Бәйге бөлімі


Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

Үздік ұстаз сайысына
Сабақтың тақырыбы: Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру.
Дамытушылық: оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, ой - өрісі мен танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулықтар..
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Пәнаралық байланыс: математика.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
Үй тапсырмасын тексеру
1. MS Word мәтіндік редакторын қалай іске қосамыз?
2. Мәтіндік редактордың терезесі қандай элементтерден тұрады?
3. Қаріп деген не?
4. Жаңа құжатты қалай құрамыз?
5. Құжатты сақтау әдістерін атаңыз?
6. Пішімдеу панелі дегенді қалай түсінесің?
7. Орфографиялық қате мен синтаксистік қатенің сызықтарын қандай түстермен белгіленеді?
8. Әріптерді қалай бояуға болады?
9. Қағазға басып шығару үшін қандай әрекеттерді орындау қажет?
10. Айналдыру сызықтары, сызғыш ұғымдарын түсіндіріңіз.

ІІІ. Жаңа сабақ
MS Word бағдарламасының мүмкіншілігі шексіз, солардың бірі бағдарламаның графикалық мүмкіндіктері. Ол басқа программалардан графиктер енгізуге және өзінің де сол тәрізді график түріндегі бейне көріністерін тұрғызуға мүмкіндік береді. Сондай ақ құжат ішінде кестені енгізіп өңдеуге, кесте бойынша диаграмма тұрғызуға, бірнеше объектілерді топтастыруға, Word Art объектісімен жұмыс жасауға, Клипартпен жұмыс істеуге.
Осы аталған іс - әрекеттерге тоқтала өтейін:
Word - та сурет салу
Қарапайым графикалық элементтерді (түзу сызық, қисық сызық, дөңгелектер, іші боялған, боялмаған көпбұрыштар, текстпен толтырылған тік төртбұрыштар) Word құрамындағы графиктік редактордың көмегімен салуға болады. Сурет салатын элементтермен тек редактордың парақ беттерін белгілеу режимінде ғана жұмыс істеуге болады. Word программасы сурет салу тәртібін енгізісімен осы режимге автоматты түрде ауысады.
Word - та суретті енгізу
MS Word бағдарламасына қандай да бір объектіні, суретті файлға енгізу үшін меню қатарындағы Қою (Вставка) менюі арқылы жүзеге асады. Суретті енгізер алдында оның мәнімен қарым - қатынасын сипаттап алу керек. Ол үшін Объектіні пішімдеу (Формат объекта) сұхбат терезесінің Жағдай (Положение) қыстырмасында орналасқан құралдарды пайдаланамыз:
Мәтінде (в тексте) нұсқасын өлшемдері кішірек, мәтіннің символдарына шамалас графиктік объектілерге қолданылады. Бұл жағдайда объект мәтіндік жолға графиктік символ ретінде енгізіліп, бұдан былай мәтінмен бірге жылжып отырады.
Қоршаудың айналасында (вокруг рамки) нұсқасында мәтін сурет айналасындағы жорамал қоршауды айнала орналасады;
Контур бойымен (по контуру) нұсқасының өзгешелігі мұнда жорамал қоршау жүргізілмейді, мәтін суреттің контурын бойлай орналасады;
Мәтіннің алдында (перед текстом) нұсқасында мәтін мен сурет әр түрлі қабаттарда орналасады: мәтін астында ал сурет үстінде.
Мәтіннің артында (за текстом) нұсқасында да мәтін мен сурет әр түрлі қабаттарда орналасады: сурет астында, мәтін үстінде.
Суреттердің бір - бірімен қарым - қатынасы
Егер бір бетте бірнеше графиктік объектілер орналасса онда олар өзара байланыста болады. Бұлардың қарым - қатынасын басқаруға болады. Бұл объектілерге бірін - бірі бүркелемеуге рұқсат етілген бе?, жоқ па?, деген сұрақ туындайды. Егер рұқсат ететін болсақ, онда Объектіні пішімдеу ЖағдайҚосымшаОбъектінің жағдайы жалаушасын орнатуымыз қажет. Объектінің өзара орналасуын басқару үшін келесідей амалдар орындалады:
 Топтастыру;
 Орналасу ретін көрсету;
 Туралау;
 Орналастыру.
Егер бір бетте бірнеше объекті берілсе, оларды топтастыру амалының көмегімен бір топқа біріктіреді де, содан соң қарапайым объектіні баптағандай баптайды. Бірнеше объектіні топтастыру үшін оларды ерекшелеп алу керек (бірнеше объектіні ерекшелеуді Shift пернесі басулы күйде орындайды). Кез - келген объектінің жанама менюінен Топтастыру Топтау командасын таңдап алады.
Топтастырылған соң оларды тұтас объекті ретінде сүйеуге болады.
Егер объектілер тобына жаңа объект қосу қажеттігі туса, онда объектілер тобын ерекшелеп алып ТоптастыруҚайта топтау командасын таңдап алады.
Егер бір бетте бірнеше объекті берілсе, онда олардың әрқайсысы әр түрлі қабаттарда орналасқан деп саналады. Объектілердің орналасу реті олардың құрылу ретіне тікелей байланысты. Бұрынырақ құрылған объектілер кейін құрылған объектілерге қарағанда төменгі қабаттарда орналасады.
Егер объектілер бірін - бірі бүркемелемесе, олардың орналасу реті байқалмайды. Орналасу реті тек олар бірін - бірі бүркемелегенде ғана көрінеді. Объектілердің орналасу ретін олардың жанама менюіндегі Рет командасының көмегімен басқарады. Мұнда орналасқан құралдардың көмегімен объектіні бір қабат төмен немесе бір қабат жоғары, алдыңғы қатарға немесе кейін қарай шығаруға болады.
Word Art нысаны
Безендірілген тақырыптар даярлау үшін Microsoft Word мәтіндік процессорының арнаулы Word Art құралы бар. Оны қосу үшін 1 - ші жолы. Түр Аспаптар панелі  Word Art (ВидПанель инструментов Word Art) командасын орындайды.
2 - ші жолы. Таспа жолынан вставква (қою)  Word Art командасын орындаймыз.
Word Art панелін ашып алады. Алдымен кез - келген көркем объектіні құрып, сонан соң Word Art құралдарының көмегімен редакциялайды.
Мәтіндегі безендірілген тақырыпты ерекшелеп алады немесе оны қолмен теруге де болады. Сонан соң Word Art объектісін қосу (Добавить объект Word Art ) батырмасын шертсе, ерекшеленген мәтін Word Art құралына жөнелтіледі, яғни Word Art жинағы (Коллекция Word Art) сұхбат терезесі ашылады.
Осы терезеден өзіңізге ұнаған безендіру стилін таңдап, ОК батырмасын шертеміз. Бұдан әрі Word Art мәтінін өзгерту (Изменение текста Word Art) сұхбат терезесі ашылады.
Осы терезеден өзіңізге ұнаған безендіру стилін таңдап, ОК батырмасын шертесіз. Бұдан әрі Word Art мәтінін өзгерту (Изменение текста Word Art) сұхбат терезесі ашылады. Бұл терезеде тақырып мәтінін енгізіп (Егер ол басында ерекшеленбеген болса), оны өңдеп әріптің өлшемін, жазылу түрін тағайындаймыз. Параметірлерін енгізіп болған соң ОК батырмасын басыңыз, көркемделген тақырып құжатқа апарып қойылады.
Құжатқа кесте енгізу:
MS Word редакторында құжатқа кестені енгізу үшін Вставка - Таблица - Вставить таблицу командасын орындаймыз. Ашылған сұхбат терезесінен қатар мен бағана санын көрсетеміз.

Тапсырмалар:
1. Сабақ кестесін құру.
2. Сынып оқушылардың кестесін құру

ІV. Жаңа сабақты бекіту
Сұрақтар
1. Word мәтіндік редакторына қандай объектілер енгізуге болады?
2. Объект енгізу қандай командалардың көмегімен орындалады?
3. Объект файлдан қалай енгізіледі?
4. WordArt объектісі қалай енгізіледі?
5. Енгізілген WordArt объектісін форматтау әрекеті қалай орындалады?

ІV. Қорытындылау. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау
V. Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу. Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру.

Жамбыл облысы, Тараз қаласы
№12 Керімбай атындағы мектеп - гимназиясының
информатика пәнінің мұғалімі Иманбердиева Лаззат Базарбекқызыа

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 4 сәуір 2017 15:49
Сабақ ұнады
Пікірлер #2: 4 сәуір 2017 15:59
Сабағы жақсы жазылған
Пікірлер #3: 4 сәуір 2017 16:04
Сабақты қолдануға болады
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы

    Қазақстан жері өте әдемі, ғажайып, тамаша, керемет! Шет елдердің кез келген атақты демалыс орындарынан кем түспейді. Осындай әдемі, байтақ, әдемі, бейбіт жерде, мәңгілік елде тұрып жатқанымызды ...
  • Количество и счет. Ориентирование во времени. Число и цыфра 4.

    Формировать представление об образовании числа 4 Познакомить с цифрой 4, как формой наглядного изображения числа 4
  • My school. School days

    recognise with considerable support an increasing range of common personal questions S3 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects, activities and classroom ...
  • Professions

    S4 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics R7 recognise typical features at word, sentence and text level in ...
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 13
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 13
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика