Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47

Кембридж тәсілі
Таза, мінсіз асыл сөз. Шыншыл ертегілер «Аяз би» ертегісі
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу....
Ұзындықты өлшеу
Стандартты емес өлшеуіштермен өлшеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру; оқушыларды ұзындықтың өлшем бірліктері арқылы бақылау, салыстыру жолдарымен таныстыру....
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау....
Ә. Дүйсенбиев. Шырша жыры
Мәтіннің мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ашу, балалар жазушысы М. Төрежанов туралы қысқаша мәлімет беру. Шырша жырын әуенімен айтуға жаттығу, сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыта отырып, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу....
Түйе мен тышқан (монғол ертегісі)
Ертегінің мазмұны мен идеясын ашу. Мүшел туралы түсінік беру. Оқушыларды талдау, талқылау, салыстыру және қорытынды жасауға үйрету;...
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісінде жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу....
Көркем табиғат және көрікті жерлер
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру....
Бос уaқыт. Шaхмaт
Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік - мәдени тaқырыптaрғa бaйлaнысты диaлог, монологтердегі (ән мәтіні, хaбaрлaмa, жaрнaмa, хaбaрлaндыру) көтерілген мәселені түсіндіру....
Бұйым дайындау. Бөлшектерді пішу
Тігін машинасы және қол құралдарымен қайып тігу, сырып тігу тігіс түрлерін қолдана отырып, тоқыма материалдарын пішу және өңдеу....