Бәйге бөлімі
Фетр матасы туралы қысқаша шолу. Тапсырмалар бойынша фетрден қазақтың ою - өрнектерін жасалу әдістерін меңгере отырып орындауына машықтандыру және оюларды қолдану жолдарын әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Қол тігістері туралы біліктілігін дамыта отырып, тігілу әдісін меңгерту, қолмен тігу операциясының түрлерін және орындалуын түсіндіру, өзіндік шығармашылық шеберлікке баулу
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология

Қоржын тоқу

Оқушылар біздің бүгінгі сабағымыз қоржын тоқу. Бұрыннан келе жатқан дәстүрлі өнеріміздің бір түрі ол қоржын тоқу. Қоржын ол өрмек құрып тоқылатын бұйым. Қоржынның көп деген түрлері бар.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Құрақ құрау қолөнердің ерекше бір түрі. Бұрынғы кезден - ақ қазақтар тілім - тілім маталарды құрап киім, көрпе, тұрмысқа қажетті түрлі дүниелерді жасайтын. Құрақ жабдықтар тек әдемілік үшін ғана жасалған емес.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Киім – адамның денесіне киюге арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерінен қорғайды. Жақсы киінуге ұмтылатын кісіге жинақылық, тазалық қасиеттер тән болу керек.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту;
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Бүгінгі күннің қажеттілігі – кәсіпкерлікке, іскерлікке үйрету, оқушыларға ағаш материалдары негізінде бұйымдарды көркемдеп өңдеу арқылы эстетикалық талғамдарын дамыта отырып, бұйымды өтімді, тартымды жасауға үйрету.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Технология пәнін бейнелеу өнері және сызу пәнімен тығыз байланысты екенін іс жүзінде көрсету. Ағашты көркемдеп күйдіру технологиясын, әдістерін үйрету
Жариялаған Koktem   Категориясы: Технология
Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ар - ұждан деген не?

    Ар - ұждан деген не? Көптеген адамдар бұл сөздің не екенін түсінбейді. Ар - ұждан - сіздің әрекеттеріңіз, күмәніңіз, көңіл - күйіңіз туралы ойлануыңыз. Әр адамның ар - ожданы бар, ол түнде ұйқының ...
  • Дыбыстар мен әріптер

    Сабақтың мақсаты: Дыбыс пен әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата білуге үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасату арқылы ақыл-ойын дамыту, сөйлем құрату арқылы сөздік қорын ...
  • Кері есептер шығару

    Сабақтың мақсаты: Білімділік: құрама есептерге кері есептер құрастыру тәсілімен таныстыру;
  • Су – тіршілік көзі

    Сабақтың мақсаттары: 1. Балаларға су тіршіліктің көзі екенін таныстыру. 2. Балалардың су туралы білімдерін кеңейту. Ойын, тілін, байқағыштығын, білім құмарлығын дамыту. 3. Суды ластамауға, қорғауға, ...
  • Қазақ халқының материалдық мәдениеті

    Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларды халқымыздың материалдық мәдениетінің түрлерімен таныстыру, жалпы материалдық мәдениет туралы мәлімет бере отырып Қазақ халқының мәдениетінің өшпес құндылық ...
  • Лепті сөйлем

    Сабақтың мақсаты: Білімділік: Лепті сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау. Дамытушылық: Оқытудың тиімді әдістерін, формаларын енгізу.
  • Дене шынықтыру сабағында қолданылатын қауіпсіздік ережелері

    Дене шынықтыру сабағында басты назар аударатын мәселе - жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік. Сондықтан да мұғалім барлық жабдықтар мен снарядтардың жарамдылығы мен қауіпсіздігін мұқият ...
  • Су – тіршілік көзі

    Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Үнемшілдікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны қорғауға ауаны, суды ластамауға шақыру. Қазақстандағы ірі көлдер мен өзендер туралы әңгімелеу
  • Шығармалар топтамасы

    Күркіреп өткен бір соғыс «Бiздiң жүрегiмiз темiр емес. Бiрақ бiздiң кек отымыз қандай темiрдi болса да ерiтiп, күйдiрiп жiбере алады. Бiздiң үрейдi жеңетiн ең күштi қаруымыз бар, ол – Отанға деген ...
  • Процент. Бөлінді бойынша бірінші сан екінші санның неше процентін құрайтынын табу

    Сабақтың мақсаты: Бірінші сан екінші санның процентін таба білу дағдыларын бекіту; Міндеттері: • Білімділік – тақырып бойынша септер шығарту арқылы оқушылардың білімдерін, дағдыларын пысықтау;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 4
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 4
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика