Білімділер поралы
Білім, білік, дағдыларын бекіту, қайталау. Ой - өрістерін кеңейту, пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштау, өмірде пайдалана білуге дағдыландыру, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі

Countable and Uncountable

Өткен тақырыпты естеріне түсіріп, әр түрлі елдердің тамақ ішуіндегі ырымдар мен тыйымдарды түсіндіру және «much», «many» есімдiктерін жаттығулар орындау арқылы түсіндіру. Caнaлaтын жәнe caнaлмайтын зaт есімдердің ағылшын тілінде жасалу жолдарын үйрету. Сөйлеу және тыңдау дағдысы арқылы оқушылардың лексикaсын тoлықтыру
Жариялаған Сания Ташманова   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа деректер ашуға жағдай туғызу, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, автор шеберлігін тануына көмектесу, өлеңді теориялық жағынан талдай білуге үйрету. Ақын жайлы жаңа деректер алады, өлеңнің тақырыбы мен идеясын түсінеді, автор шеберлігін түсіне отырып, өлеңді теориялық жағынан талдай біледі
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Әдептілік – адам бойындағы ең асыл қасиет, әдепті бала ұқыпты, тілалғыш, шыншыл, қайырымды, еңбекқор, адал болады. Әрдайым таза жүреді. Автобуста үлкенге, жасы кіші балаларға орын береді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Білім беру мен сабақ үдерісінде оқушыларды мәселелерге сыни көзбен қарауға, проблема бойынша өз көзқарасына рефлексия жасауға, «Ойлаудың алты қалпағы» туралы үйренеді.
Жариялаған Қамбарұлы   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сөз қолданыстағы дәлдік туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сөйлей білудің шеберлік екендігін ұғындыру. Шешен сөйлеудің мәнерін игеруге ынталандыру. Ой белсенділігін дамыту, шығармашылық ізденіске бағыттау, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, ой бөлісе отырып, ой – пікір, сөз еркіндігіне баулу
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Организмдердің күрделі шартсыз рефлекстік әрекетін реттеуші ми бөлімдері ми діңімен мишықтың қызметі туралы түсінік беру. Мидың негізгі бөлімдерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы туралы тынысады. Әңгімелерін түсініп ақын мазмұнын меңгеру. Тақырыбы мен идеясын аштыру, екі әңгімегеде арнау түйінді ойды анықтату шығармашылығын мазмұны арқылы адами ізгі қасиеттерге тәрбиелеу.
Жариялаған Қадиша   Категориясы: Кембридж тәсілі
Мысал жанрымен таныстыра отырып, мысалды басқа шығарма түрлерінен ажырата білу, мысалдың негізгі идеясын анықтай білу. Мысал жанрымен танысады, мысалдың ерекшелігін біледі, негізгі ойды анықтай алады, өз пікірімен бөліседі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 13
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 13
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика