Бәйге бөлімі


Күншуақ

Бірінші кіші топ
«Таным» білім беру саласы
Сабақтың тақырыбы: «Күншуақ»
Сабақтың мақсаты:
Пішін, көлем және түс бойынша түсініктерін қалыптастыру; бір және көп деген сөздерді айырып білуге үйрету, танып білуін өніктіру, сенсорлық эталонын бекіту; эмоциялық көңілді көтеру, баланың енжарлық салып сөйлеуін толықтырып, байытып және түсінетін сөздер қорын молайту.
Міндеті:
Білім беру үдерісі: көлем және түс бойынша түсініктерін қалыптастыру.
Дамыту: Есту, көру сезімдерін, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбие: Сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру, ұжымда жұмыс істеу қасиеттерін тәрбиелеу.
Сөздік: көп, біреу, үлкен, кіші.
Сабақтың көрнекілігі:
Ойыншық аю, үлкен және кішкене доптар, үлкен және кішкене қораптар, түрлі - түсті шариктер, құм толтырылған қораптар, жоғарыға ілінген картоннан жасалған күндер, түймелер қадалған күн, жіптер.

Сабақтың жүрісі:
Тәрбиеші: Балалар, мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын, бір - біріңмен сәлемдесіп, достарыңды құшақтаңдар.
Айтайық көзімізге:
«Қайырлы таң, көздерім»
Қайырлы таң, көздерім, ояндыңдар ма?
(Балалар көздерін уқалайды).
Қайырлы таң, құлақтарым, ояндыңдар ма?
(Балалар құлақтарын уқалайды).
Қайырлы таң, жақтарым, ояндыңдар ма?
(Балалар жақтарын уқалайды).
Қайырлы таң, қолдарым, ояндыңдар ма?
(Балалар қолдарын уқалайды).
Қайырлы таң, аяқтарым, ояндыңдар ма?
(Балалар аяқтарын уқалайды).
Қайырлы таң, Күнім! Біз ояндық, күлеміз!
(Қолдарын жоғары көтеріп, күледі).
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, біздің топта неше күн бар? (Көп). («Күндер» төбеде ілініп тұрады). Қазір біз күндерге тақпақ айтып, олармен сәлемдесеміз.
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз.
Жарқырайды нұрымыз.
Қайырлы таң күніміз!
Балалар: Қайырлы таң! (Балалар қол шапалақтайды).
Тәрбиеші: Қолдарыңды жоғары көтеріңдер, тағы бір жолы Күнмен сәлемдесеміз. Ой, қандай азаматсыңдар! Күн бізге жылы, көңілді және жағымды болып қалды.
Тәрбиеші: Балалар, мен көріп тұрамын, сендер бір - біріңді жақсы көреді екенсіңдер, сондықтан келіңдер, бір - біріңе сыйлық даярлаңдар. (Тәрбиеші алдын - ала даярланған қораптарға таза құм төгіп, саусақтарымен Күннің суретін салуға ұсыныс жасайды). Балалар тапсырманы орындайды. Сабақтың жүрісінде тәрбиеші балаларға сұрақ береді: Күн қай геометриялық пішінге ұқсайды? (Дөңгелекке). Күннің тағы нелері бар? (Нұрлары). Күннің нұрлары қандай? (Ұзын, қысқа).
Тәрбиеші: Азаматсыңдар! Қараңдаршы, бір - біріңе қандай әдемі, әсем сыйлық даярладыңдар! (Балалар суреттерін қарайды).

Тәрбиеші: Балалар, естідіңдер ме, біреу жылап жатыр. Бұл жылаған – Күн. Ол Күннің нұрлары жоқ екен, келіңдер, көмектесейік (балалар Күннің жанына келіп, текеметке отырады, әр бір бала бір - бір нұрдан алып, Күндегі түймелерге қадайды, одан соң көзін, аузын, мұрнын қадап және нұрларды әр түрлі түстегі жіптермен әсемдейді). Азаматсыңдар! Міне, енді Күн көңілді, қуанышты және бізге қарап күлімдеп тұр. Біздің Күніміздің түстері қандай? (балалар жауап береді).
Тәрбиеші: Балалар, біз Күнді қуантып жатсақ, бізге Аю өзінің сыйлығымен келіпті. Ол сыйлықты алу үшін, Аю бізге даярлаған тапсырмаларды атқаруымыз керек. Сендер тапсырманы атқаруға даярсыңдар ма?
Балалар: Иә! Даярмыз!
Сергіту: Күн
Бұлт тарқап, күн ашық болды.
Күнге қарай создық қолды. (Қолдарын жоғары көтереді).
Оңға, солға жаздық қолды. (Қолдарын оңға, солға жаяды).
Біздің сергу аяқталды,
Қолдарымыз дем алды.
Тәрбиеші: Балалар, дем алдыңдар ма?

Ал, енді Аюдың тапсырмасын орындайық. Қараңдаршы, бұл жерде не жатады? (Доптар). Қанша доп бар? (Көп). Олардың көлемдері қандай? (Үлкен, кішкентай). Дұрыс, келіңдер, бірден доп алыңдар. Айша, сенің қолыңда неше доп бар? (Бір). Ал, Жандалида қанша доп? (Бір доп). Дәуренде бір, Жібекте бір доптан. Бұл жерде екі қорапша тұр, олардың көлемдері қандай? (Үлкен, кішкентай). Келіңдер, енді доптарды қорапшаларға саламыз. Үлкен қорапқа - үлкен доптарды, кішкене қорапшаға - кішкене доптарды. (Доптар қораптарына салынып жатқанда тәрбиеші балалардан доптың көлемін және түсін атауды сұрайды).

Тәрбиеші: Азаматсыңдар, балалар! Аю өзінің тапсырмасын атқарғандарыңа әбден қуанышты, сондықтан ол сендерге сыйлығын бергісі келіп тұр. Қараңдаршы, бұл не? (Түрлі түсті шарлар), (тәрбиеші балаларға әр түсті шарларды таратып береді).
Тәрбиеші: Енді Аю үйіне кетуі керек, біз Аюға рахметімізді айтып, қоштасайық. (Балалар Аюға рахмет айтып қоштасады).

Сабақты жиынтықтау.
Тәрбиеші: Балалар, сендерге тапсырма орындау жақты ма? Біз не жасадық? Сендерге бір - біріңнің жасаған сыйлықтарың ұнады ма? Біз бүгін өте жақсы іс жүргіздік. Қане, өзімізге қол шапалақтайық және басымызды сипайық. Азаматсыңдар! (Балалардың еңбек нәтижесін мадақтау).

Күтілетін нәтиже:
Пішін, көлем және түстерді біледі; бір және көп деген сөздерді қолданады; сабақта белсенді болады; сұрақтарға толық жауап беруге үйренеді және сөйлеу мәдениеті қалыптасады.

Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылы
МҚКК «Айгөлек» балабақшасының тәрбиешісі:
Смагулова Назия Зайкеновна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 57
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 28 наурыз 2016 22:24
Шыгармашылык тилеймин
Пікірлер #2: 28 наурыз 2016 22:25
Жумысыныз унады....
Пікірлер #3: 1 мам 2016 12:14
сабақ өте тамаша жазылған, шығармашылық тілеймін
Пікірлер #4: 1 мам 2016 19:51
сабақ жақсы жоспарланған. балалардың жас ерекшеліктері есепке алынып, олардың сыни көзқарастарың дамытады. Сәттілік тілеймін
Пікірлер #5: 1 мам 2016 23:54
сабақ өте тамаша жазылған
Пікірлер #6: 1 мам 2016 23:56
Үзінді: nurgali
Сәттілік тілеймін

Сәттілік тілеймін
Пікірлер #7: 2 мам 2016 13:34
Оте Жаксы.саттилик тилиймин!
Пікірлер #8: 2 мам 2016 14:42
Голосую за Смагулова Назию!
Пікірлер #9: 2 мам 2016 15:06
Үзінді: nurgali
Үзінді: nurgali
Сәттілік тілеймін

Сәттілік тілеймін

Үзінді: Гульмира
Голосую за Смагулова Назию!
Пікірлер #10: 2 мам 2016 15:09
Үзінді: nurgali
Үзінді: nurgali
Үзінді: nurgali
Сәттілік тілеймін

Сәттілік тілеймін

Үзінді: Гульмира
Голосую за Смагулова Назию!
Пікірлер #11: 2 мам 2016 15:36
Тамаша сабақ! Балаларды дамыту жұмысына өте қажет.
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...
  • Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.

    Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс ...
  • Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері

    Не білу керек: бөлінді, көбейткіш пен бөлінгіште нөл болған жағдайда екі таңбалы санға бөлуді және көбейтуді білу; Не істей білу керек: есептеуде жазбаша тәсілдерді қолдана білу;
  • Шеңбер хордалары кесінділерінің және қиюшылардың пропорционалдығы

    Оқушыларға шеңбер ішінде қиылысқан хордалардың кесінділерінің қасиеті, шеңбер сыртында жатқан нүкте арқылы жүргізілген қиюшылардың кесінділерінің қасиетін меңгерту;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 13
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 13
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика