Бәйге бөлімі


Сызықтық алгоритмдерді программалау, есептер шығару

Сызықтық алгоритмдерді программалау, есептер шығару
Ашық сабақ 7 сынып
Сілтеме: Жоспар
Жалпы мақсаты:
▪ Меншіктеу, енгізу, шығару операторының жазылуын есеп шығаруда пайдалану
▪ есте сақтау, ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту
▪ операторлардың атауын сауатты жазуға, бағдарламаны құруда дұрыс пайдалануға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Сызықтық алгоритмдерді программалау бойынша есептер шығару үйрену.

I. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
Ұйымдастыру (1 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
Қайталау сұрақтары:
1. Айнымалы дегеніміз не?
2. Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы
3. «Тип» ұғымын қалай түсінеміз?
4. Енгізу операторын ата
5. Шығару операторын ата
6. Меншіктеу операторында айнымалылар қалай жазылады?
7. Программалау тілінде меншіктеу операторының мәні қандай?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
1. Айнымалылар сипатталатын бөлім
2. Программа алг қызметші сөзінен басталады
3. real, integer - бұлар айнымалы типтері
Топ мүшелерінің өзін – өзі бағалау парағы

ІV. Кері байланыс («Ия», «Жоқ» диктанты) (3 минут)
1. Үй тапсырмасы: «Лото» ойыны

Айнымалы дегеніміз не? ( Айнымалы деп программаның орындалу барысында әртүрлі мәндерді қабылдай алатын шамаларды айтады.)
Тип» ұғымын қалай түсінеміз?
(Айнымалылардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама)
Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы (Var)
Енгізу операторын ата. (Read, Readln)
Шығару операторын ата. (Write, Writeln)
Программалау тілінде меншіктеу операторының мәні қандай? (Меншіктеу операторы айнымалыға белгілі бір мәнді меншіктеу үшін қолданылады)
Есеп: Үш санның арифметикалық ортасын табатын программа құру.
Program esep;
Var a, b, c, d: real;
Begin
readln(a, b, c);
d:=(a+b+c)/3;
Writeln (‘d=‘, d);
End.
2. Жаңа сабақ
3. “Иә”, “Жоқ” диктанты
Айнымалылар сипатталатын бөлім Var бөлімі
Егер программа бірнеше операторлардан тұрса, онда ол қос нүктемен ажыратылады
Программаның басы мен соңын begin және end кілт сөздерімен белгіленеді.
Графиктік түрде ұсыну программа делінеді
Операторлар бөлімі integer қызметші сөзінен басталады
Кез - келген санның квадраты sqr

Программа алг қызметші сөзінен басталады
Бүтін сандарды қабылдайтын тип integer
Енгізу, шығару операторларында жазылатын айнымалылар () ішіне жазылады
Нәтижені шығаратын оператор program
х(көбейту) Паскаль тілінде *(жұлдызша) болып жазылады
Айнымалыларды сипаттайтын оператор var

real, integer - бұлар айнымалы типтері:= – меншіктеу белгісі
Айнымалылардың нәтижесін шығаратын оператор read
Әрекеттердің тізбектей орындалуы сызықтық алгоритм
Программаның соңында жазылатын оператор var
Program қызметші сөзінен кейін программа атауы жазылады

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,
№21 жалпы білім беру орта мектебі
информатика пәні мұғалімі
Гулбану Амирбекова Сайыновна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 17
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 17
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика