Білімділер поралы
загрузка...
Менің білуімше, жоспарды жасамас бұрын,«Жаңа цикл туралы» ақпарат жинақтау қажет. Яғни, үдеріс басталмас бұрын бұл жұмысқа мектеп ішінде және мектепте істемейтін адамдардан кімдерді тарту және оларды қалай тартуды, ойластыру, мектептің құндылықтарын, мақсаттарын, даму тұжырымдамасын қайта қарап, ұжым қандай жетістіктерге жеткісі келетінін шешіп алу керек.
Жариялаған aijan_65_65   Категориясы: Кембридж тәсілі
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білуге үйрету; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
«География» терминін енгізу. География пәнінің мақсатын түсіндіру. Жердің зерттелуі, жалпы географиялық мәліметтердің жинақталу тарихын меңгерту. Күн жүйесіндегі Жердің орны, пішіні мен өлшемдерін түсіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Қызылжар елді мекені, №81 орта мектебі География пәнінің мұғалімі Ақбергенова Салтанат Асылбаевна
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Биосфера тіршілік ортасы екендігін дәлелдей отырып, табиғаттағы тіршіліктің бір - бірімен байланыстылығын анықтау. Дүниетану пәні бойынша табиғат туралы байланысты еске түсіру. Неліктен әр жерде әр түрлі тірі ағзалар таралған, оның басты себептерін түсіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ауа туралы білімдерін тереңдете отырып, оның жер үстіндегі қозғалысын біліп, бақылауға үйрету. Байқампаздық, әуестік дағдыларын дамыту арқылы, білімдерін салыстыру және қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Табиғи ресурстар қалпына келетін және қалпына келмейтін болып екіге бөлінеді. Біріншісіне – Күннен алынатын жылу және жарық энергиясы жаңбыр суы, жел энергиясы, өсімдік және жануарлардан алынатын өнімдер жатады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Галогендер туралы білімдерін жетілдіру, химиялық элементтердің атом құрылысы, жай зат - галогендер, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы, алынуы: хлордың оттекті қышқылдары туралы білімді қалыптастыру
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Металдардың тотықсыздандырғыштық белсенділігі оттекпен әрекеттесуінен көрінеді. Бериллий, магний оларды ары қарай тотығудан қорғайтын тұрақты оксидтік қабықшаман қапталса, қалғандары оттекпен белсенді әрекеттесіп оксидтер түзеді, сондықтан оларды сілтілік металдар сияқты сақтайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Металдардың сыртқы энергиялық деңгейінде 1 - ден 3 - ке дейін электрон болады, олар периодтың басында және ортасында орналасқан, сондықтан олардың атом радиустары салыстырмалы түрде үлкен болады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Химиялық реакцияның жылдамдығын зерттейтін химияның бөлімін — химиялық кинетика деп атайды. Химиялық реакцияның жылдамдығы деп уақыт бірлігінде әрекеттесетін заттардың немесе реакция өнімдерінің біреуінің концентрацияларының өзгеруін айтады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 31
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 31
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика