйренеді
11 - 12 Киелі жеті сан
Мақсаты: Мәтін мазмұнын өз бетімен түсініп оқуға және оның идеясын ашуға жол салу. Мәтінмен жұмыс істеуге, негізгі ойды таба білуге жағдай жасау
13 Атымтай жомарт. Аңызға айналған Атымтай. Атымтайдың төрт ақылы
Мақсаты: Оқушылар тақырып жайлы түсінік алады отырып, мәнерлеп түсініп оқуға үйренеді, үлкенді сыйлауға, құрметтеу үйренед
14 Төрт тентек
Мақсаты: Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту
15 Ғалымның хат өлмейді
Мақсаты: Оқушылар тақыптың негізгі маңыздылығын біледі, түсініп оқуға үйренеді, тілін, сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытуға машықтары дамыйды
16 Б. Дүйсенбаев. Сөз мәйегі
Мақсаты: Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы біліктілігін, сөздік қорын жетілдіреді, жан - жақты ойлауға үйренеді
17 Қожанасыр әңгімелерінен
Мақсаты: Қожанасыр әңгімелеріненің кереметі жайлы айта отырып, оқушы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, оп арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады
18 Алдар көсенің алдауы
Мақсаты: Оқушылар Алдар туралы түсінеді, біледі, өз ойларын жетілдіре отырып мәліметтерді жинақтайды, сөйлемді дұрыс құруға, ой - қиялын тиянақтай білуге дағдыланады
19 О. Байбақов. Өтірік өлең.
Мақсаты: Байбақов. Өтірік өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру. мәтін идеясындағы мәселелерді жан – жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.
20 - 21 Б. Кіріспайұлы. Хайуанаттар дүниесі
Мақсаты: Хайуанаттар дүниесі жайлы айта түсініктер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, табиғатты сүюге, қорғауға үйренеді
22 Н. Қуанышбеков. Көптен безген көгермес.
Мақсаты: Тақырыптың мазмұнымен таныстыру арқылы, көркем сөздер туралы мағлұмат беріп, сөйлеу тілінде атқаратын қызметін байқату.
23 И. Крылов. Екі бала
Мақсаты: Екі бала жайлы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге нанды қадірлеуге, кісі еңбегін сыйлауға дағдыланады
24 И. Крылов. Аққу, Шортан, һәм Шаян
Мақсаты: ертегінің мазмұнымен таныстыру арқылы, көркем сөздер туралы мағлұмат беріп, сөйлеу тілінде атқаратын қызметін байқату.
25 Атша көкек
Мақсаты:Тақырып жайлы түсініп оқуға талпынады, салыстыра білуге үйренеді, ойын толық жеткізе білуге дағдыланады; туған жерге, тілге деген сүйіспеншілігін арттыра
26 А. Сейдімбек. Бақ, Дәулет және Аман
Мақсаты: Тақырып жайлы айта келіп, өлеңді мәнерлеп оқуға, салыстыра білуге үйренеді, есте сақтау, ойын толық жеткізе білуге дағдыланады.
өзінің ана тілін сүюге, қадірлеуге дағдыланады
27 Балықшы мен бақалшы
Мақсаты: Оқушылар тақырып жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтау; арқылы сөйлемді дұрыс құруға дағдыланады.
28 Сыбызғышы
Мақсаты: Оқушыларға тақырып жайлы айта келіп, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру; дамылсыз жұмыс істейтін мамандықтармен таныстыра отырып еңбекке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
29 Ә. Тәжібаев. Толағай
Мақсаты: Оқушылар тақырып жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтау; арқылы сөйлемді дұрыс құруға дағдыланады.
30 Ш. Смаханұлы. Су мен балық.
Мақсаты: Оқушылар Ш Смазанұлы тақырыбын түсініп оқу ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады
31 М. Әлімбаев. Жолбарыс пен түлкі
Мақсаты: Өмірге деген көзқарасы ортақ, дүниетанымы деңгейлес, бір - біріне деген сезімдері адал достар туралы түсініктерін кеңейту.
32 О. Асқар. Патша және жер қазушы
Мақсаты: Оқушылар тақырыпты оқиды түсінік алады, маңыздылығын біледі, топпен талдау арқылы ой өрсітері дамыйды
33 Ғ. Айдаров. Біреуге ор қазба - өзің түсесің.
Мақсаты: Оқушылар Ғ. Айдаровтың Біреуге ор қазба - өзің түсесің әңгімесін түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, анасын сыйлауға дағдыланады.
34 - 35 Қ. Төреғожа. Бір дегенім
Мақсаты: Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, өзне таныс мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру.
36 А. Шаяхмет. Аяз бен қыдыр (айтыс)
Мақсаты: Оқушылар ата - бабамыздың өмір тарихы жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
37 М. Мәжекеев. Болар бала жасынан.
Мақсаты: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады
38 Б. Момышұлы. Ұшқан ұя.
Мақсаты: Тақырыптың мағынасын түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, туған еліне, тарихына деген сүйіспеншілігін арттыру арқылы батылдыққа, батырлыққа дағдыланады.
39 Р. Мумеев. Алтын іздеген адам.
Мақсаты: Тақырыптың мағанасын аша отырып жақсы түсініктер қалыптасады ойын жеткізе білуге, сөйлемді дұрыс құруғ үйренеді.
40 Ө. Канафин. Жер идірген
Мақсаты: Оқушылар тақырыптың маңыздылығын аша отырып түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, сөйлемді дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады.
Әдебиеттік оқу пәні бойынша Ұзақ мерзімдік жоспар жүктеу
2 013
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Үйде оқыту бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар
Үйде оқыту бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар
Үйде оқыту бойынша күнтізбелік – тақырыптық жоспар
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым»
Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым»
«Үш бақытым» өлеңімен таныстыру. Оқушыларды Мұқағали Мақатаев өмірімен таныстыру; Оқушыларды туған жерін, елін қорғай білуге баулу. Патриоттық сезімдерін ояту және ой белсенділігін арттыру.
Осы шақ, нақ осы шақ
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Бесік жыры, Тұсау кесу жыры
Бесік жыры, Тұсау кесу жыры
Ақмола облысы, Целиноград ауданы Қабанбай батыр ауылы, №41орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Мырзағалиева Айшагүл Есимқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×