Бәйге бөлімі


Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану

Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан ауданы,
Зайсан қаласы, «М. Әуезов атындағы орта мектебі» КММ,
Файзрахманова Ардақ Кизатулловна

Қатысатын категория: математика пәні
Алгебра 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Аргументтердің берілген мәндері бойынша тригонометриялық функциялардың мәндерін табуды үйрену дағдысын қалыптастыру, алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау. Оқушылар негізгі тригонометриялық формулаларды, есептерді негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолданып, әр түрлі тәсілдермен шешу, тригонометрия элементтері тақырыптары бойынша алған білім мен білік дағдыларын практикада қолдана білуін қадағалау

Сабақтың түрі: қайталау, пысықтау
Сабақтың типі: Қайталау, жинақтау, есептер шығару
Сабақта қолданылған әдіс - тәсілдер: топтық, жеке жұмыстар, ойын, шығармашылық, интерактивті мультимедиялық оқыту, практикалық іздену, ой қозғау, зерттеу, өзіндік жұмыс
Бақылау түрі: өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Пәнаралық байланыс: Тарих, геометрия
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер, презентация, үлестірмелі тапсырмалар, кесте, гүл жапырақшалары, бағалау парағы

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І Ұйымдастыру
І. Мотивациялық кезең: оқушыларды түгендеу, сабаққа ынталандыру
Мұғалім:
Балалар, орнымызда шеңбер бойымен тұра қалайық! Қараңдаршы, біздің әрқайсысымыздың шеңберіміз қандай керемет! Ол жай шеңбер емес, оның сиқыры бар. Әрбір оқушы өз алдында жатқан әр түрлі түстегі ститкерлердің арттарына қарасаңдар бір құпия табасыңдар.
Егер күлкі бейнеленсе - онда бір - бірімізге күлімдей қараймыз, алақан бейнеленсе - қолымызды қысып амандасайық, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесейік, жүрек бейнеленсе - құшақтасайық!
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толы жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден – деп бүгінгі ашық сабағымызды осындай көтеріңкі көңіл - күймен бастайық.
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

ІІ Топқа бөлу
1 – топ «Синустар»
2 – топ “Косинустар»
3 - топ “Тангенстер»
4 – топ “Котангенстер»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№325. Өрнекті ықшамдаңдар

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 3
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі!

    Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Отбасы ата - анаға деген сүйіспеншілік құрметтерін еске түсіндіру.
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту.
  • Баяндама: Адамгершілік – асыл қасиет

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек.
  • Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

    Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
  • Ойын технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

    Оқушылардың сабақтағы белсенділігі олардың сабаққа қызығушылықтарының артуымен тығыз байланысты. Әсіресе, ойын оқушыларының лидерлік қабілеттерін жетілдіріп, өз пікірін дәлелдеуге, сыныптастарымен ...
  • Адамгершілік – асыл қасиет

    Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай.
  • Біз - көңілді баламыз

    Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
  • Сөйлем мүшелері

    Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
  • Мен ғажаппын тренинг сабақ

    Педагогтардың эмоцияналды және көңіл - күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 22
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 22
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика