Бәйге бөлімі


Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Ақтөбе қаласы,
№10 жалпы білім беретін орта мектебінің
бастауыш пәні мұғалімі Нұртаза Назерке Қанатбайқызы

Қатысатын категория: бастауыш сынып

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Сабақтың мақсаты: Зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру. Оқушыларға жекеше түрдегі зат есімдерді, көпше түріне айналдыра білуге үйрету. Сабақта алған білімін жаңа сабаққа байланысты берілген тапсырмаларды орындауға, жүйелі қолдана алу. Оқушылармен пікір таласқа түсе алу, өз күшіне деген сенімділіктерін арттыру.
Сабақтың типі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ассосация, семантикалық карта, сәйкестендіру тесті
Көрнекілігі: суреттер, таблица, тірек - сызбалар, слайд
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі
«Шаттық шеңберін» құру арқылы балаларды 3 топқа бөлу.
1 топ - Зат есімдер
2 топ - Жалқы есімдер
3 топ - Жалпы есімдер

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
- Жаттығуды тексеру

ІІІ. Өткенді пысықтау
«Күннің көзін бұлттан арылту» ойыны арқылы өткенді пысықтау
Мұғалім: Балалар, сендерді өзіме нұр шашатын шуақты күнге теңеп едім, бірақ күніміздің бетін бұлттар басып кетіпті, бұлттан арылтуға көмектесесіңдер ме?
Оқушы: Иә

1) Зат есім дегеніміз не?
2) Кім? Не? сұрақтары қай уақытты қойылады?
3) Жалқы есім дегеніміз не? мысал келтір
4) Жалпы есім дегеніміз не?
5) Неше сөз табы бар?
6) Зат есімге мысал келтір?

ІІІ. Жаңа материалды игерту
1 - тапсырма. Суретке назар аударайық. Әр суреттегі заттардың санын анықтайық.
(сурет көрсетіледі)
Қоян ----------- Қояндар
(не?------------- нелер?)

Дәрігер -------- Дәрігерлер
(кім?------------- кімдер?)

* Сұрақ - жауап қою
Мұғалім: Ендеше, бүгін біз балалар зат есімнің жекеше, көпше түрі туралы сөйлейміз.
Зат есім
Жекеше ----- Көпше
--------------- - лар,- лер
--------------- - дар,- дер
--------------- - тар,- тер
- Зат есім жекеше, көпше түрде айтылады. Кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің жекеше түрі дейміз: биші, аға, тау, өзен.
Кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің көпше түрі дейміз: бишілер, ағалар, таулар, өзендер.

2 - тапсырма. Зат есімдердің жекеше, көпше түрін белгіле

IV. Сабақты бекіту
«Сәйкестендіру тесті»
1. Суретші -........... дар
2. Ақын -.............. лар
3. Жеңімпаз.......... дер
4. Сыйлық............ тер
5. Бала.................... лер
6. Құс..................... тар
7. Ата..................... лар

3 - тапсырма Сөздерге көптік жалғауын жалғап жаз
1 топ: Ұшқыш, құс, терезе
2 топ: Шырша, сатушы, бала
3 топ: Дәрі, тиін, маса

Сергіту сәті
«Қызыл өрік» өлеңі бейнероликтен көрсеіп, билету.

V. Сабақты қорытындылау
«Семантикалық карта» 3 топқа тарату
Аты ------------- Жекеше ------------ Көпше
Дәптер ---------------+
Балықтар ------------------------------- +

VI. Үйге тапсырма
4 жаттығу, 52 - бет
VII. Бағалау

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 14
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 14
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика