Білімділер поралы
загрузка...
Оқушылар өздері іздене отырып, белгісіздік есімдігі туралы толық мәлімет алып, қолдану ерекшелігін ұғынады. Есімдіктер туралы алған білімдерін өмірде қолдана алады, топпен жұмыс жасап, бір - бірін тыңдай біледі
Жариялаған Дана   Категориясы: Кембридж тәсілі
Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси – әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы қалыптасады.
Жариялаған Усенкулова Сарбина   Категориясы: Кембридж тәсілі
Деление на группы с помощью домино. Вот ребята, вы разделились на группы, нашли свои группы сразу, потому что вы самые замечательные и знающие мои ученики, и верю что вы станете самыми умными патриотами своей родины.
Сегодня у нас необычный урок, урок необычен тем, что мы сегодня посетим кинотеатр и посмотрим мультфильм о рассеянном, неклюжем человеке, а чтобы познакомиться с ним мы давайте сначала поздороваемся друг с другом:

Орал тауы

оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамиды;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу.
Жариялаған Жанша   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сөздік жұмыс: арпалыс - табиғаттағы қиындықпен күресу, ықтау - боран тимейтін жерге паналау. ақтүтек - қарды оңды - солды ұшырған қатты боран.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Өткен тараудан адамдық қасиеттің ең үлкені ата - ананы құрметтеу, айтқан тілін алу екенін білдік. Адам бойында түрлі қасиеттер болады. Ендеше бүгін біз «Адам болам десеңіз» деген бөлімді бастаймыз.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақ тақырыптары: 1. Отырықшылар және көшпелілер мәдениеті 2. Көшпелілердің материалдық мəдениеті 3. Сəулет жəне өнер (VI – IX ғғ.) 4. Халық ауыз əдебиеті, жазу жəне дін 5. VІ – ІХ ғасырлардағы Қазақстан халықтарының отырықшы және көшпелі мәдениеті бөліміне орта мерзімді жопар
Жариялаған botatarih   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру. оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; диалогтік оқыту арқылы сабақтың мазмұнын ашу; формативті бағалауды сыни тұрғыдан ойлау.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады Координаталық түзуді пайдалану арқылы координатарды енгізуді дұрыс орындайды. Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзудің маңыздылығын бағалайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ойын-сауық отауы
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 37
Роботтар: 3
Орыншат
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика