Бәйге бөлімі
Соңғы енгізілген сабақтар
Биыл Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығы мен Ы. Алтынсариннің 175 жылдығы қатар келіп отыр, соған байланысты топқа бөлуді, жалпы бүгінгі сабағымызды осы қос мерекемен байланыстырамыз.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Африка материгі бойынша өткен тақырыптарды, географиялық орнына, зерттелу тарихына, жер бедері мен климатына және ішкі сулары мен табиғат зоналары, елдері мен халқына сипаттама бере отырып еске түсіру, оның табиғаты үшін маңызын түсіндіру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: География

Ой мен ойын

Химия пәнін өмірмен байланыстыра отырып, тәуелсіздік туралы түсіндіру, ғылыми тұрғыдан түсінік беріп, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру
Жариялаған Koktem   Категориясы: Химия
Балаларды Қазақстан Республикасының рәміздерімен таныстыру. Елтаңба, ту, әнұран жайлы түсініктерін бекіту, оған құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып

Қонақ үйде

Оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Адам денесі бес бөліктен тұрады: бас, мойын, тұлға, жоғарғы бөліктер (қол), төменгі бөліктер (аяқ). Әрбір бөлікте бөлімдерді ажыратады: баста — ми және беттік; тұлғада — арқа, кеуде, іш және жамбас; қолда — иық, шынтақ, білек, білезік және саусақтар; аяқта — сан, тізе, жіліншік, табан және башпайлар.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті
Атырау қаласындағы химия - биология бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Текеева Жанша Тажибаевна
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман - эпопеясындағы күрделі бейне – Құнанбай бейнесі мен оның тарихтағы тұлғасы жөніндегі нақты деректі салыстыра талдай отырып, Құнанбай бейнесін жан - жақты ашып көрсету.
Тыйым сөздермен жұмыс. Балалар, қазақтың ырым, тыйым сөздері – кез келген адамды жамандық жасамауға, әдепті болуға үйрететін тәлімі мол сөздер. Ендеше, тыйым сөздер айтып көрейік. 1. Бос бесікті тербетпе. 2. Малды теппе.

Мекен үстеуі

Мекен үстеулері негізінен етістікпен тіркеседі. Ілгері, кейін, әрі, бері, әрмен, мұнда, осында, жоғары, төмен, сонда, жолшыбай, тысқары, алға, алда, артта, жол - жөнекей, тұс - тұстан, алды - арты, арттан.

Күлтегін жыры

Күлтегін (684 - 731) – Қапаған және Біле қаған дәуіріндегі түркі мемлекетінің көрнекті әскери қолбасшысы. Құтлұғ қағанның кенже баласы. 7 жасында жетім қалып, 10 жасында ер атанады, 16 жасында қару - жарақ асынып, ел намысын, халық кегін қуып табғаштарға аттанған.
1. Көлсай - тектоникалық көл. 2. Географиялық орны – Алматы облысы, Тянь - Шань тауының солтүстігі. 3. Көлемі - 161 045 га. 4. Тереңдігі - 80 метр.
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева
Ыбырай - қазақ әдебиетіндегі көркем проза саласының негізін салушы, Европалық үлгідегі шағын көркем шығарманы қазақ оқырманына тұңғыш әкелуші. Төменгі сыныптарда біз Ыбырайдың біраз әңгімелерімен танысқанбыз.
Информатика
Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
Айнымалы дегеніміз не? ( Айнымалы деп программаның орындалу барысында әртүрлі мәндерді қабылдай алатын шамаларды айтады.) Тип» ұғымын қалай түсінеміз? (Айнымалылардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама) Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы (Var)
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): Знать определение сервера и рабочей станции Цели урока: Знает и понимает определения ключевых терминов компьютерной сети Цель профессионального развития: Использование новых информационных технологии для развития ИКТ способностей учащихся
Графика — бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр. grapho – жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай - ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады.
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылы Садуақас Сатыбалдин атындағы орта мектеп Информатика пәнінің мұғалімі Жакупбекова Инкар Муратовна
Диаграмма құру үшін ең алдымен мәлімет керек екенін түсінеді, диаграмма түрлерімен танысады, кестеге мәліметті енгізуді және одан кейін қолданатын операциялармен жұмыс жасап үйренеді.
Жылдамдық, жылдамдық бірліктері және Паскаль тілінде мәліметтерді енгізу мен шығару жайлы білімдерін қалыптастыру, есеп шығаруға, қолдана білуге, енгізу мен шығару операторларын қолданып программалар құрастыруды үйрету. Б
Мәліметтерді қолданатын бағдарламаның және сол мәліметтердің орналасуына, сондай - ақ бірнеше қолданушы арасында мәліметтерді бөлу әдістеріне байланысты мәліметтер қоры локальды және алыстатылған болып екіге бөлінеді.
Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ахмет Бірімжановтың өмірдерегі

    Бірімжанов Ахмет Қорғанбекұлы 1871 - 1927 жылдары өмір сүрген алашорда үкіметінің мүшесі, Шақшақ Жәнібектің ұрпағы. Алашорда қозғалысына белсене қатысқан екі Ахметтің болғаны тарихтан белгілі.
  • Құстарға жем шашамыз

    Қыс мезгілі және қыста мекендейтін құстардың тіршілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Балалардың шығармашылық ойлау мәдениеті мен елестетуін дәстүрден тыс сұқ саусақпен сурет салу арқылы дамыту.
  • Әдемі гүлдер

    Дәстүрден тыс әдісті жетілдіре түсу – «паралон әдісімен салғызу». Гүлдің бейнесін жеткізе білуге үйрету. Түстерді бекіту. Ой қабілеттерін дамыту. Табиғатқа деген сезімдерін тудыру. Ұқыптылыққа, ...
  • Аққала жапсырайық!

    Балаларға аққала туралы мағлұмат бере отырып, аққала жапсыруды үйрету. Қыс туралы әңгімелеп беру. Ауыз екі сөйлеуін дамыту. Бүктелген шаршыдан қиылған әртүрлі өлшемдегі дөңгелектерден аққаланың, ...
  • Жемістер

    Жемістер суретін сала отырып, түстерді дұрыс таңдай білуге қалыптастыру. Ойлауға, елестетуге, қиялдауға дағдыландыру. Әдемілікке, әсемдікке, әдептілікке тәрбиелеу.
  • Мәтінді пішімдеу. Абзац

    Оқушылардың мәтінді теру және түзету ережелері жайлы түсініктерін кеңейту, берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету.
  • Мәтіндік ақпаратты кодтау

    Мақсаты: Барлық оқушылар Мәтіндік ақпаратты кодтауды үйренеді. Нақты бір код символының тағайындалу маңыздылығын түсінеді және ол кодтық кестеде бекітілетінің біледі.
  • Бауырсақпен саяхат

    Бауырсақпен бірге орманға саяхатқа шығайық. (Бауырсаққа ұқсап домалап жүреміз)
  • Кулон заңы. Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру

    Тыныштықтағы екі нүктелік зарядталған денелердің немесе бөлшектердің өзара әсерлесу заңы тұжырымдау, Бүкіләлемдік тартылыс заңына ұқсастығымен айырмашылықтары түсіну
  • Шуағын шашқан әжелер (әжелер сайысы)

    Немере үшін ең мейірімді жан – әже. Ақ сүт берген аналардың анасы – әже. «Жан жүрегім, жарығым» деп немересін, шөбересін жүрегіне теңейтін де әже. Олай болса қадірменді қауым әжелердің ақ тілегі ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика