Бәйге бөлімі


Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану

Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданы,
Зайсан қаласы, «М. Әуезов атындағы орта мектебі» КММ,
Файзрахманова Ардақ Кизатулловна

Қатысатын категория: математика пәні
Алгебра 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Аргументтердің берілген мәндері бойынша тригонометриялық функциялардың мәндерін табуды үйрену дағдысын қалыптастыру, алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау. Оқушылар негізгі тригонометриялық формулаларды, есептерді негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолданып, әр түрлі тәсілдермен шешу, тригонометрия элементтері тақырыптары бойынша алған білім мен білік дағдыларын практикада қолдана білуін қадағалау

Сабақтың түрі: қайталау, пысықтау
Сабақтың типі: Қайталау, жинақтау, есептер шығару
Сабақта қолданылған әдіс - тәсілдер: топтық, жеке жұмыстар, ойын, шығармашылық, интерактивті мультимедиялық оқыту, практикалық іздену, ой қозғау, зерттеу, өзіндік жұмыс
Бақылау түрі: өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Пәнаралық байланыс: Тарих, геометрия
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, презентация, үлестірмелі тапсырмалар, кесте, гүл жапырақшалары, бағалау парағы

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І Ұйымдастыру
І. Мотивациялық кезең: оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталандыру
Мұғалім:
Балалар, орнымызда шеңбер бойымен тұра қалайық! Қараңдаршы, біздің әрқайсысымыздың шеңберіміз қандай керемет! Ол жай шеңбер емес, оның сиқыры бар. Әрбір оқушы өз алдында жатқан әр түрлі түстегі ститкерлердің арттарына қарасаңдар бір құпия табасыңдар.
Егер күлкі бейнеленсе - онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз, алақан бейнеленсе - қолымызды қысып амандасайық, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесейік, жүрек бейнеленсе - құшақтасайық!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден – деп бүгінгі ашық сабағымызды осындай көтеріңкі көңіл - күймен бастайық.
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

ІІ Топқа бөлу
1 – топ «Синустар»
2 – топ “Косинустар»
3 - топ “Тангенстер»
4 – топ “Котангенстер»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№325. Өрнекті ықшамдаңдар

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 7
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 7
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика