Бәйге бөлімі


«Сабырсыз, арсыз, еріншек» Абай Құнанбаев

Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: «Сабырсыз, арсыз, еріншек» Абай Құнанбаев
Сабақтың мақсаты: Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
2. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
3. Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.

Күтілетін нәтиже: Өлеңді өз беттерінше оқып, мазмұнын түсінеді, топта талдайды, өз ойларын еркін жеткізеді, сыни ойлай біледі, өзара бағалайды, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар: Оқушылар адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерді ара - жігін ажырата білуге үйрету.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топпен жұмыс, ой қозғау, 6 ойлау қалпағы, шығармашылық тапсырма, топтастыру.

I. Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин
Әрбір адам?
- Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әр бір сөзін?
Бағалау парағын тарату.

Топқа бөлу. Жыл мезгілі:
Оқушылардың қызығушылығын ояту: Балалар, осы жыл мезгілдері туралы не айтуға болады?
- Ал, енді үй тапсырмасына дайындықтарыңды тексеріп көрейік. Тест жұмысы беріледі.
(тақтада жазылып тұрады)
1.«Орындалған арман»әңгімесінің авторы кім?
А. Абай Б. Кубеев В. Шәкірім
2. Әңгіменің негізгі идеясы не?
А. Қазақ балаларын оқыту
Б. Бай балаларын оқыту
В. Кедей балаларын оқыту
3. Қазақ балаларына арнап мектеп ашқан кім?
А. Абай Б. Мұхтар В. Ыбырай
4. Жай шаруалардың балаларын оқуға алуға кім қарсы болды?
А. Қаржасов Б. Ыбырай В. Ешкім
5. Оқу қашан басталды?
А. 1997 Б. 1887 В. 2011
6. Кімнің арманы орындалды?
А. Спандиярдың Б. Абайдың В. Сәкеннің
7. Ыбырай кім?
А. Әнші Б. Күйші С. Ақын - жазушы
Осы тест сұрақтарында кімнің аты көп кездесті?

Жаңа сабақ
- Бүгін біз, балалар, ұлы ақын Абай Құнанбаевтың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңімен таныса отырып, көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдымызды жетілдіреміз, оқып түйгендеріміз туралы ой қорытындысын жасап жаттығамыз.
Күн ретін, тақырыпты жазу.
Оқушыларға Абай туралы қосымша мәліметтер беріледі
Слайд: кесте толтыру

1. Мәтінді таныстыру
«Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңін әр топтан оқып береді.
2. - Балалар, енді кітапқа көңіл аударайық: Қандай сөздердің мағынасын түсіну қиын болып тұр?
3. Өлеңнің идеясын ашу
- Өлеңде ақын адам бойындағы қандай қасиеттерді сынап тұр?
4 - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?

- Балалар, сендер Абай аталарыңның адамның мінез - құлқын жырлайтын тағы қандай өлеңдерін білесіңдер?
Осы өлеңді кім жатқа айтады?
( Оқушылардан сұрау)
- Абай аталарыңның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен қандай жағымды мінез - құлықтарды тауып айтар едіңдер?

- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?

- Олай болса, бұл өлеңдердің негізгі ойы не туралы деп ойлайсыңдар?.
- Ия, Абай аталарың өзінің өлеңдері мен қара сөздерінде ұрпағын жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа үйретуді мақсат еткен екен.

Сергіту сәті. «Көзімнің қарасы»әнің орындау.
Шығармашылық тапсырма:
Поэзия сәті:

«Әулиекөл ауданы
№2 Аманқарағай орта мектебі» ММ
бастауыш сынып мұғалімі:
Аяпбергенова Алмагүл Бахитжанқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 3
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • STEM- білім беру бағдарламасының жаңа тренді

    STEM ағылшын тілінен аударғанда 4 сөздің қосындысы. Олар: ғылым, технология, инженерия және математика. Білім саласы бір орында тұрмайды. STEM Дүниежүзілік білім саласындағы жаңа тренд.
  • "Қолөнерді дамыту арқылы, ұлттық рухымызды көтеру" мақала

    Қолөнер халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр. Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдар әсемдігі, өрнегі тұрмысқа мән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген.
  • "Ою-өрнек арқылы ұлттық тәрбие берудің негіздері" атты баяндама

    «Ұлттық тәрбие» деген термин кез – келген ұлтқа байланысты айтылатын ұғым. Өйткені, қандай ұлт болса да тәрбиесін өз тілінде ұлттық тәлім тәрбие тәжірибесіне байланысты жүргізеді.
  • 5 сынып Ақпараттың өлшеу бірліктері

    Сабақтың мақсаты: 1. Ақпараттың өлшеу бірліктерін білу 2. Ақпараттың өлшеу бірліктерін бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айландыру. 3. Ақпаратты тасымалдау құралдарының сыйымдылығын анықтау.
  • Процессор мен қатты диск

    Сабақтың мақсаты: Барлығы: Процессор мен қатты дискінің қызметін түсіндіру Басым көпшілігі: Жүйелік блок пен процессор айырмашылығын түсіндіру Кейбіреуі: Қатқыл дискі мен диск жетекшісінің ...
  • Медициналық қобшида

    Білімділік: Медициналық дәрі қобдишасымен таныстырып, оқушыларды жарақат алған кезде көрсетілетін алғашқы көмектің негізгі әдіс - тәсілдерімен таныстыру.
  • Решение текстовых задач

    Цели урока: познакомить учащихся со способом решения логических задач с помощью кругов Эйлера - Венна способствовать развитию логического мышления, памяти, самостоятельности и инициативы при ...
  • Числовая последовательность

    Цель урока: Сформировать навыки применения знаний по числовой последовательности к задачам реальной ситуации через групповое обучение.
  • Вариационные ряды

    Цели урока: добиться усвоения учащимися содержания понятий: среднее значение, мода выборки, медиана выборки. Закрепить знания учащихся о содержании понятий, изученных на предыдущем уроке.
  • Перпендикуляр, наклонная и её проекция

    Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): 7. 1. 2. 8 усвоить понятие перпендикуляра, наклонной и проекции наклонной; 7. 1. 2. 9 доказывать и применять теорему ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 2
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 2
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика