Бәйге бөлімі


Көп мағыналы сөз, омоним, синоним, антонимнен өткенді қайталау

Павлодар облысы,
Шарбақты ауданы, Есілбай жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шарпекова Ақмарал Сайлауқызы

Қазақ тілі 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Білімді бекіту сабағы (көп мағыналы сөз, омоним, синоним, антонимнен өткенді қайталау)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Омоним, синоним, антонимдер туралы түсініктерін тексеру, өткен тақырыптарға мысалдар келтіру.
2. Дамытушылық: Өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту, шығармашылық қабілетін жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Мақал - мәтелдерді орынды қолдана алып, оның тәрбиелік мазмұнын ұғынуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтастыру, СТО, сұрақ - жауап, баяндау, талдау әдістері
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд суреттер, кесте, венн диаграммасы.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу
ә) түгендеу, оқу құралдарын тексеру
б) Оқушыларды «Тәтті тілек» әдісі арқылы оқушыларды екі топқа бөліп, құрал - жабдықтарды үлестіру.
(«Тәтті тілек» жаза отырып, оқушылар конфеттерге жазған тілектерімен алмасады. Ең соңында қолдарында қалған конфет түрлеріне қарай топтарға бөлінеді. Оқушылар орындарына орналасып, топтың атын құрайды).

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Ыстық орындық» әдісі
(Әр топтан бір - бір оқушы шығып басқа топтың қойған сұрақтарына жауап береді).
Сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Сөз деген не?
2. Сөз мағынасы деген не?
3. Сөздің қандай мағыналары болады?
4. Сөздің тура мағынасы деген не?
5. Сөздің ауыспалы мағынасы деген не?
6. Көп мағыналы сөздер деген қандай сөздер?

Жауаптары: - Белгілі бір ұғымға берілген атау.
- Сөздің ішкі жағы, яғни мазмұны.
- Тура және ауыспалы мағыналары.
- Негізгі, бастапқы мағынасы.
- Келтірінді мағынасы.
- Сөздің бірнеше мағынаға ие болуы.
«Шапалақ» әдісі арқылы бағалау Оқушылар жақсы жауап берген оқушыларға шапалақтайды

ІІІ. Постер құрау. Омоним, Көп мағыналы сөз деген тақырыптарға постер құрап, қорғату
(Әр топ сұрақтарды талқылап, бір шешімге келіп, ойларын постерге түсіріп, ортаға баяндаушы баяндайды)

Әр топ бір - бірлерінің жұмысын тыңдап, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды

IV. Оқулықпен жұмыс
84 - жаттығу І топқа Мына етістіктерді қатыстырып күз табиғатын суреттеңдер (жеке, жұптық, топтық)
ІІ топқа 100 - жаттығу Төменде берілген сұрақтың біріне жауап болатындай етіп, шағын мәтін құраңдар.
(Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы әр топ жеке, жұп, топ болып орындайды, дауыстап оқып береді)
«Сэндвич» әдісі немесе «мадақ, сын, мадақ» әдісі арқылы бағалау
V. Сергіту сәті «Шапалақ»
VI. 65 - жаттығу Мысалдарды рөлге бөліп оқыңдар. Кейіпкерлерге мінездеме беріңдер

VIІ. Интерактивті тақтамен жұмыс:
Тақтаға жаз
65 - жаттығу
Қол, сабақ, сіңір, қой сөздері омоним болатындай тіркестер құрып жазыңдар.
♦ Мәтіннен ауыспалы мағынадағы сөздерді тауып, дәптерлеріңе жазыңдар.
● Адамның қолы; қалың қол.
Ашық сабақ; өсімдіктің сабағы.
Аяқтың сіңірі; суды сіңіріп алды.
Қоңыр қой; дәптерді орнына қой.
♦ құлағына сіңіріп қоятын (ұғындырып қоятын)

VIІІ. Венн диаграммасы
1
1. Сөздің екі я одан да көп мағынаға ие болуы.
2. Көп мағыналы сөздер бір негізден таралады да, бір сөз табына қатысты болады.

2
1. Сөздің екі я одан да көп мағынаға ие болуы.
2. Көп мағыналы сөздер бір негізден таралады да, бір сөз табына қатысты болады.

3
1. Сөз байлығын көрсетеді.
2. Біркелкі дыбысталады.

ІХ. Бекіту:
Жинақтау, қорытындылау.

Х. Бағалау
Әр топқа бір - бірін бағалау тапсырылады. Оқушылар сабақтың соңында өтілген тақырып бойынша алған оң және кері әсерлерін жазып қояды
«Бес саусақ» арқылы бағалау
Мұғалім сабақты бағалауға байланысты критерийлерге сүйеніп, оқушыларды бағалайды.
ХІ. Үйге тапсырма беру.
1. 28 - 29 беттер аралығын оқу, ережені жаттау.

2. 64 - жаттығу. Әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұндау. Омоним болатындай мысалдар (5 сөйлем түрінде жазу).
Күнделіктеріне баға қою.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 3
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Тауық пен балапан

    Жеке бөлшектерді біріктіре отырып, тауықтың балапанын мүсіндеуді үйрету; қызығушылығын арттыру, эстетикалық талғамдарын және тілдерін дамыту
  • Аяз ата

    Аязатаның бейнесін салуды үйрету, балаларда мейірімділік пен сүйіспеншілік сезімін оята отырып, Жаңа жыл кешінің аса сыйлығы қонағы – Аязатаның қалай пайда болғанымен таныстыру.
  • Ұзын құлақ, ақ қоян

    Бірнеше бөліктерден тұратын пішіндерді үйлестіре білуге жаттықтыру, дөңгелек және үлкен - кіші сопақша дөңгелектерді қосу арқылы қоянның бейнесін салуға жаттықтыру. Балалардың аңдарға деген ...
  • Сын есім

    Сын есім жайында түсініктерін пысықтау, сын есімнің сұрақтарымен таныстыру, сын есім туралы алған білімдерін саралап, жинақтау, одан әрі тереңдету; оқушылардың сөз байлығын арттыру, сауатты жазу ...
  • Ақтан жырау

    Ақтан жырау шығармашылығын, «Не жаман» термесін білу
  • Ажарлы күз арулары

    Алтын күз біз бен сізге шуақ шашсын Көңілді серіппелі күйін ашсын, Бақ пенен шаттық бірге қатар қонып Береке бірлікпенен ортақтассын.
  • Таулардың биіктігіне қарай жіктелуі. Таулардың пайда болуы. Ескі және жас таулар.

    Таулардың пайда болуы жайлы сипаттама беру, қатпарлы және қатпарлы - жақпарлы таулар, таулардың өзгеруі туралы білімдерін кеңейту
  • Қазақстан аумағындағы атмосфералық жауын-шашынның таралуы

    Қазақстан аумағындағы жауын-шашынның таралуын сипаттау арқылы тақырыптық және кескін картамен жұмыс жасау барысында іскерлік дағдылары мен икемділіктерін дамыту
  • Ы. Алтынсарин "Әке мен бала" әңгімесі

    Ы. Алтынсариннің қазақ әдебиетіндегі орны туралы оқушы білімдерін толықтыру, әдебиет теориясынан түсінік беру, әңгімені талдау. Мәтіннің мазмұнын түсініп айтуға дағдыландыру, сөздік қорын молайту, ...
  • Сәкен Сейфуллин «Аққудың айырылуы»

    Сәкен Сейфуллиннің өмірі, шығармашылығы туралы білімдерін тереңдету. Поэмадағы негізгі идеяны түсіндіру. Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Тірек кестелерге сүйене отырып, ауызекі сөйлеу ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 4
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 4
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика