Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кембридж тәсілі
Приветствие
Использовать в речи знакомые слова, словосочетания для знакомства, описания предметов и сообщении о себе....
Имя прилагательное
ответить на вопрос урока, доказать значимость имен прилагательных, совершенствовать навыки определения признаков частей речи: имени существительного, имени прилагательного, формировать навыки грамотного письма, воспитывать чувство коллективизма,...
Теңдеулер және оны шешу тәсілдері
Теңдеулер және оларды шешу тәсілдеріне байланысты білімдерін пысықтау; күрделі теңдеулерді шешу жолдарын қарастыру....
Аяз би ертегісіндегі кейіпкерлер бейнесі
Аяз бидің образы бір ғана аяз бидің емес, сол кезеңде өмір сүрген бірнеше Аяз би тектес адамның жиынтық бейнесі....
Халық ауыз әдебиеті (қысқа мерзімдік жоспар)
Әдебиеттің түрлері туралы түсінік бере отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру...
Көжек ертегісі
Көжек ертегісінің мазмұнын ашып, негізгі ойды анықтай білу....
Ертегі Көжек
Ертегі идеясын түсіну. Қоянға сипаттама беруді үйрену....
Диқан баба
Диқан бабаның қылығын бағалап, аңыздағы адамдардың мінез - құлқын сипаттайды. Аңыздағы негізгі ойды өмірмен байланыстыра отырып, пікір білдіре алады....
Мұқағали Мақатаев «Сүйемін, өскен Отаным»
Оқушыларды Мұқағали Мақатаевтың «Сүйемін, өскен Отаным» атты өлеңін мәнерлеп, түсініп оқуға үйрету; өлеңнің өзекті түйінін, ойын ашуға жағдай жасау, Отанға деген патриоттық сезімдерін ояту....
×