Бәйге бөлімі


MS WORD тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы

MS WORD тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы
Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Сабақ мақсаты: Алдынғы өтілген тақырыптар мен Word бөлімін қайталау, оқушылардың сонда алған білімдерін тексеру.
Білімділік. Оқушылар негізгі терминдер мен түсініктерді білуі тиіс. Word ортасында жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Оқушылар объектілерді құру, көшіру, жылжыту, іздеу, құжаттарды ашу және программаларды іске қосу істерін үйреніп, өз жұмыстарын талдау тәсілдерін меңгеруі керек.
Дамытушылық. Танымдық қызығушылығын, логикалық және шығармашылық ойлау қабілетін, қадағалау - тексеру, реакция деңгейін жетілдіру, топ мүшелерімен бірігіп жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік. Пәнге деген қызығушылықты арттыру, сыйласу, қарым - қатынас жасай білу, ұжымдық сезімді ояту сияқты рухани тәрбие негізін қалыптастыру.
Программалық - дидактикалық жабдықтамалар. Дербес компьютер, Excel ортасында жасалған кроссворд, тапсырма бағалау парағы, таратпа материалдар, электрондық оқулық.

Сабақты өткізу барысы.
Сабаққа дайындық.
Сабақ алдында оқушыларға тапсырма және бағалау парағы таратылады. Оқушылар компьютеріне алдын - ала дайындалған кроссворд пен тапсырмалар жазылған.

І. Ұйымдастыру. Сәлемдесу (3 мин)
Оқушыларды компьютерлерге отырғызып, алын - ала дайындалған тапсырмалар мен кроссвордты ашып беру.
Сабақтың жүруі.
Бүгінгі біздің сабағымыз 4 турдан тұрады. Ұпайларды есептеу жеке - жеке оқушы үшін жүргізіледі.

ІІ. Сабақ мақсатының қойылуы (жүргізілуі) (3 мин)
Бүгінгі біздің сабағымыздың мақсаты – бұрынғы өтілген тақырыптар мен Word бөлімі бойынша алған білімдеріңді тексеру және қайталау. Сендер негізгі терминдерді қалай есте сақтағандарыңды, Word - та жұмыс істеу тәсілдерін қалай игергендеріңді көрсетулерің керек. Жұмыс соңында осы қойылған мақсатқа жету жолында істеген жұмыстарыңды мұғалім баға қояды. Бүгінгі сабақта табысқа жетулеріңе тілектеспін.

ІІІ. Қайталау (10 мин)
Интерактивті тақта көмегімен оқушылар электронды оқулықтағы WORD тақырыбы бойынша қайталау сабағын жүргіземін. Программаны қалай іске қосатынымызды, онда жұмыс істеу түрлері, текстік редактордың жұмыс жасау мүмкіндіктері туралы біраз еске түсіреміз. Қайталау ретінде электронды оқулықтағы тапсырмаларды өз беттерінше орындауға беремін.

IV. Кроссворд. (9 мин)
Оқушылар Компьютердің жұмыс үстеліндегі 8 - сынып папкасын ашып, ішіндегі Кроссворд. xls адресіндегі файлды ашып, ондағы кроссвордты шешулері керек.

Бұл турда берілген уақыт ішінде дұрыс жауапты ең көп берген оқушыға ұпай қосылады.
Оқушылар өздері Тапсырмалар парағындағы критерийлерге қарап отырып, берген дұрыс жауаптарының санына байланысты өздеріне өздері ұпай қояды.
V. Зертханалық жұмыс. (10 мин)
Бұл бөлімде оқушыларға оқулықтың 72 және 77 беттеріндегі практикалық жұмысты орындауға беремін. Тапсырмада берілген Ай мен күн деген қазақ халық ертегісін осы текстік редакторда әртүрлі автофигуараларды пайдаланып, өз беттерімен осы ертегіні бейнелеп беру керек.

VI. Викторина. (7 мин)
Бұл тарауда өтілген тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Сол сұрақтың дұрыс жауаптарын жауап парағына орналастыру керек.
Барлығы 6 сұрақтан тұратын тапсырмада төмендегідей амалдарды орындау керек. Оны орындау үшін әрбір оқушыға бір - бірден жауап парағы, тапсырмалары таратылады.

VII. Қорытынды. (3 мин)
Барлық турдан алған ұпайларын қосып, оқушыларды жеке - жеке бағалаймын.

ШҚО, Аягөз ауданы, Баршатас ауылы,
«О. Меңаяқұлы атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ - нің
Информатика және математика пәнінің мұғалімі Баукенова Майгул Азимжанкызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі!

    Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Отбасы ата - анаға деген сүйіспеншілік құрметтерін еске түсіндіру.
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту.
  • Баяндама: Адамгершілік – асыл қасиет

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек.
  • Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

    Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
  • Ойын технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

    Оқушылардың сабақтағы белсенділігі олардың сабаққа қызығушылықтарының артуымен тығыз байланысты. Әсіресе, ойын оқушыларының лидерлік қабілеттерін жетілдіріп, өз пікірін дәлелдеуге, сыныптастарымен ...
  • Адамгершілік – асыл қасиет

    Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай.
  • Біз - көңілді баламыз

    Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
  • Сөйлем мүшелері

    Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
  • Мен ғажаппын тренинг сабақ

    Педагогтардың эмоцияналды және көңіл - күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 16
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 16
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика