Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Натурал сандардың бөлгіші мен еселігі
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Натурал сандардың бөлгіші мен еселігі анықтамасын түсінеді.
Көптеген оқушылар: Натурал сандардар бөлгіші мен еселігі түсініктеріне қорытынды жасайды.
Кейбір оқушылар: Натурал сандардың бөлгіші мен еселігін анықтамаларын тұжырымдайды.
Пәнаралық байланыстар: Физика, физикалық шамаларды есептеулер
Сабақтың басы
7 минут Уәж туындату: Оқушыларды сабаққа шоғырландыру,
ынталандыру. Шаттық шеңберін құру бір - біріне тілек
айту: а) сәттілік
ә) табыс
б) көтеріңкі көңіл күй...
Қалыптастырушы бағалау тәсілін пайдалану үшін
«Доп лақтыру» әдісін қолдану мақсатында төмендегі сұрақтар қойылады:
1. Натурал санға анықтама бер.
2. Қандай сандар жұп сандар деп аталады?
3. Қандай сандар тақ сандар деп аталады?
4. Санды өрнекті қалай түсінесің?
5. Әріпті өрнекке мысал келтір.
3 - тің көбейту кестесін кезекпен айтып шығу арқылы нәтижесінде пайда болған тақ сандар - I топ, жұп сандар II топ болады.
Сабақтың ортасы
Тақырыпты бастамас бұрын оқу мен оқытудың әдіс -
тәсілдерінің бірі «Джигсо» тәсілін 1 - ші тапсырманы орындату арқылы қолданамын.(бірін - бірі үйретеді)
1 - тапсырма:
Экспо көрмесінің ашылу салтанаты қай күні болды?
Жауап: 09. 06. 2017 ж
Талдықорған қаласы №25 мектеп
Мұғалімнің аты - жөні:
Искаков Н. С.Натурал сандардың бөлгіші мен еселігі жүктеу