Білімділер поралы
Жаңа білім беру стандарты мен бағдарлама математиканы қоршаған ортаны түсіну жəне зерттеу тəсілі ретінде қабылдауды дамытады. Осындай көзқарас математиканы үйрету емес, математика арқылы оқыту идеясын іске асырады, яғни оқушыға дүниені математикалық білім, біліктер жəне іс - қимыл тəсілдері арқылы тануға мүмкіндік береді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Жизнь и творчество Виды речевой деятельности на уроке: Говорение, чтение, письмо, использование языковых единиц.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Натурал сандарды оқып, жаза алады; Санның бөлгішін, еселігін таба алады, жұп және тақ цифрларды, жұп және тақ сандар ұғымын біледі, сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін біледі
Жариялаған Жамал   Категориясы: Кембридж тәсілі
- активизация и введение новой лексики по теме «Путешествие»; - практика устной речи учащихся; - практика чтения с подробным пониманием прочитанного; - повторение и закрепление грамматического материала;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Күй атасы Құрманғазы Сағырбайұлымен Дина Нұрпейісовамен таныстыру Мәтінді түсініп оқуға, мазмұнын айта білуге баулу сыни тұрғыдан ойлауды дамыту және таланттарын ашу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі

Топырақтар

Топырақтың құрылымын жіктей алады; Топырақтың тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіріп, тұжырымдай алады;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді; Оқушылардың сөздік қорлары молаяды, логикалық ойлаулары дамиды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау Жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барыснда оқулықтағы суреттерді пайдалану.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Тыныс алу және фотосинтез үдерістерін өзара салыстырып, анаэробты және аэробты тыныс алудың ерекшеліктерін сипаттайды; Тыныс алу көмегімен энергияны қайдан және қалай алуға болатын үдерісті сызып, талдап береді, тыныс алусыз тіршілік етуге болатындығын дәлелдей алады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • беке
    Жазған: беке
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Омонимдер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Химия әлеміне саяхат
  • Батон
    Жазған: Батон
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Bekamaster
    Жазған: Bekamaster
  • Жетыген
    Жазған: Жетыген
  • sdana09
    Жазған: sdana09
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 64
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 64
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика