Бәйге бөлімі


Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Павлодар облысы, Павлодар қаласы
№ 2 жалпы орта білім беру мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Жүнісова Сәуле Қапанқызы

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Сабақтың мақсаты:
Біліимділік: 1) Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы ұғымдарын қалыптастыру;
2) практикалық есептеу дағдыларын бекiту;
Дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге,
практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету;
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.

Әдіс - тәсілдері: 1. Электронды оқулық
2. Іздендіру тәсілі
3. Сұрақ - жауап.

Сабақтың түрi: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Көрнекілік: слайдтар «әңгімелесуші оқулық», интербелсенді тақта.

Сабақтың жүргiзiлу барысы:
I кезең: Ұйымдастыру кезеңі:

II кезең: Білімді жан - жақты тексеру кезеңі
Оқушыдан сұрау барысында барлық оқушының ынта - ықыласын, назарын белсенді түрде сабаққа жұмылдыру, бүкіл класты табысты жұмыс істеуге мәжбүр ету.
1. Өткен сабақта біз қандай тақырып меңгердік есімізге түсірейік?
2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы неше градусқа тең?
3. Доғал бұрышты үшбұрышта неше сүйір бұрыш болады? Неге?
4. Тік бұрышты үшбұрышта неше сүйір бұрыш болады? Неге?
5. Интербелсенді тақтаға алдын ала сызылған сызбалар бойынша ауызша есептер шығару

Сызбада көрсетілген үшбұрыштардың белгiсiз бұрыштарын анықта
6. Есептер шығару: Әр нұсқаға бір есептен ұсынылады жазбаша орындауға. Оқушылар өз жұмыстарын тақтамен тексереді.

1) Үшбұрыштың бұрыштары мына сандарға пропорционал 4, 5, 9. Бұрыштарды
табыңдар.
Берiлгенi:
АВС
<1:<2:<3=4: 5: 9
табу керек: <1;<2;<3
Шешу: <1=4х;<2=5х;<3=9х
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы теоремасы бойынша <1+<2+<3=1800
4х+5х+9х=1800
18х=1800
х=100
<1=400;<2=500;<3=900

2) АВС үшбұрыштың А бұрышы С бұрышынан 600 үлкен. Егер В бұрышы 460 тең болса, үшбұрыштың бұрыштары неге тең?
Берiлгенi:
АВС
<В=460
<А=<С + 600
Табу керек: <А,<В,<С=?

Шешуi:
<С=х
Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы теоремасы бойынша <А+<В+<С=1800
Х+60+х+46=180
2х=180 - 106
х=37 0
<С=370,<В=460,<А=970

III кезең. Жаңа білімді меңгерту кезеңі: /іздендіру тәсілі/
Балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз үшбұрыштың сыртқы бұрышы. Дәптерлеріне тақырыпты жазыңдар. Компьютердің көмегімен оқушылар сұрақтарға жауап беру барысында жаңа тақырыпты өздiгiнен меңгередi.

1. Берiлген үшбұрыштың бұрыштарын ата.
2. берiлген үшбұрыштың бұрыштарына сыбайлас бұрыштар салыңдар.
3. үшбұрыштың сыртқы бұрышы деген не?
4. қалай үшбұрыштың сыртқы бұрышын саламыз?
5. үшбұрыштың бiр төбесiнде қанша сыртқы бұрыш салуға болады? Олардың градустык өлшемі қандай?
6. АВС үшбұрыштың В төбесiндегi сыртқы бұрышы 1250 тең. <АВС =?
7. үшбұрыштың iшкi бұрышы мен сыртқы бұрышына тең бола ала ма?
8. егер <А және <С белгiлi болса, <СВД=?

Қорытынды: үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес екi iшкi бұрыштың қосындысына тең.
9. Теореманы дәлелдеу:
теоремадан шығатын салдар: үшбұрыштың сыртқы бұрышы онымен сыбайлас емес кез келген iшкi бұрыштан үлкен болады.

IV кезең: Жаңа сабақты меңгеруін тексеру:
Интербелсенді тақтаға алдын - ала дайындалған сызбалардан белгiсiз бұрыштарды анықта, дәлелдеген теорема бойынша.

V кезең. Оқушылар білімін бекіту:
- Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 1000 және 1500 – қа тең. Үшінші төбесіндегі сыртқы бұрышын анықтаңдар./ жазбаша шығару/
Қорытындылау сабақты: /жаңа материалдың негізгі идеяларын қайта айтып бере алу, негізгі ұғымдардың түйінді мәселелерін бөліп ала білу/
- Сабақтан не алдық? Не білдік?

VI кезең. Оқушыларды үй тапсырмасы туралы информация беру, оны орындауға нұсқаулар беру. Үй тапсырмасы / дараланған / №156, 170 есептер; сұрақтары.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 4
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ж дыбысы мен әрпі

    Ж дыбысы мен әрпі бойынша алған білімдерін пысықтау, сөздерді дұрыс оқуға, жазуға үйрету. Сөздік қорын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
  • Я дыбысы мен әрпі

    Ақ қоян – ау, ақ қоян. Үркек қоян, сақ қоян, Дыбыс шықса қашасың Таудан бір – ақ асасың
  • Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі

    Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
  • Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.

    Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Ә дыбысы мен оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, оқушыларды сөздің, дыбыстың мәдениетін сақтап, анық таза сөйлеуге үйрету; дамытушылық: эстетикалық тәрбие бере отырып, әдемі жазуға дағыдыландыру;
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Жаңа технологияларды қолдана отырып Әә дыбысы мен әрпін таныту, сол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға, буын және оның түрлерін ажырата білуге үйрету.
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Ә дыбысы мен әрпін таныстыру. Ә әрпіне байланысты сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасату, сөйлеу қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту. Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
  • Физикалық және химиялық құбылыстар

    Физикалық және хим. құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту. Тәжірибе арқылы білім берін толықтырып, өмірмен ұштастыру. Құбылыстарды ажырата біледі. Өмірмен байланыстыра алады.
  • Қызықты физика физикалық ойынының бағдарламасы

    Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, Танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін ...
  • Физикалық кеш «Қызықты физика»

    Баршаңыз да «Қызықты физика» атты кешіне хош келдіңіздер! Біз бүгінгі кешімізді І курстың ОТС - 11тобы, ОТС - 12 тобы, және құрама топ оқушылары арасында сайыс түрінде жүргізуді ұйғардық.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 11
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 11
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика