Бәйге бөлімі


Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Павлодар облысы, Павлодар қаласы
№ 2 жалпы орта білім беру мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Жүнісова Сәуле Қапанқызы

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Сабақтың мақсаты:
Біліимділік: 1) Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы ұғымдарын қалыптастыру;
2) практикалық есептеу дағдыларын бекiту;
Дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге,
практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету;
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.

Әдіс - тәсілдері: 1. Электронды оқулық
2. Іздендіру тәсілі
3. Сұрақ - жауап.

Сабақтың түрi: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Көрнекілік: слайдтар «әңгімелесуші оқулық», интербелсенді тақта.

Сабақтың жүргiзiлу барысы:
I кезең: Ұйымдастыру кезеңі:

II кезең: Білімді жан - жақты тексеру кезеңі
Оқушыдан сұрау барысында барлық оқушының ынта - ықыласын, назарын белсенді түрде сабаққа жұмылдыру, бүкіл класты табысты жұмыс істеуге мәжбүр ету.
1. Өткен сабақта біз қандай тақырып меңгердік есімізге түсірейік?
2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неше градусқа тең?
3. Доғал бұрышты үшбұрышта неше сүйір бұрыш болады? Неге?
4. Тік бұрышты үшбұрышта неше сүйір бұрыш болады? Неге?
5. Интербелсенді тақтаға алдын ала сызылған сызбалар бойынша ауызша есептер шығару

Сызбада көрсетілген үшбұрыштардың белгiсiз бұрыштарын анықта
6. Есептер шығару: Әр нұсқаға бір есептен ұсынылады жазбаша орындауға. Оқушылар өз жұмыстарын тақтамен тексереді.

1) Үшбұрыштың бұрыштары мына сандарға пропорционал 4, 5, 9. Бұрыштарды
табыңдар.
Берiлгенi:
АВС
<1:<2:<3=4: 5: 9
табу керек: <1;<2;<3
Шешу: <1=4х;<2=5х;<3=9х
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы теоремасы бойынша <1+<2+<3=1800
4х+5х+9х=1800
18х=1800
х=100
<1=400;<2=500;<3=900

2) АВС үшбұрыштың А бұрышы С бұрышынан 600 үлкен. Егер В бұрышы 460 тең болса, үшбұрыштың бұрыштары неге тең?
Берiлгенi:
АВС
<В=460
<А=<С + 600
Табу керек: <А,<В,<С=?

Шешуi:
<С=х
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы теоремасы бойынша <А+<В+<С=1800
Х+60+х+46=180
2х=180 - 106
х=37 0
<С=370,<В=460,<А=970

III кезең. Жаңа білімді меңгерту кезеңі: /іздендіру тәсілі/
Балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз үшбұрыштың сыртқы бұрышы. Дәптерлеріне тақырыпты жазыңдар. Компьютердің көмегімен оқушылар сұрақтарға жауап беру барысында жаңа тақырыпты өздiгiнен меңгередi.

1. Берiлген үшбұрыштың бұрыштарын ата.
2. берiлген үшбұрыштың бұрыштарына сыбайлас бұрыштар салыңдар.
3. үшбұрыштың сыртқы бұрышы деген не?
4. қалай үшбұрыштың сыртқы бұрышын саламыз?
5. үшбұрыштың бiр төбесiнде қанша сыртқы бұрыш салуға болады? Олардың градустык өлшемі қандай?
6. АВС үшбұрыштың В төбесiндегi сыртқы бұрышы 1250 тең. <АВС =?
7. үшбұрыштың iшкi бұрышы мен сыртқы бұрышына тең бола ала ма?
8. егер <А және <С белгiлi болса, <СВД=?

Қорытынды: үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес екi iшкi бұрыштың қосындысына тең.
9. Теореманы дәлелдеу:
теоремадан шығатын салдар: үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес кез келген iшкi бұрыштан үлкен болады.

IV кезең: Жаңа сабақты меңгеруін тексеру:
Интербелсенді тақтаға алдын - ала дайындалған сызбалардан белгiсiз бұрыштарды анықта, дәлелдеген теорема бойынша.

V кезең. Оқушылар білімін бекіту:
- Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 1000 және 1500 – қа тең. Үшінші төбесіндегі сыртқы бұрышын анықтаңдар./ жазбаша шығару/
Қорытындылау сабақты: /жаңа материалдың негізгі идеяларын қайта айтып бере алу, негізгі ұғымдардың түйінді мәселелерін бөліп ала білу/
- Сабақтан не алдық? Не білдік?

VI кезең. Оқушыларды үй тапсырмасы туралы информация беру, оны орындауға нұсқаулар беру. Үй тапсырмасы / дараланған / №156, 170 есептер; сұрақтары.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 6
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Экология

    Қазіргі кезде экологиялық мәселелерге ауаның ластануы, жердің тозуы, мұнай қалдықтарының мұхит, теңіз суларын ластауы жатады.
  • 7 саны және цифры

    7 саны және 7 цифры, 7 - нің сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру.
  • Кескіннің аксонометриялык прокциялары

    АВС үшбұрышының фронталь және горизонталь проекциялары, М нүктесінің фронталь проекциясы М1 берілген (80, а - сурет). А1 және М1 нүктелері арқылы түзу жүргізсек, ол түзу В1С1 кесіндісін D1 нүктесінде ...
  • Қазақстандағы экологиялық проблемалар

    Экологиялық аймақтар туралы мағлұмат бере отырып экология ұғымын жан - жақты ұғындыру.
  • Экология және біз

    Қоршаған ортаның сапасы және ластануы туралы, сыртқы ортаның барлық факторларының бір - біріне байланыстылығы, оның ішінде бііз және табиғат байланыстылығын білуге үйрету;
  • Өсімдік мүшелері және оның қызметі. Тамыр

    Өсімдіктің жер астындағы мүшесі – тамырдың қызметімен, оның түрлерімен таныстыру, өсімдіктің топырақтағы бөлігі, оның қызметі туралы түсініктерін қалыптастыру; Табиғаттағы барлық жануарлар мен ...
  • Бұлбұлдың әні

    Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатқа деген көзқарасын қалыптастыру. Табиғат қамқоршысы болуға тәрбиелеу.
  • Құстар қайтып келеді!

    Балаларға экологиялық тәрбие беру, яғни құстарды қорғауға, оларға тиіспеуге, ұя жасап қарсы алуға тәрбиелеу.
  • Т. Тойбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» (әңгімелеу)

    Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру, қыстап қалған құстарға қамқорлық жасауға, оларды баптап күте білуге тәрбиелеу.
  • Ө. Тұрманжанов Қарлығаш

    ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, өлеңді мәнерлеп оқуға өз сөздерімен әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 4
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 4
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика