Бәйге бөлімі


Көп мағыналы сөз, омоним, синоним, антонимнен өткенді қайталау

Павлодар облысы,
Шарбақты ауданы, Есілбай жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шарпекова Ақмарал Сайлауқызы

Қазақ тілі 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Білімді бекіту сабағы (көп мағыналы сөз, омоним, синоним, антонимнен өткенді қайталау)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Омоним, синоним, антонимдер туралы түсініктерін тексеру, өткен тақырыптарға мысалдар келтіру.
2. Дамытушылық: Өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту, шығармашылық қабілетін жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Мақал - мәтелдерді орынды қолдана алып, оның тәрбиелік мазмұнын ұғынуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтастыру, СТО, сұрақ - жауап, баяндау, талдау әдістері
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд суреттер, кесте, венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу
ә) түгендеу, оқу құралдарын тексеру
б) Оқушыларды «Тәтті тілек» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөліп, құрал - жабдықтарды үлестіру.
(«Тәтті тілек» жаза отырып, оқушылар конфеттерге жазған тілектерімен алмасады. Ең соңында қолдарында қалған конфет түрлеріне қарай топтарға бөлінеді. Оқушылар орындарына орналасып, топтың атын құрайды).

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі
(Әр топтан бір - бір оқушы шығып басқа топтың қойған сұрақтарына жауап береді).
Сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Сөз деген не?
2. Сөз мағынасы деген не?
3. Сөздің қандай мағыналары болады?
4. Сөздің тура мағынасы деген не?
5. Сөздің ауыспалы мағынасы деген не?
6. Көп мағыналы сөздер деген қандай сөздер?

Жауаптары: - Белгілі бір ұғымға берілген атау.
- Сөздің ішкі жағы, яғни мазмұны.
- Тура және ауыспалы мағыналары.
- Негізгі, бастапқы мағынасы.
- Келтірінді мағынасы.
- Сөздің бірнеше мағынаға ие болуы.
«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау Оқушылар жақсы жауап берген оқушыларға шапалақтайды

ІІІ. Постер құрау. Омоним, Көп мағыналы сөз деген тақырыптарға постер құрап, қорғату
(Әр топ сұрақтарды талқылап, бір шешімге келіп, ойларын постерге түсіріп, ортаға баяндаушы баяндайды)

Әр топ бір - бірлерінің жұмысын тыңдап, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды

IV. Оқулықпен жұмыс
84 - жаттығу І топқа Мына етістіктерді қатыстырып күз табиғатын суреттеңдер (жеке, жұптық, топтық)
ІІ топқа 100 - жаттығу Төменде берілген сұрақтың біріне жауап болатындай етіп, шағын мәтін құраңдар.
(Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы әр топ жеке, жұп, топ болып орындайды, дауыстап оқып береді)
«Сэндвич» әдісі немесе «мадақ, сын, мадақ» әдісі арқылы бағалау
V. Сергіту сәті «Шапалақ»
VI. 65 - жаттығу Мысалдарды рөлге бөліп оқыңдар. Кейіпкерлерге мінездеме беріңдер

VIІ. Интерактивті тақтамен жұмыс:
Тақтаға жаз
65 - жаттығу
Қол, сабақ, сіңір, қой сөздері омоним болатындай тіркестер құрып жазыңдар.
♦ Мәтіннен ауыспалы мағынадағы сөздерді тауып, дәптерлеріңе жазыңдар.
● Адамның қолы; қалың қол.
Ашық сабақ; өсімдіктің сабағы.
Аяқтың сіңірі; суды сіңіріп алды.
Қоңыр қой; дәптерді орнына қой.
♦ құлағына сіңіріп қоятын (ұғындырып қоятын)

VIІІ. Венн диаграммасы
1
1. Сөздің екі я одан да көп мағынаға ие болуы.
2. Көп мағыналы сөздер бір негізден таралады да, бір сөз табына қатысты болады.

2
1. Сөздің екі я одан да көп мағынаға ие болуы.
2. Көп мағыналы сөздер бір негізден таралады да, бір сөз табына қатысты болады.

3
1. Сөз байлығын көрсетеді.
2. Біркелкі дыбысталады.

ІХ. Бекіту:
Жинақтау, қорытындылау.

Х. Бағалау
Әр топқа бір - бірін бағалау тапсырылады. Оқушылар сабақтың соңында өтілген тақырып бойынша алған оң және кері әсерлерін жазып қояды
«Бес саусақ» арқылы бағалау
Мұғалім сабақты бағалауға байланысты критерийлерге сүйеніп, оқушыларды бағалайды.
ХІ. Үйге тапсырма беру.
1. 28 - 29 беттер аралығын оқу, ережені жаттау.

2. 64 - жаттығу. Әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұндау. Омоним болатындай мысалдар (5 сөйлем түрінде жазу).
Күнделіктеріне баға қою.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 3
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • 8 наурызға арналған ер жігіттер концерті

    Аруларымызды, ардақтыларымызды келе жатқан 8 наурыз мерекесімен құттықтай отырып, осы күн туралы бірқатар қызықты ойларды ортаға салып көрейік.
  • 8 наурызға арналған көшпелі папка

    8 наурызға арналған көшпелі папка
  • 8 Наурыз Халықаралық әйелдер күніне арналған. Шуағын шашқан аялы алақан

    Адам барма ана сүтін татпаған Алуан-алуан ауыр сынды аттаған Адалдықты ар намысты сақтаған Мен анамның сонысымен мақтанам
  • Сиқырлы сурет сырлары

    Сурет әртүрлі бояулармен: акварельмен (қағазға немесе картон), майлы бояумен (холстқа, картонға, ағашқа), пастельмен (ерекше түрлі - түсті қарындаштармен қағазға немесе картонға) салынады.
  • Бастау олимпиадасы логикалық есептер

    Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Үстел үстінде неше стакан қалды? Көшеде екі әкесі, екі баласы және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам қыдырып жүр?
  • Үй құстары (тауық, балапан)

    Балаларға тауық пен балапанмен таныстыру. Үй құстарының тіршілігі туралы түсінік беру. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру. Тілдерін дамыту.
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Гүл - ғажайып дүние

    Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер, Қызыл гүлдер, көк гүлдер Жайнар кезім келді деп. Қанаттарың желбіреп, Таңмен бірге оянып Күн нұрына боянып Көрік бердің далаға.
  • Алдар көсе Шықбермес Шығайбай

    Ертегі әлеміне қызығушылықтарын қалыптастыру. Ертегілердің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтау. Ым - ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің ...
  • Рационал сандарға амалдар қолдану

    Рационал сандарда қолданылатын амалдардың әдіс - тәсілдерін меңгеру, есеп шығару барысында тиімді қолдана білу, білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 4
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 4
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика