Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47

Кембридж тәсілі
Ең үлкен ортақ бөлгіш
Ең үлкен ортақ бөлгіш тақырыбы бойынша есептер шығарту. Дағды мен білікті машықтандыру....
Ең кіші ортақ еселік
Берілген санды жай көбейткіштерге жіктеп, берілген санның ең кіші ортақ еселіктерін табуды үйренеді....
Сабаққа қатысу кітапшасы
Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар: 1. Үш мақсатты дұрыс таңдай алуы (білімділік, дамытушылық, тәрбиелік); 2. Сабақ мазмұнының ғылымилығы; 3. Сабақта оқыту процесінің жүйелілігі, бірізділігі, сабақтастығы;...
Қазақтың салт-дәстүрінен туған мақал-мәтелдер
Сабақтың мақсаттары: Оқушылардың барлығы: Мәтіндегі омоним, антоним, синоним сөздерді түсінеді; Оқушылардың көпшілігі: Мәтіндегі ауыспалы және тура мағыналы сөздерді таниды...
Lesson study зерттеуінің қорытындысы
Өзіме міндеттелген тапсырма бойынша әріптесімнің тiзбектелген сабақтарына қатыса отырып, сынып оқушыларымен жүргізiлетін жұмысқа жаңа әдiс - тәсiлдерді қолдану арқылы, оқушы бойында метасананы қалыптастыруды көздедiм. Тiзбектелген сабақтарды...
С. Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады...
Қысқа мерзімді жоспар. Табиғаттағы су айналымы
Табиғатта су айналымы болмаса не болар еді? - Балалар, судың ұлы саяхатшы екенін білесіңдер ме? Ол бір орында отырғанды ұнатпайды. - Бұл неге байланысты? (температура мен ауа қысымына байланысты...
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысып, поэманың идеясын ашу, білімдерін жан - жақтылы кеңейтеді, поэманың негізгі түйінін таба білуге дағдыланады....
Ақтан жырау
Ақтан жырау шығармашылығын, «Не жаман» термесін білу...