Білімділер поралы
загрузка...
Биосфера тіршілік ортасы екендігін дәлелдей отырып, табиғаттағы тіршіліктің бір - бірімен байланыстылығын анықтау. Дүниетану пәні бойынша табиғат туралы байланысты еске түсіру. Неліктен әр жерде әр түрлі тірі ағзалар таралған, оның басты себептерін түсіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ауа туралы білімдерін тереңдете отырып, оның жер үстіндегі қозғалысын біліп, бақылауға үйрету. Байқампаздық, әуестік дағдыларын дамыту арқылы, білімдерін салыстыру және қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Табиғи ресурстар қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді. Біріншісіне – Күннен алынатын жылу және жарық энергиясы жаңбыр суы, жел энергиясы, өсімдік және жануарлардан алынатын өнімдер жатады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Галогендер туралы білімдерін жетілдіру, химиялық элементтердің атом құрылысы, жай зат - галогендер, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы, алынуы: хлордың оттекті қышқылдары туралы білімді қалыптастыру
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Металдардың тотықсыздандырғыштық белсенділігі оттекпен әрекеттесуінен көрінеді. Бериллий, магний оларды ары қарай тотығудан қорғайтын тұрақты оксидтік қабықшаман қапталса, қалғандары оттекпен белсенді әрекеттесіп оксидтер түзеді, сондықтан оларды сілтілік металдар сияқты сақтайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Металдардың сыртқы энергиялық деңгейінде 1 - ден 3 - ке дейін электрон болады, олар периодтың басында және ортасында орналасқан, сондықтан олардың атом радиустары салыстырмалы түрде үлкен болады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Химиялық реакцияның жылдамдығын зерттейтін химияның бөлімін — химиялық кинетика деп атайды. Химиялық реакцияның жылдамдығы деп уақыт бірлігінде әрекеттесетін заттардың немесе реакция өнімдерінің біреуінің концентрацияларының өзгеруін айтады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ортақ электрон жұбы арқылы түзілген байланыс ковалентті байланыс деп аталады. Ковалентті байланыс полюсті және полюссіз деп екіге бөлінеді.. Ковалентті полюсті байланыс электртерістігі бірдей атомдар арасында түзіледі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Табиғи жіктелу бірден ашылған жоқ, 19 ғасырдың басында көптеген жаңа химиялық элементтер белгілі болып, швед ғалымы Берцелиус бөлуді жүзеге асырды. Ол элементтерді металдар және бейметалдар деп бөлді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Усановичтің теориясы заттың қышқылдық – негіздік қасиеттерін сандық жағынан қарастыруға болатын теория түрінде қарастыруға болады. Алайда қышқылдар мен негіздердің көбісі үшін олардың сандық мәні бірдей болмайды. Әрбір зат әрекеттесетін басқа заттардың табиғатына байланысты қышқылдық – негіздік қасиеттерді әртүрлі дәрежеде көрсетеді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сулы және бейсулы ортада өтетін процестердің ұқсастықтарын байқаған американдық ғалым Франклин. Ол 1915 жылы аквохимия процестеріне ұқсастығына негізделген қосылыстардың сольважүйелер теориясын ұсынды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
• Атом – күрделі өте кішкентай бөлшек • Молекула – бұл жай немесе күрделі заттың құрамы мен химиялық қасиетін сақтайтын, кішкентай бөлшектер • Химиялық элемент – ядро зарядтары бірдей атомдардың түрі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушыларға алтыншы топ элементтерінің ХЭПЖ орны, оттек, озон, судың физикалық, химиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру; атом құрылысының элементтердің қасиеттерінің өзгеруін түсіндіре білу,
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 167
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 167
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика