Бәйге бөлімі


Менің бос уақытым

Менің бос уақытым
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің бос уақытым
Сабақтың мақсаты: Бос уақыт туралы түсінік беру. Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; оқушылардың тіл байлығын дамыту, сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау. Уақытты дұрыс пайдалануға, үнемдеуге үйрету, жауапкершілікке баулу.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздерді ауыз екі сөйлеу барысында бүгінгі өмірде қолдана алады. Уақыттың қадірін өз сөзімен баяндайды, салыстырады, өз іс - әрекеттеріне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:
1. «Суреттер сөйлейді» әдісі.
2. «Веер» әдісі арқылы өткен тақырыптарды тексеру.
3. «Топтық тергеу» мәтінмен жұмыс
4. «Грамматика көпірі»
5. «Сана саяжолы» әдісі.

Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық ахуал туғызу.
«Бұл - мен, бұл - сен, бұл - менің достарым».
- Еліміздің болашағы кім?
- Мектебіміздің мақтанышы кім?
- Мұғалімдердің сүйікті шәкірттері кім?
- Бүгінгі сабақтың белсенді қатысушылары кім?

2. Топтың «Алтын ережесімен» таныстыру.
* Тыныштықты сақтау;
* Бірін - бірі тыңдау;
* Белсенді қатысу;
*Уақытқа бағыну.

3. Әр топ мүшелеріне Бағалау парағы беріледі. Бағалау критерийі кітапшасымен таныстырады.

4. «Тірек сигналымен» таныстыру.
Текшенің көк жағы - жұмыс істеу барысында тұрады;
Текшенің қызыл жағы - сұрақтары болса қояды;
Текшенің жасыл жағы - дайын болғанда қояды;
Текшенің сары жағын – уақыт керек болғанда қояды.

5. «Сағат тілі» арқылы үйге берілген жазба жұмысын тексеру.
«Қатысу» ауыспалы келер шақта жіктеу.

Үй жұмысы барысында жіберген қателерімен коррекция жасап өту.
6. «Веер» әдісі бойынша өткен тақырыпты қорытындылау.

Мақсаты: Өтілген материалдарды қайталау арқылы оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру.

Білім
Қызығушылықтарын ояту
Ой қозғау – 2 минут
«Суреттер сөйлейді» әісі
Интербелсенді тақтадағы суреттерге назар аудартады.
Сурет бойынша сұрақтар қояды.

Түсіну
Сөздік жұмысы
1. Сөздік жұмысы
бос уақыт - свободное время
көркем шығарма - художественная произведения
кейіпкер - персонаж
қадірлеу – ценить
жоспарлау - планировать
мақсатқа жету - достичь цели
Мақсаты: Жаңа сөздерді дұрыс айттыру, қолдану.

«Топтық тергеу» әдісі бойынша топпен жұмыс жасайды.

2. Мәтінмен жұмыс.
Барлығы мәтінді көз жүгіртіп оқып шығады.
1 - топ. «Оқырмандар»
2 - топ. «Тілшілер»
3 - топ.«Дәнекершілер»
Мақсаты: Мәтінді жеке оқып шығу, топ мүшелерімен бірге берілген тапсырманы орындау. Топтар бірін - бірі дұрыс бағалау.

Оқушылар қате жіберсе коррекция жасау керек

Сергіту сәті 2 минут
Қолдану мен талдау
«Грамматика көпірі»
Әр тапсырманың орындалуына тоқталып, түсіндіріп кетеді.
Оқушылар қате жіберсе коррекция жасау керек

Жинақтау
Постер
Әр топқа А3 қағазында салынған суретті береді.
1 - топқа Сағат пен ұшқан
құс.
2 - топқа Қойын дәптер мен қалам.
3 - топқа Күнтізбе парағы.
Мақсаты: Өтілген тақырыптарды жинақтау. Өз ойларын жүзеге асыру.

Рефлексия
«Сана саяжолы» әдісі
Оқушыларды екі қатарға тізіліп тұруларын өтінеді.
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді.
Бағалау

Павлодар облысы, Павлодар қаласы,
М. Әуезов атындағы №42 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаменкенова Айнұр Зейноллақызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 11
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 11
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика