Білімділер поралы
Мүсіншінің құралы – саз балшық, суретшінің құралы – бояу, әдебиетшінің құралы – тіл. «Сөз әдебиеттің құрылыс материялы» (Федин). Өнердің көп салаларының ішінде ең бір қадірлісі әрі қасиеттісі – көркем әдебиет. Оның өнердің өзге түрлерімен әлгідей бірлігі бола тұра өзгешелігі де мол. Сөз өнері сурет пен музыка секілді жалпыға бірдей жетімді деу қиын; сөз – бояу немесе дыбыс емес, барлық халыққа бірдей түсінікті бола алмайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету, көптік жалғауларын дұрыс қолдану
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Продолжить работу по формированию у учащихся критического, логического и ассоциативного мышления, ИКТ. Продолжить работу над формированием умения учащихся определять цели урока;
Жариялаған gulzhansad   Категориясы: Кембридж тәсілі
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін анықтайды. Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді Қоршаған ортаны танып - білу үшін орындалатын әрекеттерді атайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. Сапалық сын есімдерді салыстырмалы, күшейтпелі шырайға айналдырады; Заттанған сын есімдерді дұрыс қолданып, сөйлемді толықтырады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Бұлшық еттің негізгі топтарын, бұлшық еттердің маңызын түсіндіру. Бұлшық еттердің атқаратын қызметін салыстыра отырып, үш тілде оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Балаларға қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы туралы білім бере отырып, ұлыстың ұлы күні Наурыз мейрамы жақсы екендігін ұғындыру; Наурыз мейрамын сипаттау арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
- тоғызқұмалақ нені үйретеді? - тоғызқұмалақ ойынында әдіс - тәсілді дұрыс орындалды ма? - тоғызқұмалақ ойыны не үшін қажет екенін білесіз бе?
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адамдық диханшысы
  • Асель28
    Жазған: Асель28
  • Акниет Нурым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 206
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 205
Роботтар: 2
aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика