Бәйге бөлімі


Су патшалығына саяхат

Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Кеген ауылы,«Балауса бөбекжай - балалар бақшасы»
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының тәрбиешісі
Азимова Бақытгүл Абылайқызы

Білім беру саласы: «Таным», «Денсаулық»
Оқу іс - әрекеті: Валеология, дене
Тақырыбы: Су патшалығына саяхат
Мақсаты: Су асты әлемі туралы білімдерін тереңдету. Дене шынықтыру жаттығуларының түрлі жолдарымен таныстыра отырып, оның адам денсаулығына тигізер пайдасы жайлы әңгімелеу. Салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: Су асты әлемі туралы балаларға түсінік беру
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, жаттығулар жасату
Көрнекіліктері: Глобус, слайд, плакат
Қажетті құралдар: Глобус, доптар, арқан, кедергілер, орындықтар, слайд

Барысы:
Балалар саппен залға кіреді, қонақтармен амандасады.
Ұйымдастыру - оятушылық:
- Балалар біз үлкен жер шарында тұрамыз, ол неге көк? (Глобусты көрсетіп) Өйткені жер шарында теңіздер, көлдер көп.
Жұмбақ:
Кескен болам, кесілмейді, кесілсе де, бөлінбейді
(Су)
- Дұрыс айтасыңдар, балалар. Судың адам өміріндегі маңызына баға жетпейді. Сусыз тамақ піспейді, тазалық та болмайды. Су жолымен адам қатынайды, қайық, кеме жүзеді. Судың күшінен электр қуатын да алады, өсімдіктер де су арқылы топырақтан қоректік заттар алады.
Сусыз тіршілік жоқ.
Сусыз жануарларда өмір сүре алмайды.
«Су патшасы» өте бай, оның қол астында неше түрлі балықтары мен жәндіктері бар. Су патшасы өз байлығын ешкімнен жасырмайды. Қалай балалар, су астындағы ғажайып әлемді көруге барамыз ба?
- Барамыз апай.
Ол үшін біз көмекке Дидар ағайымызды шақырайық. \амандасу, сап түзеу\
- Балалар жолда қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз.
(Баяу музыка әуенімен)
Ұйымдастыру - ізденушілік:
1. Енді балалар бір - бірлеріңе артқа қарап отырыңдар.
2. Кәне балалар судың астына сүңгиміз. («1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен)
- Жарайсыңдар балалар!
Міне, біз судың астына да түстік.
2. Судың астында аяқтарын алшақ басып шаян келе жатыр.
(«1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен)
- Жарайсыңдар балалар!
- Қасынан Дельфиндер жүзіп бара жатыр, олар ойнағанды жақсы көреді. Бізде дельфиндермен бірге қыдырып қайтайық.
(«1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен)
- Дельфиндердің алдынан теңіз жұлдыздары кездесіп амандасты.
Ал, енді амандасайық.
- Жарайсыңдар балалар!
Қасынан теңіз кірпісі өтті. Ол сондай инелі. Оны қолмен ұстау мүмкін емес.
(«1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен)
Тағыда ирелең - ирелең етіп балық өтті, бірақ ол балық емес, су жыланы. («алдыға, артқа 1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен)
Ұсақ тастардың ортасынан тасбақалар жүзіп жағаға кетіп барады
(«1, 2 - 3, 4» Дене шынықтыру нұсқаушысы көрсетуімен )
Қайдан шыққаны белгісіз аш акулалар кездесті. (төрт аяқтап жүру)
Теңіз шегірткелері шықты (екі қолдары артта, төрт аяқтап жүру) Жарайсыңдар балалар!
Қазір біз( каракатец ) теңіз жануарлары сияқты жүземіз (құйрықпен жүру)
Енді қараңдар, сегіз аяқ та оянып, аяқтарына жаттығу жасап жатыр.
Теңіздің түбінде, теңіз гүлі өседі екен? Ол теңізбен қосып тербеледі.(тіземен тік отырып тербелу)
Ал енді біз солтүстік мұзды мұхитына барамыз, ол жақ өте суық. Ол жерде ит балықтар мекендейді(қолдарын ұстап шеңбер бойымен тізерлеп айналу)
Қараңдар ит балықтың қасында пингвиндерде бар екен. Олар жұмыртқаларын аяқтарының ортасында ұстайды екен.
(допты екі бұттың ортасына қысып жүру)
Олардың аналары алысқа азық іздеп кетеді. Жолдары ауыр, терең қар, үлкен таулар. (аяқ іздері, бір адамдық жол, кедергілер)

1. Теңіздің үстінен, өте төмен ақ шағала ұшып жүр, олар үлкен толқынның алдында, өз азығын балықтарды аулап жүр (қолдарын жайып тербеле жүру)
- Жарайсыңдар балалар, біздің ұзақ та ауыр саяхатымыз аяқталып қалды. Енді теңіздің ауасымен дем алып, дем шығарайық.

Сұрақ - жауап.
- Балалар су асты әлемі сендерге ұнады ма? - Қандай жәндіктермен таныстыңдар?
- Сендерге теңіздегі тіршілік қызықты болды ма?

Қауіпсіздік ережелері
- Балалар су қауіпсіздігіне байланысты судан сақтану ережелері де болады. Оны әрдайым жадыларыңда ұстап жүрулерің керек
• Суда арнайы жерлерде ғана шомылу керек!
• Таныс емес жерде сақ болу керек!
• Егер суда малту білмесең, құтқаратын баллон немесе кеудешені қолдану керек.
• Қайықпен жүзген кезде, түзу отыру керек, қайық аударылып кетуі мүмкін.

Балаларды мақтап - мадақтау.
Дене пәні нұсқаушысы: Сапқа тұрғызу, қоштасу.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Су – табиғат сыйы. Сусыз тіршілік жоқ екенін біледі.
Игереді: Әр - түрлі жаттығуларды қызығушылықпен жасауды игереді
Меңгереді: Қауіпсіздік ережелерін сақтауды меңгереді.

Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Президент – ел тірегі

    Мақсаты: Елбасымыздың туып - өскен жері, өмір жолы, қызмет еткен кезеңі туралы мағлұмат беру. Рәміздермен таныстыру, президентіміздің ұстанымымен, өмір жолын үлгі етіп, балаларды Отанын, халқын, ...
  • Қазақша сценарий: 16 Желтоқсан - Тәуелсіздік күні (Тәуелсіздік деп соғады жүрегіміз!)

    Кештің тақырыбы: «Тәуелсіздік деп соғады жүрегіміз» Кештің барысы: «Көк тудың желбірегені» әні. 1 - жүргізуші: Армысыздар, құрметті ұстаздар, оқушылар және қадірменді қонақтар! Бүгінгі ...
  • Сөйлемнің бірыңғай мүшелері

    Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың бір сұраққа жауап беріп, бірдей тұлғада айтылған сөздердің сөйлемнің бірыңғай мүшелері болатынын түсіндіру, бірыңғай мүшелердің өзіне тән ерекшеліктеріне сипаттама ...
  • MS PowerPoint бағдарламасында жаңа құжат құру

    Сабақтың мақсаты: А) PowerPoint презентациясында жаңа құжат құру, оның негізгі элементтерін түсіндіру, презентацияға мәтін, сурет кірістіру, оларға анимация жасау кезеңдерін үйрету.
  • Қазақ тілінің ережелер жинағы 1 - 11 сыныптар үшін

    Қазақ тілінің ережелер жинағы 1 - 11 сыныптар үшін 1. Қазақ тілінде 37 дыбыс, 42 әріп бар. 2. 40 әріп, 2 таңба бар.
  • Аквариумдағы балықтар

    Балықты қалай қоректендіру керектігін түсіндіру және көрсету арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өлең жаттату, жұмбақтар шешу. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
  • Салт - дәстүрім – таусылмайтын байлығым

    Мақсаты: оқушыларға қазақ халқының салт - дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін ұғындыру, баланың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, халық өнегесін үйрету.
  • Дүние жүзі тарихы бойынша тест сұрақтары №2

    Дүние жүзі тарихы бойынша тест сұрақтары
  • Туған жер-тұғырың

    Уа, дариға, алтын бесік туған жер, Қадіріңді келсем білмей, кеше гөр! Жаза алмас ем топырағыңды тебіренбей Ақын болмай, тасың болсам мен егер
  • Ұлттық теңге мәртебесі

    1993 жылдың 15 қарашасында ұлттық теңге күні болып есептелінеді. Ұлттық валютамыз теңгенің даму тарихымен алғашқы банкноттардың тарихы жайлы, теңгенің маңыздылығын кеңінен насихаттау.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика