Бәйге бөлімі


Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері

Павлодар облысы, Баянауыл ауданы,
Ақсан ауылы, Баянауыл аудандық білім бөлімінің
Ақсан жалпы орта білім беру мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәнінің мұғалімі Абылкасова Балкен Көкенқызы

Информатика 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.
Сабатың мақсаты:
Білімділік: Ms Word редакторында “Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері” тақырыбы бойынша оқушыларға толық түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі қарай шыңдау және осы сабақта алған білімдерін пайдалана білуге ықпал жасау.
Тәрбиелік: Ms Word редакторында мәтінді сауатты теруге, жүйелілікке, еңбекке, іскерлікке, ұқыптылықпен жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастырукезеңі.

II. Үй тапсырмасын тексеру
Бүгін үйге берген сабақты “Алтын тасты сұрақтар ” арқылы сұралады. Ол үшін мынадай берілген сұрақтарға жауап беруіміз қажет.
1. Слайдта берілген терезе қай программаның терезесі?
2. Microsoft word - бұл.........................
3. Microsoft word қалай іске қосамыз?
4. Microsoft word – тың терезе элементтері
5. Құжатты сақтау әрекеті қалай орындалады?
6. Мәтіндік процессор жұмысын дұрыс аяқтау үшін қандай әрекеттерді
орындауға болады?
7. Қайсысы мәтіндік редактор емес?

III. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою

IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Жаңа сабақты бастамас бұрын тағы да мәтіндік редактордың іске қосу әрекетін еске түсірейік: Microsoft Word - ты іске қосу үшін келесі әрекеттер тізбегін орындау қажет.
Пуск – Программы – MicrosoftWord

Мәтінді пішімдеуге мыналар жатады:
• Әр түрлі шрифттерді пайдалану
• Құжат өрісінің шекараларын өзгерту (оң жақ, сол жақ, жоғары, төменгі өрісі)
• Мәтінді бағандарға бөлу
• Символдың, обзацтың, беттің сипатын тағайындау

Пішімдеуге арналған пернелер комбинациялары
Пернелер комбинациясы Форматтау кезіндегі әрекеттері
+ ------ Курсив (К)
+ ------ Асты сызылған (Ч)
+ ------- Жартылай қарайтылған (Ж)
+ ------- ортасына
+ -------- Сол жақ шеті бойынша
+ -------- Оң жақ шету бойынша
+ -------- Ені бойынша (екі жақ шетінен)

Ерекшелеу құпиясы
Сөзді ерекшелеу (Сөзде маусты екі рет шерту )
Сөйлемді ерекшелеу (Ctrl пернесін басып тұрып, сөйлемнің
кез келген жерінде маусты бір рет шерту керек).
Абзацты ерекшелеу (Үш рет басу керек).
Бүкіл құжатты ерекшелеу (Ctrl +A пернелерінің комбинациясын басамыз немесе Правка менюінен Выделить все командасын орындаймыз).

V. Сабақты бекіту:
Компьютерде практикалық жұмыс орындау, ол үшін ең бірінші компьютермен жұмыс істер алдындағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру керек.
Оқулықтағы деңгейлік тапсырмаларды орындату

А - деңгейі бойынша мәтінді көшіріп жазып, келесі тапсырмаларды орындау:
1 - тапсырма мәтініндегі “Компьютерлік вирус” сөзін жартылай қалың және курсивқа ерекшелеңдер;
Мәтіндегі “Microsoft” және “Concert” сөздерін асты сызылған етіп ерекшеле;
Мәтінді “Вирус” атауымен сақтаңдар.

В - деңгейі бойынша келесі тапсырмаларды орындау:
2 - тапсырма бойынша суреттермен берілгендерді сөзбен жазыңдар;
Мәтіндерді әртүрлі қаріптермен ерекшелеңдер;
Мәтінді Өз аттарыңмен сақтаңдар.

V. Сабақты бекіту:
Мынадай ойын арқылы сабақты бекіту:
1. Сиқырлы шарлар / Пішімдеу панелінің батырмаларын тап? (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) /
2. Асқабақтарды жина! / Мәтінді туралайтын батырмалардан тұратын асқабақтарды жина!/

VI. Сергіту жаттығулары (2 мин) Көзге арналған электрондық жаттығулар

VII. Қорытындылау.
Мұғалім:
- Сендер мәтіндік процессордың терезе элементі мәтінді пішімдеумен және онымен жұмыс істеуді бастадыңдар.
• Қандай ерекшеліктерді кездестірдіңдер?
• Не нәрсе ыңғайсыз болды?
• Бұрын сендер жұмыс істеген басқа программалардан қандай басымдылығы бар?
• Бұл программа туралы тағы не білгілерің келеді?

VI. Үйге тапсырма беру. §17 - ты оқу, бақылау сұрақтарына жауап беру.
Тест тапсырмасын орындау
VII. Оқушыларды бағалау.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • STEM- білім беру бағдарламасының жаңа тренді

    STEM ағылшын тілінен аударғанда 4 сөздің қосындысы. Олар: ғылым, технология, инженерия және математика. Білім саласы бір орында тұрмайды. STEM Дүниежүзілік білім саласындағы жаңа тренд.
  • "Қолөнерді дамыту арқылы, ұлттық рухымызды көтеру" мақала

    Қолөнер халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр. Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдар әсемдігі, өрнегі тұрмысқа мән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген.
  • "Ою-өрнек арқылы ұлттық тәрбие берудің негіздері" атты баяндама

    «Ұлттық тәрбие» деген термин кез – келген ұлтқа байланысты айтылатын ұғым. Өйткені, қандай ұлт болса да тәрбиесін өз тілінде ұлттық тәлім тәрбие тәжірибесіне байланысты жүргізеді.
  • 5 сынып Ақпараттың өлшеу бірліктері

    Сабақтың мақсаты: 1. Ақпараттың өлшеу бірліктерін білу 2. Ақпараттың өлшеу бірліктерін бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айландыру. 3. Ақпаратты тасымалдау құралдарының сыйымдылығын анықтау.
  • Процессор мен қатты диск

    Сабақтың мақсаты: Барлығы: Процессор мен қатты дискінің қызметін түсіндіру Басым көпшілігі: Жүйелік блок пен процессор айырмашылығын түсіндіру Кейбіреуі: Қатқыл дискі мен диск жетекшісінің ...
  • Медициналық қобшида

    Білімділік: Медициналық дәрі қобдишасымен таныстырып, оқушыларды жарақат алған кезде көрсетілетін алғашқы көмектің негізгі әдіс - тәсілдерімен таныстыру.
  • Решение текстовых задач

    Цели урока: познакомить учащихся со способом решения логических задач с помощью кругов Эйлера - Венна способствовать развитию логического мышления, памяти, самостоятельности и инициативы при ...
  • Числовая последовательность

    Цель урока: Сформировать навыки применения знаний по числовой последовательности к задачам реальной ситуации через групповое обучение.
  • Вариационные ряды

    Цели урока: добиться усвоения учащимися содержания понятий: среднее значение, мода выборки, медиана выборки. Закрепить знания учащихся о содержании понятий, изученных на предыдущем уроке.
  • Перпендикуляр, наклонная и её проекция

    Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): 7. 1. 2. 8 усвоить понятие перпендикуляра, наклонной и проекции наклонной; 7. 1. 2. 9 доказывать и применять теорему ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 5
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 5
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика