Бәйге бөлімі


Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

Мәтін, мәтіндік блоктарды құру
Мақсаты:
 Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету;
 Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
 Оқушылардың мәтінмен жұмыс жасауда ой-өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту, топта бағалауға баулу;
Жұмыс нәтижесі:
 Компьютерлік графика, графикалық редакторлар туралы кең түсінік қалыптастыру;
 Өз бетінше іздену арқылы бір - бірімен ақпарат алмасу;
 Бір - бірін оқытуы, бірін - бірі тыңдауы арқылы бір ұжым қалыптастыру;
 Берілген сұрақтар арқылы ойлау қабілеттерін, жауап беру шапшаңдығын анықтау;
 Өмірмен байланыстырып болашақтың жоспарын жасауға үйренеді
Топта бағалай алатын болады, алған білімдерін күнделікті өмірмен байланыстыра білуді үйренеді, қосымша деректермен жұмыс жасауды үйренеді, ғылыми көзқарасы қалыптасады. Пікірлерін айта алады, өзіндік ойын ортақ пікірге келтіріп отырады, көпшілікте өзін - өзі реттейді.
Сілтеме: Б. Қ. Сапарғалиева, Н. Е. Масалимова, Г. А. Тезекбаева
Әдіс - тәсілдер: өзін - өзі бағалауға ықпал ету. Жаңа әдіс – тәсілдер.
Ресурстар: оқулық, мұғалімге арналған нұсқаулық, интерактивті тақта, слайдтар, стикерлер, маркерлер.
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін әр орындықтың артына «Топ мүшесі» және әр топтың
1 орындығына ғана «Топ басшысы» деген стикер жабыстырған. «Топ басшысы» деген орындыққа отырған оқушыға «Бағалау парақшасы» беріліп, топтағы оқушылардың бағаларын берілген критерийлер бойынша бағалау сұралады.
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру, оқу - құралдарының болуын қадағалау. Зейіндерін сабаққа аудару.
Растрлық графика тобының тапсырмасы
Растрлық графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет жинақтап, слайдпен қорғау
Векторлық графика тобының тапсырмасы
Векторлық графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет тауып, топтастырып, слайдқа салып арасындағы 1 оқушы қорғау
Фрактальды графика тобының тапсырмасы
Фрактальды графикалық редакторлардың міндеттері, түрлері, қолданылуы, артықшылығы мен кемшілігі туралы мәлімет жинақтап слайдпен сәндеп жұмыстарын қорғау

Слайдтағы тапсырмаларды орындау
1. Графикалық редакторлардың ең кіші элементтерін табу
2. Пішінге шеңбер, доға, тіктөртбұрыш салу үшін қандай объектіні қолданамыз?
3. Macromedia Flash бағдаламасында қандай терезелер бар?
4. Негізгі мәзірде қандай батырмалар бар?
5. Құрал - саймандар тақтасында қандай батырмалар бар?
Ал енді, балалар экранға назар аударыңдар.
Суретке қарап әңгіме құру, оқушылардың өз пікірлерімен бөліседі.
Ал, осы сендердің құрған шағын әңгімелерің бұл не балалар?
Оқушылардың жауабы: ақпарат, мәлімет, тақырып, информация, мәтін т. б. деген сынды мәтін сөзі шыққан уақытта дұрыс айтасыңдар балалар! Мәтін! Бүгінгі жаңа сабағымызды дәптерлеріңе жазып алыңдар «Мәтін, мәтіндік блоктарды құру» Жаңа сабақты түсіндіру
Macromedia Flash MX бағдарламасында үш түрлі мәтінді ұйымдастыруға болады:
1) Static Text – статикалық мәтін;
2) Dynamic Text – динамикалық мәтін;
3) Input Text – толтырылатын мәтін.
Мәтінмен жұмыс жасау үшін мәзірлер тақтасындағы «Text» мәзірін шертеміз немесе құрал - саймандар тақтасындағы батырмасын басамыз. Қажетті мәтінді құжатқа жазамыз. «Properties» бөлімінен немесе «Text» мәзірін басқан кезде шығатын командаларды қолдана отырып енгізілген мәтіннің қасиеттерін өз қалауымызша өзгертуімізге болады (12 - сурет).

Енгізілген мәтінді ерекшелеп алғаннан соң әрбір әріпті жеке объект ретінде қарастыруға болады. Ол үшін «ModifyBreak Apart» командасын орындаймыз немесе «Ctrl+B» пернелер комбинациясын басамыз.
Әріптерге құю (заливка) жұмысын орындаған тек қана түстерді емес, қандай да бір объектіні қолдануға болады. Ол үшін әріпті ерекшелеп аламызда «Color Mixer» терезесінен «Bitmap» қасиетін таңдаймыз. Төменде ашылған сұхбатты терезеден қалаған бейнені тінтуір нұсқағышымен нұсқасақ болды.

Пән мұғалімі: Салихова Мадина Жуламоновна

Толық нұсқасын жүктеу
Қосымшасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы

    Қазақстан жері өте әдемі, ғажайып, тамаша, керемет! Шет елдердің кез келген атақты демалыс орындарынан кем түспейді. Осындай әдемі, байтақ, әдемі, бейбіт жерде, мәңгілік елде тұрып жатқанымызды ...
  • Количество и счет. Ориентирование во времени. Число и цыфра 4.

    Формировать представление об образовании числа 4 Познакомить с цифрой 4, как формой наглядного изображения числа 4
  • My school. School days

    recognise with considerable support an increasing range of common personal questions S3 use a limited range of basic words, phrases and short sentences to describe objects, activities and classroom ...
  • Professions

    S4 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics R7 recognise typical features at word, sentence and text level in ...
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 12
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 12
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика