Бәйге бөлімі


Word Pad мәтіндік редакторы

Категория: Информатика
Сынып: 5
Жалпы орта білім беру мектептерінде үштілді білім беру жүйесі бойынша информатика пәнін үштілде өткізу
Word Pad мәтіндік редакторы
Текстовый редактор WordPad
Text editor WordPad
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жан жақты дамыту, жылдам ойлауға және нақты дұрыс шешім қабылдауға, негізгі терминдерді үштілде меңгеруге дағдыландыру және пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелілік: Компьютермен жұмыс жасауда ұқыпты болуға, техника қауіпсіздігін дұрыс сақтай білуге үйрету, еңбек сүйгіштікке, достарымен сыйласуға, топпен жұмыс жасауға және бір - біріне көмек созуға әрқашан дайын тұлғаны дайындау.
Сабақтың типі: оқушы білімін бекіту.
Сабақтың түрі: теориялық және практикалық
Сабақтың әдіс - тәсілі: топтық, жұптық, жеке дара, сұрақ - жауап, СТО
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютерлер, слайд, семантикалық карта, үлестірме қағаздар (деңгейлік тапсырмалар жазылған).

Сабақтың өту кезеңдері:
І. Кіріспе
1 - кезең. Ұйымдастыру кезеңі (2 минут)
2 - кезең. “Сұрақ - жауап айдары” (өткенді тақырыпты қайталау) (10 минут)
3 - кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру (презентациядан көрсету) (10 минут)
ІІ. Негізгі бөлім
4 - кезең. Жаңа тақырып бойынша миға шабуыл жасау (6 минут)
5 - кезең. “Компьютермен жұмыс” (10 минут)
Сергіту сәті (3 минут)
ІІІ. Қорытынды
7 - кезең. Бағалау. (2 минут)
8 - кезең. Үйге тапсырма беру. (2 минут)

І кезең. Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме оқушылар?! Good morning?!
Оқушылар: Сәлеметсіз бе, мұғалім! Good morning, teacher!
Мұғалім: Қалдарыңыз қалай? How are you?!
Оқушылар: Жақсымыз. We are fine, thanks!
Мұғалім: Жақсы, орнымызға отырамыз! Ok, sit down, please!
Мұғалім: Бүгін сыныпта кім жоқ? Who is absent, today?
Оқушылар: Бүгін сыныпта барлығы бар. Today everybody is here
Мұғалім: Бүгін кезекші кім? Who is the monitor?!
Оқушылар: Бүгін кезекші мен. Today, I am!
Мұғалім: Жақсы Ok
Мұғалім: Үйге қандай тапсырма берілді, кім айтады?
What was the homework for today? Who wants to say?
Оқушылар: Paint графикалық редакторын қайталау. To repeat Paint graphic editor.

ІІ кезең. «Сұрақ - жауап» айдары
1. Мұғалім: Paint графикалық редакторы дегеніміз не?
What is the Paint graphic editor?
Оқушылар: Paint графикалық редакторы суреттер салуға және өңдеуге арналған программа!
Paint is for drawing the graphical editor
2. Мұғалім: Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз?
How we can turn on the Paint?
Оқушылар: We can turn on the Paint bu this way:…..
Пуск - Все программы – Cтандартные – Paint.
3. Мұғалім: Графикалық редакторда қанша құрал - саймандар бар?
How many tools do the Paint consist of?
Оқушылар: Мұнда..... құрал саймандар бар?
There are ….. tools in the Paint!
4. Мұғалім: Графикалық редакторда түстер палитрасы қанша?
How many colours in the Paint?
Оқушылар: Мұнда... түс орналасқан.
There are … colours
5. Мұғалім: Paint графикалық редакторының элементтерін ата!
Name the elements of the Paint?
Оқушылар: Window, tools …
ІІІ кезең. Жаңа сабақ
Word Pad мәтіндік редакторы Текстовый редактор Text editor WordPad WordPad
Windows 7 операциялық жүйесінде WordPad мәтіндік редакторы төмендегідей іске қосылады: Пуск - Все программы – Стандартные - Word Pad

Павлодар қаласы,
№35 жалпы орта білім беру мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі Камиль Айбек

Толық нұсқасын қарау, жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 110
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 10 ақпан 2017 16:25
Нағыз заманауи сабақ үштілділік заман талабы
Пікірлер #2: 10 ақпан 2017 21:18
Тағы сабақ жоспарын күтемiӡ.
Пікірлер #3: 10 ақпан 2017 22:24
Красавчик. Дос . Так держать. wink
Пікірлер #4: 10 ақпан 2017 22:42
Сабағы өте жақсы жоспарланған, қазіргі заман талабына сәйкес үш тілде кеңейтілген ! Өте жоғары
Пікірлер #5: 11 ақпан 2017 03:55
Айбек əріптесімнің жаңашылдық пен еңбекқорлығына риза болып, рахмет айтқым келеді. Ең алғашқы ағылшын тілінде жоспарланған сабақ болса да жақсы жасалған. Бастамаң тамаша. Сəттілік пен абырой тілеймін!
Пікірлер #6: 11 ақпан 2017 03:59
Айбек əріптесімнің жаңашылдық пен еңбекқорлығына риза боп рахмет айтамын. Ең алғашқы ағылшын тілі кіріктірілген сабақ болса да жақсы жоспарланған. Сəттілік пен абырой тілеймін!
Пікірлер #7: 11 ақпан 2017 05:18
Маганда унады. Болашак мектеп жастарындагы балалардын ойын ари карай дамыта туспек. Олар енди уш тилде жумыс жасап издениске туспек. Оте жаксы ойыныз.
Пікірлер #8: 11 ақпан 2017 18:17
Ойыныз оте дурыс
Пікірлер #9: 11 ақпан 2017 18:45
Сабақ жоспары бүгінгі талаптарға сай, мазмұны толық, балаларға да түсінікті екен! Мен бағаласам өте жоғары деген баға қояр едім!
Пікірлер #10: 13 ақпан 2017 22:46
Бүгінгі білім жүйесіндегі өзекті мәселенің бірі деп санаймын. жоспар тиянақты әрі түсінікті құрылған.
Пікірлер #11: 14 ақпан 2017 14:36
Бірінші рет құрастырылса да, сабақтың мазмұны ашылған. Бұл сабақ жоспарымен сабақ өткізу қызықты деп ойлаймын. Оқушыға да мұғалімге де. Бір сыныпқа түгелдей жасасаңыз тіптен керемет болар еді. Әрине айтуға оңай.
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі!

    Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Отбасы ата - анаға деген сүйіспеншілік құрметтерін еске түсіндіру.
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту.
  • Баяндама: Адамгершілік – асыл қасиет

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек.
  • Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

    Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
  • Ойын технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

    Оқушылардың сабақтағы белсенділігі олардың сабаққа қызығушылықтарының артуымен тығыз байланысты. Әсіресе, ойын оқушыларының лидерлік қабілеттерін жетілдіріп, өз пікірін дәлелдеуге, сыныптастарымен ...
  • Адамгершілік – асыл қасиет

    Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай.
  • Біз - көңілді баламыз

    Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
  • Сөйлем мүшелері

    Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
  • Мен ғажаппын тренинг сабақ

    Педагогтардың эмоцияналды және көңіл - күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 17
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 17
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика