Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кембридж тәсілі
Қазақ ұлттық зиялылары Бөкейханов, Байтұрсынов, Дулатов
Алаш қозғалысы туралы оқушылардың бойына нақты пікір және жеке көзкарастарын қалыптастыруға көмектесу, өз көзқарастарын білдіру, өз ойларын түйіндеп айта білу қабілеттерін дамыту...
Қазақстан 1941 – 1945 жылдары, Ұлы Отан соғысы жылдарында Германияның фашистік әскери жоспары, Ұлы Отан соғысының басталуы.
Ұлы отан соғысының басталуы және КСРО – ға қарсы Германияның фашистік әскери жоспары туралы мәлімет беру. 2. Ерлік батырлық, деген сөздерінің мәнін түсінуге үйрету....
Қазақстан Ресей құрамында, Қазақстанда кеңес билігінің орнауы
Ақпан, Қазан төңкерісі және Кеңестер билігінің орнауы туралы мәлімет беру, аталған төңкерістердің мәні мен сол кездегі Қазақстандағы саяси ахуал жайын түсіне білуге жағдай жасау....
Діннің пайда болуы
Қазақ халқының бұрынғы кездегі наным - сенімдерімен, дінімен, жалпы рухани мәдениетімен және ерте кездегі наным - сенім түрлерінің пайда болу тарихымен таныстыру....
Қазақ халқының музыка өнері, күй өнері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық мәдениетінің ерекшелігін аша отырып, оқушыларға қазақтың ұлттық ән-күй өнері мен оның дамуы туралы нақты мағлұмат беру....
Наурыз мейрамы
Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру....
Қазақтардың рухани мәдениеті
Анықтамалық әдебиеттермен жұмыс істеу машықтарын жетілдіру, қосымша деректерді пайдалана білуге үйрету; Халықтың салт - дәстүрлері мен әдет - ғұрпына құрметпен қарап, мақтаныш етуге және еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу....
Архитектуралық ескерткіштер
Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді ұғындыру....
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Оқушыларды халқымыздың материалдық мәдениетінің түрлерімен таныстыру, жалпы материалдық мәдениет туралы мәлімет бере отырып Қазақ халқының мәдениетінің өшпес құндылық екеніне көздерін жеткізу....
×