Бәйге бөлімі


Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Мақсаты:
Білімділік: квадрат теңдеуді дискриминант тәсілімен шешуді үйрету. D>0; D0 болғанда квадрат теңдеудің түбірін табуды
D<0 болғанда квадрат теңдеудің түбірін табуды
D=0 болғанда квадрат теңдеудің түбірін табуды

І кезең: «Ой шақыру кезеңі»

а) «Графикалық тест»
№ Сұрақтар -------------------------------------------------------------------------------------- иә ----------- жоқ
1 ax ² + bx+c =0теңдеуі. Квадрат теңдеу ма?
2 Толымсыз квадрат теңдеу 4 түрі бар ма?
3 3х ² - 6х =0 толымсыз квадрат теңдеу ма?
4 5 х ² + 10= 0толымсыз квадрат теңдеуінің жалғыз түбірі бар ма?
5 а мен в - коэффициенттер ма?
6 c - бос мүше ма?

ІІ кезең: «Тыңдау кезеңі»(8 мин)
Балалар! Толық квадрат теңдеу теңдеуді шешкенде коэффиценттерді анықтай білу өте маңызды деп ойлайсыңдар ма?.
Оқушылар жауабы:.
Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнге тура тәуелді.
D - дискриминант
D= в2 - 4ас формуласы пайдаланылады, ал түбірлері былай табылады:

Дискриминанттың мәніне қарай квадрат теңдеудің шешімдерінің 3 түрлі жағдайы болады. Олар:
(кесте көрсетіледі)

ІІІ кезең: «Ой толғаныс» (15 мин)
Есептер
Жауаптары

ә)«Ғажайыптар алаңы» сайысы (8мин)
Сергіту сәті (2мин)

б) Кітаппен жұмыс «Асық ойыны» 5 мин
Бұл ойынның шарты асықты жерге лақтырғанда 4 түрлі жағдайда түседі. Осы жағдайларға қарап есептер таңдалады.

IV кезең: «Білімді тиянақтау» Тест (3 мин)

Солтүстік Қазақстан облысы. Қызылжар ауданы
Новокаменка ауылы. Новокаменка орта мектебі КММ
математика пәні мұғалімі Абсаттаров Унгарбай Сералиевич

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ж дыбысы мен әрпі

    Ж дыбысы мен әрпі бойынша алған білімдерін пысықтау, сөздерді дұрыс оқуға, жазуға үйрету. Сөздік қорын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
  • Я дыбысы мен әрпі

    Ақ қоян – ау, ақ қоян. Үркек қоян, сақ қоян, Дыбыс шықса қашасың Таудан бір – ақ асасың
  • Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі

    Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
  • Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі.

    Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Ә дыбысы мен оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, оқушыларды сөздің, дыбыстың мәдениетін сақтап, анық таза сөйлеуге үйрету; дамытушылық: эстетикалық тәрбие бере отырып, әдемі жазуға дағыдыландыру;
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Жаңа технологияларды қолдана отырып Әә дыбысы мен әрпін таныту, сол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға, буын және оның түрлерін ажырата білуге үйрету.
  • Ә дыбысы мен әрпі

    Ә дыбысы мен әрпін таныстыру. Ә әрпіне байланысты сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасату, сөйлеу қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту. Табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
  • Физикалық және химиялық құбылыстар

    Физикалық және хим. құбылыстар туралы түсініктерін кеңейту. Тәжірибе арқылы білім берін толықтырып, өмірмен ұштастыру. Құбылыстарды ажырата біледі. Өмірмен байланыстыра алады.
  • Қызықты физика физикалық ойынының бағдарламасы

    Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, Танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін ...
  • Физикалық кеш «Қызықты физика»

    Баршаңыз да «Қызықты физика» атты кешіне хош келдіңіздер! Біз бүгінгі кешімізді І курстың ОТС - 11тобы, ОТС - 12 тобы, және құрама топ оқушылары арасында сайыс түрінде жүргізуді ұйғардық.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 11
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 11
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика