Білімділер поралы
Өлең мәнерлеп оқу арқылы негізгі идеяны ашу. Қызығушылықтарын арттыру. Сыни тұрғыдан ойлауға дамыту. Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі

Мектепте

тақырыпқа байланысты тірек - сөздерді естеріне түсіру. сөздерді және сөйлемдерді дұрыс оқып, мағынасын ұғына білуге дағдыландыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Заманымыздың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов «Шортанбайдың Зар заман өлеңдер топтамасы – заман сипатынан түңілген, халық үшін жаны күйген жанның толғанысы, дәуір айнасы», деп бағасын берген. Шортанбай – өмір сүрген дәуірдің ащы шындығын өткір тілмен жзырлап, халқының жарқын болашағынан зор үміт күткен ақындардың бірі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
загрузка...
Кәсіби қоғамдастықтың маңызы туралы алғашқы түсінік қалыптастыру. Желілердің білім және инновациялар алмасу үдерісінде маңыздылығын көрсету. Мектептер арасындағы ынтымақтастық, мектептерде оқитын оқушылардың ғана емес, барлық балалардың мүддесі арналғанын атап көрсету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сын тұрғысынан ойлау – ашық қоғам негізі. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және оларға жауап іздеу, әр мәселеге байланысты өз пікірін айтып, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Қимыл - қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/ көрген мәтінді түсінгенін беру Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау Бас әріптер мен кіші әріптерді бір - бірімен дұрыс байланыстырып жазу; санитарлық - гигиеналық талаптарға сай жазу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 188
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 188
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика