Бәйге бөлімі


Африканың аймақтарына шолу

Африканың аймақтарына шолу

16 желтоқсан Тәуелсіздік күніне арналған «Біз тәуелсіз елдің ұрпағымыз» атты үздік сабақтар бәйгесіне

Қысқа мерзімді жоспар.
География 7 сынып
Сабақтың мақсаты: Африка материгі бойынша өткен тақырыптарды, географиялық орнына, зерттелу тарихына, жер бедері мен климатына және ішкі сулары мен табиғат зоналары, елдері мен халқына сипаттама бере отырып еске түсіру, оның табиғаты үшін маңызын түсіндіру.
Сабақтың міндеттері: Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы білуі тиіс.
Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы түсінулері керек
Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы талдаулары керек.
Күтілетін нәтиже: Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы біледі.
Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы түсінеді.
Африка материгі бойынша географиялық орнын, зерттелу тарихын, жер бедері мен климат және ішкі сулары мен табиғат зоналары туралы талдайды.
Оқытудағы әдіс - тәсілдер Топтастыру, Жада, СТО, жеке жұмыс, ширату әдісі, географиялық шынжыр
Негізгі дерек көздер Маркер, стикер, скотч, қима қағаздар, оқулық, бағалау парағы, таратпа қағаздар, плакат

Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Ұйымдастыру кезеңі 2 мин
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа керекті құрал – жабдықтарын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару
2. Ұйымдастыру
3. Топқа бөлу топ ережесімен таныстыру
4. Сабақтың барысымен, мақсатымен, міндеттерімен таныстыру

Үй тапсырмасын сұрау 5 мин
Мен өзім оттай ыстық жермін,
Қазір де әл - ауқатты бірнеше елмін.
Египет, Алжир, Марокко бар,
Даңқымен таң қалдырған барлық елдің,
Тауларым бар Килиманджаро, Айдаһар
Нил, Замбези суым қандай!
Виктория, Чад көлдер, тұзды көлім,
Тамаша көрген адам таң қалғандай.

Сабақтың негізгі бөлімі Мағынаны тану ( Мұғалім жан – жақты тақырыпқа шығады. Тапсырманың мақсатына тоқталады) 25 мин
Топпен бірлескен жұмыс
І топ Африканың физикалық - географиялық орны, жер бедері және пайдалы қазбалары
ІІ топ Климаты, ішкі сулары
ІІІ топ Табиғат зоналары, африка халқы
Ой толғаныс 7 мин
Жеке жұмыс
І топ
Нүктелердің орнына керекті сөздерді қой
1. Африканы дәл ортасынан... кесіп өтеді, сондықтан ол...... шарда орналасқан.
2. Африканы нөлдік меридиан.... кеседі, сондықтан ол... және... жартышарда орналасқан. Африка ыстық, себебі ол екі.... аралығында орналасқан.
3. Африка... Үнді,... Атлант мұхитымен, Жерорта теңізімен... шектеседі. Барлық материктерден... орналасқан, тек.... материгі ғана жақын.
ІІ топ
Тапсырмада жазылған өсімдік, жануарлардың қандай
табиғат зонасына жататынын анықтап, бөліп жазыңдар.
Баобаб, лемур, дум пальмасы, керік, лиана, қабылан, піл, фикус, бегемот, зебра, сейба, шимпанзе, түйеқұс, құрма пальмасы, ананас, түйе, вельвичия, шиебөрі, ергежейлі антилопа
Ылғалды экваторлық орман –
Саванна және сирек орман -
Шөл зонасы –
ІІІ топ
«Бес жолды өлең құрастыру»
Әр топ төмендегі сөздерді пайдаланып,
Африка туралы құрайды.

Қорытындылау 5 мин
«Ширату сайысы»
Сұрақ жауап, әр топқа 4 сұрақтан қойылады әрбір дұрыс жауап
1 ұпаймен бағаланады. Егер топ жауап бере алмаса, келесі топ
жауап беру арқылы ұпай жинайды
1 топ
1. Африкадағы ең үлкен көл? (Виктория)
2. Африканың ең биік нүктесі? (Килиманджаро жанартауы 5895м)
3. Африка сөзі қайдан шыққан (Африка тайпасының атымен
байланысты аталған)
4. Африка материгінің ауданы қанша? (30, 3 млн км 2)
Географиялық шынжыр.
*
667165059068
* 6671 – Ніл өзенінің ұзындығы
* 650 – Танганьика көлінің ұзындығы
* 590 – Мадагаскар аралының ауданы
* 68 – Виктория көлінің ауданы

589514709337
* 5895 – Килиманджаро жанартауының биіктігі
* 1470 – Танганьика көлінің тереңдігі
* 933 – Тугела сарқырамасының биіктігі
* 7 – Сахара шөлінің ауданы

Үйге тапсырма 1 мин
Тақырыпты қайталап оқып келу.
Кескін картаға өзендері мен көлдерін түсіру

Бағалау критерийлері арқылы бағалау

Рефлекция
1 Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?
2. Бүгін оқушылар не үйренеді?
3. Оқыту ортасы қандай болды?
4. Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге астыма?
5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?
6. Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
1. Қандай екі нәрсе табысты болды?
2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
22. Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім?

Мұғалімнің аты – жөні: Сыдыкбекова. А. Ж.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • «Теңдеулер шешу» тақырыбына ұсынылатын есептер

    Ғылыми жұмыстың мақсаты: теңдеулердің өмірмен байланысын сезіну, оларды шығару, толық баяндау, шешу әдістерін қарастыру және мысалдармен бекіту.
  • Қарағандылықтар да Отан үшін шайқасты

    Орталық Қазақстанда Қызыл Тулы 72 - гвардиялық Красноград атқыштар дивизиясы, 387 - Перекоп атқыштар дивизиясы жəне Ленин орденді 310 - Новгород Қызыл Тулы атқыштар дивизиясы жасақталды.
  • Тұлпар аунаған жерде түк қалады

    Ақжан Жақсыбекұлы 1906 жылдың 2 қарашасында Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданында дүниеге келген. "Тұлпар аунаған жерде түк қалады” дегендей, Ақаң аты­шулы Машан бидің немересі.
  • Мұқағали Мақатаев – қайталанбас дара тұлға

    Мұқағали Сүлейменұлы Мақатаев - Шынайы поэзия өкілі, ғажайып ақындардың бірі. Мұқағали Мақатаев қазіргі Алматы облысы, Райымбек ауданындағы Қарасаз ауылында 1931 жылы 9 ақпанда дүниеге келді.
  • Киіз үй

    Киіз үй – көптеген көшпелі халықтардың негізгі баспанасы болған. Арғы Сақ, Ғұн заманынан бері қазақ халқы да киіз үйді сан мыңдаған жылдар бойы өзінің төл баспанасы етіп келді.
  • Өзіңді – өзің тексер

    Сөйлем мүшелері, құрмалас сөйлем және бірыңғай мүшелер туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, пысықтау және қайталау.
  • Бақылау диктанты

    Оқушыларға диктант жаздыра отырып, алған білімдерін тиянақтауға, тексеруге, сауатты көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу: танымдық қабілеттерін, ақыл - ойын дамыту; адамгершілікке, сұлулыққа, ...
  • Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы

    Оқушыларға сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы туралы түсінік беру, оған қатысты жаттығулар орындату;
  • Болымды және болымсыз етістік

    Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау және сөйлем ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, ажырата білуге дағдыландыру.
  • Зат есімнің тәуелденуі

    өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 5
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 5
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика