Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз

18 қаңтар 2019, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз.
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
2. 2. 2. 1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
2. 3. 4. 1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Құндылық: Жан мен тән саулығы және рух тазалығы
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.

Басталуы
Ой сергек.
Молекулалар мен атомдар ойыны
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Қайырлы таң, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды)
Қайырлы таң, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды)
Қайырлы таң, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды)
Қайырлы таң, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу)
Қайырлы таң, ұстазым!
Мен ояндым! (Күлімсіреп, күнге қолдарын созады)
Оқушылар орындарына отырады.
Үй тапсырмасы: «Театр әлеміне саяхат»
Байлық пен ақыл мәтінін әр топ рөлде ойнап түсіндіреді.

Ортасы
Түсіну
Оқылым
Мәтіндерді түсініп оқы. Қомағайлық. Қожанасыр мен ашқарақ.
Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізу.
Мешкей – тамақты көп ішетін, тойымсыз адам.
Күпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалу.
Ашқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам.
Қолдану
Салыстыр. Қожанасыр мен ашқарақ.
Мұғалімнің аты - жөні: Құсайынова М.
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз жүктеу
6 977
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Біз өсіп жатқан өлке
Біз өсіп жатқан өлке
Алған білім дағдыларын, өмірде қажетінше қолданады.
Мұқан Иманжанов. Кітап
Мұқан Иманжанов. Кітап
мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру
М. Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы
М. Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
Мұқағали Мақатаев. Отан туралы
Мұқағали Мақатаев. Отан туралы
Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М.Қалдыбаев
Cүп-сүйкімді лағым. Еліктің лағы (әңгіме) М.Қалдыбаев
мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялы, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Жолбарыс пен түлкі
Жолбарыс пен түлкі
Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×