Бәйге бөлімі


Менің бос уақытым

Менің бос уақытым
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің бос уақытым
Сабақтың мақсаты: Бос уақыт туралы түсінік беру. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; оқушылардың тіл байлығын дамыту, сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау. Уақытты дұрыс пайдалануға, үнемдеуге үйрету, жауапкершілікке баулу.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Уақыттың қадірін өз сөзімен баяндайды, салыстырады, өз іс - әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:
1. «Суреттер сөйлейді» әдісі.
2. «Веер» әдісі арқылы өткен тақырыптарды тексеру.
3. «Топтық тергеу» мәтінмен жұмыс
4. «Грамматика көпірі»
5. «Сана саяжолы» әдісі.

Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық ахуал туғызу.
«Бұл - мен, бұл - сен, бұл - менің достарым».
- Еліміздің болашағы кім?
- Мектебіміздің мақтанышы кім?
- Мұғалімдердің сүйікті шәкірттері кім?
- Бүгінгі сабақтың белсенді қатысушылары кім?

2. Топтың «Алтын ережесімен» таныстыру.
* Тыныштықты сақтау;
* Бірін - бірі тыңдау;
* Белсенді қатысу;
*Уақытқа бағыну.

3. Әр топ мүшелеріне Бағалау парағы беріледі. Бағалау критерийі кітапшасымен таныстырады.

4. «Тірек сигналымен» таныстыру.
Текшенің көк жағы - жұмыс істеу барысында тұрады;
Текшенің қызыл жағы - сұрақтары болса қояды;
Текшенің жасыл жағы - дайын болғанда қояды;
Текшенің сары жағын – уақыт керек болғанда қояды.

5. «Сағат тілі» арқылы үйге берілген жазба жұмысын тексеру.
«Қатысу» ауыспалы келер шақта жіктеу.

Үй жұмысы барысында жіберген қателерімен коррекция жасап өту.
6. «Веер» әдісі бойынша өткен тақырыпты қорытындылау.

Мақсаты: Өтілген материалдарды қайталау арқылы оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру.

Білім
Қызығушылықтарын ояту
Ой қозғау – 2 минут
«Суреттер сөйлейді» әісі
Интербелсенді тақтадағы суреттерге назар аудартады.
Сурет бойынша сұрақтар қояды.

Түсіну
Сөздік жұмысы
1. Сөздік жұмысы
бос уақыт - свободное время
көркем шығарма - художественная произведения
кейіпкер - персонаж
қадірлеу – ценить
жоспарлау - планировать
мақсатқа жету - достичь цели
Мақсаты: Жаңа сөздерді дұрыс айттыру, қолдану.

«Топтық тергеу» әдісі бойынша топпен жұмыс жасайды.

2. Мәтінмен жұмыс.
Барлығы мәтінді көз жүгіртіп оқып шығады.
1 - топ. «Оқырмандар»
2 - топ. «Тілшілер»
3 - топ.«Дәнекершілер»
Мақсаты: Мәтінді жеке оқып шығу, топ мүшелерімен бірге берілген тапсырманы орындау. Топтар бірін - бірі дұрыс бағалау.

Оқушылар қате жіберсе коррекция жасау керек

Сергіту сәті 2 минут
Қолдану мен талдау
«Грамматика көпірі»
Әр тапсырманың орындалуына тоқталып, түсіндіріп кетеді.
Оқушылар қате жіберсе коррекция жасау керек

Жинақтау
Постер
Әр топқа А3 қағазында салынған суретті береді.
1 - топқа Сағат пен ұшқан
құс.
2 - топқа Қойын дәптер мен қалам.
3 - топқа Күнтізбе парағы.
Мақсаты: Өтілген тақырыптарды жинақтау. Өз ойларын жүзеге асыру.

Рефлексия
«Сана саяжолы» әдісі
Оқушыларды екі қатарға тізіліп тұруларын өтінеді.
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді.
Бағалау

Павлодар облысы, Павлодар қаласы,
М. Әуезов атындағы №42 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаменкенова Айнұр Зейноллақызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • STEM- білім беру бағдарламасының жаңа тренді

    STEM ағылшын тілінен аударғанда 4 сөздің қосындысы. Олар: ғылым, технология, инженерия және математика. Білім саласы бір орында тұрмайды. STEM Дүниежүзілік білім саласындағы жаңа тренд.
  • "Қолөнерді дамыту арқылы, ұлттық рухымызды көтеру" мақала

    Қолөнер халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр. Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдар әсемдігі, өрнегі тұрмысқа мән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген.
  • "Ою-өрнек арқылы ұлттық тәрбие берудің негіздері" атты баяндама

    «Ұлттық тәрбие» деген термин кез – келген ұлтқа байланысты айтылатын ұғым. Өйткені, қандай ұлт болса да тәрбиесін өз тілінде ұлттық тәлім тәрбие тәжірибесіне байланысты жүргізеді.
  • 5 сынып Ақпараттың өлшеу бірліктері

    Сабақтың мақсаты: 1. Ақпараттың өлшеу бірліктерін білу 2. Ақпараттың өлшеу бірліктерін бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айландыру. 3. Ақпаратты тасымалдау құралдарының сыйымдылығын анықтау.
  • Процессор мен қатты диск

    Сабақтың мақсаты: Барлығы: Процессор мен қатты дискінің қызметін түсіндіру Басым көпшілігі: Жүйелік блок пен процессор айырмашылығын түсіндіру Кейбіреуі: Қатқыл дискі мен диск жетекшісінің ...
  • Медициналық қобшида

    Білімділік: Медициналық дәрі қобдишасымен таныстырып, оқушыларды жарақат алған кезде көрсетілетін алғашқы көмектің негізгі әдіс - тәсілдерімен таныстыру.
  • Решение текстовых задач

    Цели урока: познакомить учащихся со способом решения логических задач с помощью кругов Эйлера - Венна способствовать развитию логического мышления, памяти, самостоятельности и инициативы при ...
  • Числовая последовательность

    Цель урока: Сформировать навыки применения знаний по числовой последовательности к задачам реальной ситуации через групповое обучение.
  • Вариационные ряды

    Цели урока: добиться усвоения учащимися содержания понятий: среднее значение, мода выборки, медиана выборки. Закрепить знания учащихся о содержании понятий, изученных на предыдущем уроке.
  • Перпендикуляр, наклонная и её проекция

    Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): 7. 1. 2. 8 усвоить понятие перпендикуляра, наклонной и проекции наклонной; 7. 1. 2. 9 доказывать и применять теорему ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика