Білімділер поралы
синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету, көптік жалғауларын дұрыс қолдану
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Продолжить работу по формированию у учащихся критического, логического и ассоциативного мышления, ИКТ. Продолжить работу над формированием умения учащихся определять цели урока;
Жариялаған gulzhansad   Категориясы: Кембридж тәсілі
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін анықтайды. Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді Қоршаған ортаны танып - білу үшін орындалатын әрекеттерді атайды.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. Сапалық сын есімдерді салыстырмалы, күшейтпелі шырайға айналдырады; Заттанған сын есімдерді дұрыс қолданып, сөйлемді толықтырады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Бұлшық еттің негізгі топтарын, бұлшық еттердің маңызын түсіндіру. Бұлшық еттердің атқаратын қызметін салыстыра отырып, үш тілде оқушылардың ойлау қабілеттерін қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Балаларға қазақ халқының ұлы мерекесі Наурыз мейрамы туралы білім бере отырып, ұлыстың ұлы күні Наурыз мейрамы жақсы екендігін ұғындыру; Наурыз мейрамын сипаттау арқылы байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
- тоғызқұмалақ нені үйретеді? - тоғызқұмалақ ойынында әдіс - тәсілді дұрыс орындалды ма? - тоғызқұмалақ ойыны не үшін қажет екенін білесіз бе?
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Кембридж тәсілі
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адам және табиғат
  • Қамқа
    Жазған: Қамқа
    Мына жаңалықта: Менің Елбасым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қыс қызығы
  • jami
    Жазған: jami
    Мына жаңалықта: Су. Судың қасиеті
  • Кирбасова Асыл
    Мына жаңалықта: Ұл бала мен қыз бала
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика