Бәйге бөлімі
Соңғы енгізілген сабақтар
Сайф Сарайи шығармашылығының түпкі мән - мақсатын және оның әңгімелерінің идеясы мен тәлім - тағылымын, үлгі - өнегесін, қысқа әңгіме жазудағы ұтымды шеберлігін талдата отырып меңгерту.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Орыс тілі мен әдебиеті
Тәуелсіздіктің 25 жылдығына арналған «Ұлт рухының, ұлы жолы» атты әдеби – музыкалық композиция Қазақпын, мен қазақтың бөлшегімін, Қажеті не өзгенің өлшемінің, Айбарлы елдің ұлымын ай таңбалы, Қазақпын, мен қазақтың бөлшегімін, Қажеті не басқаның өлшемінің. Қазақ деген жалғыз ұлт мен боламын, Жер әлемге жетеді көпке үнім!
Жариялаған Koktem   Категориясы: Тәрбие сағаты
Махмуд Мурадовтың «Ең асыл қазына» ертегісін оқимыз. Ертегіні бірнеше үзіліспен оқимыз. Мен тоқтатқанға дейін оқисыңдар, сонан соң оқыған бөлім бойынша талқылау жасаймыз және сұрақтарға жауап береміз.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
Екі санның арифметикалық ортасы, сандар тізбегі, сандар тізбегінің мүшелері, сандар тізбегінің түрлері, тізбектің п - ші мүшесі, арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің формуласын пайдаланып есептер шығару.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Математика
Қазақстан спорт жұлдыздары туралы алған білімдерін тексеру, спорт тақырыбын қорытындылау. тақырып бойынша білімдерін жүйеге келтіріп, тиянақтау, грамматикалық ұғымдарды сауатты әрі дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Еліміздің Тәуелсіздігі үшін күрескен және сол мақсаттарға жету барысында өздерінің елі, халқы үшін, жері үшін құрбан болған батырлардың ерлігі, оқушыларды елін, туған жерін халқын сүюге, патриоттыққа, еліміздің Рәміздерін қастерлеуге тәрбиелеу.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Тәрбие сағаты
Биыл Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығы мен Ы. Алтынсариннің 175 жылдығы қатар келіп отыр, соған байланысты топқа бөлуді, жалпы бүгінгі сабағымызды осы қос мерекемен байланыстырамыз.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Африка материгі бойынша өткен тақырыптарды, географиялық орнына, зерттелу тарихына, жер бедері мен климатына және ішкі сулары мен табиғат зоналары, елдері мен халқына сипаттама бере отырып еске түсіру, оның табиғаты үшін маңызын түсіндіру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: География
Қазақ тілі мен әдебиеті
Атырау қаласындағы химия - биология бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Текеева Жанша Тажибаевна

Мекен үстеуі

Мекен үстеулері негізінен етістікпен тіркеседі. Ілгері, кейін, әрі, бері, әрмен, мұнда, осында, жоғары, төмен, сонда, жолшыбай, тысқары, алға, алда, артта, жол - жөнекей, тұс - тұстан, алды - арты, арттан.
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман - эпопеясындағы күрделі бейне – Құнанбай бейнесі мен оның тарихтағы тұлғасы жөніндегі нақты деректі салыстыра талдай отырып, Құнанбай бейнесін жан - жақты ашып көрсету.

Күлтегін жыры

Күлтегін (684 - 731) – Қапаған және Біле қаған дәуіріндегі түркі мемлекетінің көрнекті әскери қолбасшысы. Құтлұғ қағанның кенже баласы. 7 жасында жетім қалып, 10 жасында ер атанады, 16 жасында қару - жарақ асынып, ел намысын, халық кегін қуып табғаштарға аттанған.
Тыйым сөздермен жұмыс. Балалар, қазақтың ырым, тыйым сөздері – кез келген адамды жамандық жасамауға, әдепті болуға үйрететін тәлімі мол сөздер. Ендеше, тыйым сөздер айтып көрейік. 1. Бос бесікті тербетпе. 2. Малды теппе.
Әңгіменің идеясын таниды, жазушы Төлен Әбдіковтің өмірі, шығармалары жайлы түсінік, «Қонақтар» әңгімесінің мазмұнымен таныса отырып, ата - ана мен бала қарым - қатынасы жайлы мағлұмат алады.
Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
- Оқушылар, біз қазақ балалар әдебиетінің көрнекті өкілі Б. Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятын оқып шықтық. Автордың бұл шығармасы тіл қарапайымдылығымен ерекшеленеді.
Информатика
модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
MS Excel - дің графиктік мүмкіндіктері (диаграммалар) туралы оқушыларға түсінік беріп, диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммаларды құруды үйрету.
Оқушыларды кестелердің негізгі мүмкіндіктерімен таныстыру, Microsoft Office Word программасында кестелерді құрудың түрлі әдістерін қарастырып, деректерді енгізуді үйрету.
Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
Айнымалы дегеніміз не? ( Айнымалы деп программаның орындалу барысында әртүрлі мәндерді қабылдай алатын шамаларды айтады.) Тип» ұғымын қалай түсінеміз? (Айнымалылардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама) Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы (Var)
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): Знать определение сервера и рабочей станции Цели урока: Знает и понимает определения ключевых терминов компьютерной сети Цель профессионального развития: Использование новых информационных технологии для развития ИКТ способностей учащихся
Графика — бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр. grapho – жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай - ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады.
Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Логикалық тапсырмалар жауаптарымен

    Құрбақа тереңдігі 50 метр құдыққа түсіп кетті. Бір күнде ол 18 метр жоғары көтеріліп, содан кейін 12 метр төмен түседі. Сол орнында келесі күнге дейін қалады. Келесі күні де осы қайталанады. Құрбақа ...
  • Еңбек – ер атандырады

    Еңбектің түрлерін, еңбек етуге, еңбектің наны тәтті екенін түсіндіру.
  • Артық, кем, тең

    Заттарды санына қарай салыстыру, артық, кем, тең таңбаларын бекіту. 5 санының құрамын қайталау. Сан мен санды салыстыруда артық, кем, тең таңбаларын қолдануға жаттықтыру. Ойлау қабілетін дамыту. ...
  • Жай және құрмалас сөйлем. 31 - 36 жаттығу

    Оқушылардың сөйлем туралы алған білім - білік дағдыларын кеңейту. Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем туралы түсінік беріп, олардың айырмашылықтарын ұғындыру.
  • Менің ойыншықтарым

    Балаларға ойыншықтар туралы түсіндіру. Ойыншықтардың аттарын атап, оларды бір - бірінен түсіне, көлеміне қарай ажырата білуге үйрету. Ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
  • Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер

    Бүгінгі жас ұрпақ өз елінің, жерінің тарихын, ата - бабаларының тарихын білуі және оның жақсысынан үйреніп, жаманынан жиреніп қорытынды жасауы, сабақ алуы тиіс.
  • Сыни ойлау деген не?

    Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. «Оқу, жазу, ойлау, сөйлеу сияқты іс - әрекеттерді үйрену белсенділікті, тапқырлықты, өз ойын жеткізе білуді қалыптастыру»
  • Дидактикалық ойын №1

    Тәрбиеші столдың үстінде бірнеше қағаздан жасалған әртүрлі жемістің құстардың, аңдардың суретін қояды. Тәрбиеші бір баланы тақтаға шығарып, солдың үстіндегі суреттердің біреуін алып, неден ...
  • Дидактикалық ойындар

    Балаларға біреуі артық немесе кем санды тауып, атауды үйрету. Ою - өрнектер, геометриялық пішіндер салынған карточкалар жиынтығы, геометриялық пішіндер.
  • Тоғызқұмалақ үйірмесінің жұмыс жоспары

    Тоғызқұмалақ – қазақта кең тараған, өте қызықты, ойлы ойын. Қаратау қазбаларының арасынан табылған тас «қазан» осы тоғызқұмалақты еске салады.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика