Бәйге бөлімі
Соңғы енгізілген сабақтар
Жазушының өмірі, шығармашылық жолы жайлы, шығарманың жалпы мазмұны, шығармадағы кейіпкерлер туралы, кейіпкерлердің басынан өткен қызықты сәттерінен мәлімет бере отырып, шығарманың мазмұнын ашу.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Жариялаған Admin   Категориясы: Информатика
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): Знать определение сервера и рабочей станции Цели урока: Знает и понимает определения ключевых терминов компьютерной сети Цель профессионального развития: Использование новых информационных технологии для развития ИКТ способностей учащихся
Жариялаған Admin   Категориясы: Информатика
Балалардың ноталарды тануын, музыкалық аспаптарға деген қызығушылығын ояту, оларды дыбысынан ажырата білуге және музыкаларды тыңдау арқылы эстетикалық талғамдарын, музыканы қабылдау деңгейін дамытуға, мінезіне қарай ажырата білуге үйрету.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бала бақша
Шаңырақтағы сыйластық, сүйіспеншілік, бірлік, ынтымақ, бауырмалдық, қамқорлық, өзара түсінісу шаңырақтың сәнін кіргізіп, жарастық орнатады.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
1986 жылғы желтоқсанда орталықтың әміршіл - әкімшіл солақай саясатына қарсы алғаш рет бас көтеріп демократия жолында құрбан болған ұл қыздарымыздың ерліктері жайында түсінік бере отырып, жастардың алаңға не себепті, қандай мақсатпен шыққандығын жете түсіндіру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Тәрбие сағаты
Придаточные предложения места указывают на место действия, названного в главном предложении, и отвечают на вопросы: где? куда? откуда? Они относятся ко всему главному предложению и присоединяются союзами где, куда, откуда, которым соответствуют указательные слова там, туда, оттуда.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Орыс тілі мен әдебиеті
Сымдардың, кабельдердің қималары, маркілері, бұйымдардың сипаттамалары, түрлері туралы түсінік беру. Сымдармен кабельдердің ток өткізгіш бұйымдардың электротехникалық маңызын меңгерту.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Физика
Қазақ тілі мен әдебиеті
Атырау қаласындағы химия - биология бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Текеева Жанша Тажибаевна
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман - эпопеясындағы күрделі бейне – Құнанбай бейнесі мен оның тарихтағы тұлғасы жөніндегі нақты деректі салыстыра талдай отырып, Құнанбай бейнесін жан - жақты ашып көрсету.

Мекен үстеуі

Мекен үстеулері негізінен етістікпен тіркеседі. Ілгері, кейін, әрі, бері, әрмен, мұнда, осында, жоғары, төмен, сонда, жолшыбай, тысқары, алға, алда, артта, жол - жөнекей, тұс - тұстан, алды - арты, арттан.

Күлтегін жыры

Күлтегін (684 - 731) – Қапаған және Біле қаған дәуіріндегі түркі мемлекетінің көрнекті әскери қолбасшысы. Құтлұғ қағанның кенже баласы. 7 жасында жетім қалып, 10 жасында ер атанады, 16 жасында қару - жарақ асынып, ел намысын, халық кегін қуып табғаштарға аттанған.
Тыйым сөздермен жұмыс. Балалар, қазақтың ырым, тыйым сөздері – кез келген адамды жамандық жасамауға, әдепті болуға үйрететін тәлімі мол сөздер. Ендеше, тыйым сөздер айтып көрейік. 1. Бос бесікті тербетпе. 2. Малды теппе.
1. Көлсай - тектоникалық көл. 2. Географиялық орны – Алматы облысы, Тянь - Шань тауының солтүстігі. 3. Көлемі - 161 045 га. 4. Тереңдігі - 80 метр.
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева
Әңгіменің идеясын таниды, жазушы Төлен Әбдіковтің өмірі, шығармалары жайлы түсінік, «Қонақтар» әңгімесінің мазмұнымен таныса отырып, ата - ана мен бала қарым - қатынасы жайлы мағлұмат алады.
Информатика
модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
MS Excel - дің графиктік мүмкіндіктері (диаграммалар) туралы оқушыларға түсінік беріп, диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммаларды құруды үйрету.
Оқушыларды кестелердің негізгі мүмкіндіктерімен таныстыру, Microsoft Office Word программасында кестелерді құрудың түрлі әдістерін қарастырып, деректерді енгізуді үйрету.
Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
Айнымалы дегеніміз не? ( Айнымалы деп программаның орындалу барысында әртүрлі мәндерді қабылдай алатын шамаларды айтады.) Тип» ұғымын қалай түсінеміз? (Айнымалылардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама) Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы (Var)
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): Знать определение сервера и рабочей станции Цели урока: Знает и понимает определения ключевых терминов компьютерной сети Цель профессионального развития: Использование новых информационных технологии для развития ИКТ способностей учащихся
Графика — бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр. grapho – жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай - ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады.
Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ата-анамен жұмыс және ата-анаға кеңес

    Бала тәрбиесіндегі балабақша мен отбасы ынтымақтастығын нығайту. Балалардың мінез - құлқы, бейімі, қызығушылығы, мүмкіндігін т. б. тереңірек зерттеу. Ата - ана, бала, тәрбиеші арасында өзара сенім ...
  • Күз сыйлықтары

    Күз мезгілінің ерекшеліктерін ұғындыру. Мерекелік көңіл – күй орнату. Балаларды ән салуға, би билеуге, түрлі іс - әрекеттерге тарту, бейімділіктерін арттыру.
  • Арайлы күз, алтын күз

    Балаларды күз кереметімен таныстыру. Күз туралы түсініктерін кеңейту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу
  • Су өмірдің нәрі. Аквариумдағы балықтар

    Табиғат байлығына қамқор бола білу дағдыларын жетілдіру. Аквариумда жүзіп жүрген балықтар суретін салу, дәстүрден тыс сурет салу дағдысын қалыптастыру, ұқыптылыққа үйрету.
  • Түрлі түсті шарлар

    Балаларды шарлардың түстерімен, пішіндерімен таныстыру. (сары, қызыл көк, жасыл) Сурет салу тәсілдерін үйрету. Берілген бейненің ішін бояуға үйрету. Балалардың танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту.
  • Құрылымдық материалдың жіктелуі

    Құрылымдық материалдар туралы жалпы мағлұмат беру. Металл түрлерімен қасиеттері жайлы және металдағы таңбаларды оқуды үйрету.
  • Үш тілді меңгеру – жарқын болашақтың кепілі

    «Үш тілді меңгеру – жарқын болашақтың кепілі» Білекке сенген заманда Ешкімге есе бермедік. Білімге сенген заманда, Қапы қалып жүрмелік
  • Ғажайып алаң интеллектуалдық ойыны

    Білімді, жан - жақты болуға үйрету. Білуге үйренуге деген қызығушылығын арттыру. Жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын дамыту. Білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу.
  • Күз – мереке, күз – береке

    Оқушылардың күз туралы білімін кеңейту, ұштастыру. Оқушыларды табиғатты аялауға, өз өлкесін сүюге, еңбек адамдарының еңбегін қадірлей білуге тәрбиелеу, оқушылардың тіл байлығын дамытып, ой - өрісін, ...
  • Жер және су

    Балаларға жер, су, ауа туралы түсінік беру. Судың сұйық зат екені, әр түрлі күйге ұшырап жаңбырға, қар, мұзға айналатынын түсіндіру.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 9
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 9
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика