Бәйге бөлімі


Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр және квадрат метр

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр және квадрат метр.
Сабақтың мақсаты:
1. Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы жайында түсінік қалыптастыру және ауданын табудың әр түрлі тәсілдерімен таныстыру; тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың мәндерін салыстыру барысын - да машықтандыра түсу.
2. Оқушыларға саналылыққа, зеректілікке достыққа тәрбиелеу. Білімге деген қызығушылығын, жылдамдыққа, тапқырлыққа, дәлдікке баулу.
3. Оқушының логикалық ой - өрісін, математикалық тілін дамыту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, ойын, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
Көрнекілігі: кесте, геометриялық фигуралар, электронды оқулық
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ түрінде өткелі тұр. Бүгінгі сабағымызға қонақтар катысып отыр. Сендерге сәттілік тілеймін.

Оқушылар тақтадағы стикерлерді алу арқылы 3 - топқа бөлінеміз.
(Үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш)
Психологиялық дайындық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.

Сынып ішіндегі ережемізді еске түсіріп жіберейікші
• 1 - ереже
• Сабақта бір - бірімізді тыңдаймыз!
• 2 - ереже
• Нақты, дәл жауап береміз!
• 3 - ереже
• Сабаққа белсене қатысып, белсене жауап береміз!
• 4 - ереже
• Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз!

Үй тапсырмасы: № 6
1 – топ
1. Үшбұрыш периметрін қалай табамыз?
2. Үшбұрыштың ауданын қалай табамыз?
3. Тағы қандай геометриялық фигураның ауданын палетка арқылы табамыз?

2 - топ
1. Тіктөртбұрыштың бір бұрышын кесіп алса, неше бұрышы қалар еді?
2. Тіктөртбұрыштың периметрі қалай табамыз?
3. Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?

3 топ
1. Шаршының периметрін қалай табамыз?
2. Шаршының ауданын қалай табамыз?
3. Шаршының қасиетін ата?

Математикалық диктант
7*3=
9*3=
64/8=
100/2=
72/9=
8*4=
6*9=
Жаңа сабақ:
Ауданның келесі өлшем бірлігі - квадрат метр
1 м =10дм
1 м² =100 дм²

Ал енді осыған байланысты есептер шығарайық 3 топқа 3 тапсырма
I - топ
Тіктөртбұрыш пішіндес терезенің ұзындығы 10 дм, ал ені 7дм. Терезенің ауданы неге тең?
Ұзындығы - 10дм
Ені - 7 дм
S -? дм²
Ш: 10дм*7 дм=70 дм² Ж: 70 дм²
II – топ
Тіктөртбұрыш пішіндес бөлменің ұзындығы 20 м, ал ені 9дм. Бөлменің ауданы неге тең?
Ұзындығы - 20м
Ені - 9 м
S -? м²
Ш: 20 м *9 м=180 м² Ж: 180 м²
III – топ
Тіктөртбұрыш пішіндес терезеінің ұзындығы 10 дм, ал ені 8 дм. Терезенің ауданы неге тең?
Ұзындығы - 10дм
Ені - 8 дм
S -? дм²
Ш: 10дм*8 дм=80 дм² Ж: 80 дм²

«Ізденемін, ойланамын»
«Сен әуелі кіріс, кіріссең оны бітіру қиын болмайды» №2 Топтық жұмыс

1 топ Ұзындығы 5 см, ал ені 2 см тік төртбұрыштың периметрін және ауданын тап.
P=5см+5см+5см+5см =14 см
S= 5см*2см=10см²

2 топ Қабырғасы 4 см шаршының периметрін және ауданын тап
Р=4см+4см+4см+4см=16см
S= 4см* 3см =12 см²

3 - топ Ұзындығы 3 см, ал ені 2 см тік төртбұрыштың периметрін және ауданын тап.
P=3см+2см+3см+2см =10см
S= 3см*2см=6см²

Есіңе сақта!
Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін оның бірдей бірлікпен алынған ұзындығын еніне немесе керісінше енін ұзындығына көбейту керек.

Электронды оқулықпен жұмыс.
Өз бетінше жұмыс «Тездет, бірақ қателеспе»
№3 Әр үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жаз.
1 - Топ Р=х+3+2
2 – Топ Р=4см+2см+5см = 11 см
3 – топ Р=х+5+5

«Мұны сен істей аласың, сенің қабілетің бар» «Ойлан, есепте»
№4 Ертіс - Қарағанды каналының беткі ені 40 м, ал табанының ені одан 10 есе кем. Тереңдігі табанының енінен 1м артық. Каналдың тереңдігі неше метр?

Ертіс – Қарағанды беткі ені - 40 м
Табанының ені -?, ---------- 10 есе кем
Тереңдігі -? ------------------ 1 м артық
Ш; 40/10 =4 ------------------- 4+1=5
Жауабы: Тереңдігі 5 м

Сергіту сәті:
Оң қолыңды көтеріп,
Үшбұрыш сыз ауада.
Сол қол қарап тұрмасын,
Шеңбер сызып зырласын.
«Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін» Жеке жұмыс
№5
1 - топ
(15+35): 5=10
(29 - 14): 5=3
2 - топ
(161 - 152)*3=27
(200 - 193)*4 =28
3 - топ
9*5 - 7*3=24
8*5 - 18: 2=31

Жұптық жұмыс №6
I топ 4 - ке бөлгенде 3 қалдық қалатын төрт сан жаз.
15/4= 3 калд 3
23/4= 5 калд 3
27/4= 6 калд
35/4=8 калд 3

II топ 3 - ке бөлгенде 2 қалдық қалатын төрт сан жаз
8/3= 2 калд 2
17/3=5 калд 2
23/3=7 калд 2
26/3=8 калд 2

III топ 4 – ке бөлгенде 1 қалдық қалатын төрт сан жаз.
13/4=3 калд 1
21/4=5 калд 1
29/4=7 калд 1
37/4=9 калд 1

Топтық жұмыс:
I - топ. Геометриялық фигураларды пайдаланып поезд құрастырыңдар.
II - топ. Ауданның формуласы бойынша үй құрастырыңдар
III - топ. Геометриялық фигураларды пайдаланып машина құрастырыңдар

Рефлексия
Қабырғасы 1дм шаршының ауданы 1 дм² (квадрат дециметр) – бұл ауданның өлшем бірлігі.
Бүгінгі сабақта не өтілді?
- Сабақ несімен ұнады?
- Сабақта қандай ойын түрлері болды? Қай ойын саған ұнады?
- Қай топтың сабаққа қатысуы ұнады?
- Ауданның өлшем бірліктерін ата?
1 м² - 100 дм²

VIII. Бағалау: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды топпен мадақтап, жеткен жетістіктерін айта отырып білімдерін бағалау.
Ал балалар бүгінгі сабақта жақсы араласып тамаша жауап бердік. Менің сендерге көңілім толды. Сабағымда өз мақсатым жеттім деп ойлаймын.
«Сендер мақсатқа жеттіңдер» Топ басшысының бағалауы
«Қорықпа, бұл сенің қолыңнан келеді» Үйге тапсырма: Әрқайсысың өз бөлмелеріңнің ауданын өлшеп тауып келесіңдер. № 7, 96 - бет

Қызылорда қаласы,
№112 орта мектептің
Бастауыш сынып пән мұғалімі
Балғабаева Перизат Мұратқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 17
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Кел, Жаңа жыл, жаңа жыл! (жаңа жылдық сценарий 2020 жыл)

    Міне достар, тағы да бір жылды артқа тастап жаңа жылға аяқ басып отырмыз. Бұл жыл жаман болған жоқ, біраз жетістіктерге бірге жеттік, жұмылып көтерген жүк жеңіл демекші сіз-біз болып сайтымызды ...
  • Тәуелсіз елдің патриотымын!

    «Пай, пай, пай! Киелі неткен жер! Батырлар дүрілдеп өткен жер, Тұлпарлар дүбірлеп төккен тер! Ғашықтар бір - бірін өпкен жер, Сарылып сал – сері кеткен жер.
  • "Ұлттық тәрбие - ұлт болашағы"

    Балабақша – баланың жүйелі түрде білім – тәрбие алатын ең алғашқы қоғамдық ошағы. Білім қазынасын балабақшадағы тәрбиеленуші бүлдіршіндердің бойына сініріп, олардың болашақтарына игі ықпал ету ...
  • Зат есімнің жекеше және көпше түрлері

    Сабақтың мақсаты: Зат есімнің жекеше және көпше түрлері туралы түсінік беру, сөйлем ішінен таба білуге үйрету.
  • Әдеби шығарманың жанрын анықтау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3. 2. 4. 1. Өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерешеліктерін анықтауСабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар Өлең, ...
  • 2 - сыныпқа арналған диктанттар жинағы

    Тіл - адамдардың қарым қатынас құралы, ол үнемі толықтырып, жетілдіріп отыруды қажет етеді. Жинақты құрастыруда 2 - сыныпқа арналған қазақ тілінің бағдарламасы негізге алынды.
  • В в дыбысы мен әрпі

    Мақсаты: 1. В дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, Балаларды в дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына көңіл бөлу, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
  • Көбейту және бөлу 3 сынып

    Мақсаты: 2-ге көбейту, бөлуді меңгереді
  • Бақылау жұмысы 2-сынып математика

    Түсініктеме Математика пәні бойынша жазба жұмыстары: математикалық диктант, өзіндік жұмысы, тест тапсырмалары, бақылау жұмыстары. Математика курсының мазмұны жыл бойы тірек білім, білік және ...
  • А. Құдайбергенов. Ақжайық

    Сабақтың мақсаты: Жайық өзенінің тарихы туралы мағлұмат беру, мәтін мазмұнын меңгерту, ойын жинақтап айтуға, негізгі идеяны анықтауға жетелеу. Ынтымақтастық қажеттіліктерін таныту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 5
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 5
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика