Бәйге бөлімі


Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

Мәтін, мәтіндік блоктарды құру
Мақсаты:
 Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету;
 Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
 Оқушылардың мәтінмен жұмыс жасауда ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту, топта бағалауға баулу;
Жұмыс нәтижесі:
 Компьютерлік графика, графикалық редакторлар туралы кең түсінік қалыптастыру;
 Өз бетінше іздену арқылы бір - бірімен ақпарат алмасу;
 Бір - бірін оқытуы, бірін - бірі тыңдауы арқылы бір ұжым қалыптастыру;
 Берілген сұрақтар арқылы ойлау қабілеттерін, жауап беру шапшаңдығын анықтау;
 Өмірмен байланыстырып болашақтың жоспарын жасауға үйренеді
Топта бағалай алатын болады, алған білімдерін күнделікті өмірмен байланыстыра білуді үйренеді, қосымша деректермен жұмыс жасауды үйренеді, ғылыми көзқарасы қалыптасады. Пікірлерін айта алады, өзіндік ойын ортақ пікірге келтіріп отырады, көпшілікте өзін - өзі реттейді.
Сілтеме: Б. Қ. Сапарғалиева, Н. Е. Масалимова, Г. А. Тезекбаева
Әдіс - тәсілдер: өзін - өзі бағалауға ықпал ету. Жаңа әдіс – тәсілдер.
Ресурстар: оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, интерактивті тақта, слайдтар, стикерлер, маркерлер.
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін әр орындықтың артына «Топ мүшесі» және әр топтың
1 орындығына ғана «Топ басшысы» деген стикер жабыстырған. «Топ басшысы» деген орындыққа отырған оқушыға «Бағалау парақшасы» беріліп, топтағы оқушылардың бағаларын берілген критерийлер бойынша бағалау сұралады.
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру, оқу - құралдарының болуын қадағалау. Зейіндерін сабаққа аудару.
Растрлық графика тобының тапсырмасы
Растрлық графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет жинақтап, слайдпен қорғау
Векторлық графика тобының тапсырмасы
Векторлық графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет тауып, топтастырып, слайдқа салып арасындағы 1 оқушы қорғау
Фрактальды графика тобының тапсырмасы
Фрактальды графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет жинақтап слайдпен сәндеп жұмыстарын қорғау

Слайдтағы тапсырмаларды орындау
1. Графикалық редакторлардың ең кіші элементтерін табу
2. Пішінге шеңбер, доға, тіктөртбұрыш салу үшін қандай объектіні қолданамыз?
3. Macromedia Flash бағдаламасында қандай терезелер бар?
4. Негізгі мәзірде қандай батырмалар бар?
5. Құрал - саймандар тақтасында қандай батырмалар бар?
Ал енді, балалар экранға назар аударыңдар.
Суретке қарап әңгіме құру, оқушылардың өз пікірлерімен бөліседі.
Ал, осы сендердің құрған шағын әңгімелерің бұл не балалар?
Оқушылардың жауабы: ақпарат, мәлімет, тақырып, информация, мәтін т. б. деген сынды мәтін сөзі шыққан уақытта дұрыс айтасыңдар балалар! Мәтін! Бүгінгі жаңа сабағымызды дәптерлеріңе жазып алыңдар «Мәтін, мәтіндік блоктарды құру» Жаңа сабақты түсіндіру
Macromedia Flash MX бағдарламасында үш түрлі мәтінді ұйымдастыруға болады:
1) Static Text – статикалық мәтін;
2) Dynamic Text – динамикалық мәтін;
3) Input Text – толтырылатын мәтін.
Мәтінмен жұмыс жасау үшін мәзірлер тақтасындағы «Text» мәзірін шертеміз немесе құрал - саймандар тақтасындағы батырмасын басамыз. Қажетті мәтінді құжатқа жазамыз. «Properties» бөлімінен немесе «Text» мәзірін басқан кезде шығатын командаларды қолдана отырып енгізілген мәтіннің қасиеттерін өз қалауымызша өзгертуімізге болады (12 - сурет).

Енгізілген мәтінді ерекшелеп алғаннан соң әрбір әріпті жеке объект ретінде қарастыруға болады. Ол үшін «ModifyBreak Apart» командасын орындаймыз немесе «Ctrl+B» пернелер комбинациясын басамыз.
Әріптерге құю (заливка) жұмысын орындаған тек қана түстерді емес, қандай да бір объектіні қолдануға болады. Ол үшін әріпті ерекшелеп аламызда «Color Mixer» терезесінен «Bitmap» қасиетін таңдаймыз. Төменде ашылған сұхбатты терезеден қалаған бейнені тінтуір нұсқағышымен нұсқасақ болды.

Пән мұғалімі: Салихова Мадина Жуламоновна

Толық нұсқасын жүктеу
Қосымшасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі!

    Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Отбасы ата - анаға деген сүйіспеншілік құрметтерін еске түсіндіру.
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту.
  • Баяндама: Адамгершілік – асыл қасиет

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек.
  • Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

    Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
  • Ойын технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

    Оқушылардың сабақтағы белсенділігі олардың сабаққа қызығушылықтарының артуымен тығыз байланысты. Әсіресе, ойын оқушыларының лидерлік қабілеттерін жетілдіріп, өз пікірін дәлелдеуге, сыныптастарымен ...
  • Адамгершілік – асыл қасиет

    Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай.
  • Біз - көңілді баламыз

    Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
  • Сөйлем мүшелері

    Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
  • Мен ғажаппын тренинг сабақ

    Педагогтардың эмоцияналды және көңіл - күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 17
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 17
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика