Білімділер поралы

Білімің, ұшар қанатың

Сабақтың тақырыбы: «Білімің ұшар қанатың»
Мақсаты: оқушыларды тез ойлауға, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа баулу. Теориялық білімдерін кез келген жерде қолдана алуға үйрету
Түрі: Сайыс
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, сызбалар
Сабақтың барысы:
І тур. Таныстыру
ІІ тур. Математикалық оқулар
ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ
ІV тур. Кім жылдам?
V тур. Адасқан формулалар

І тур. Таныстыру (әр топ таныстырады)
ІІ тур. Математикалық оқулар (сан мен әріптерді қосып оқып мағынасын түсіндіру)

І топ
Тем+2 = М+10+ша =
40+қабат =
Б+50+ар =
М+3+е =
100+к =
7+ су=
6+бақан =
7+ген =
М+10+шақ =
«-»+ан =
1+қазан =
К+2+лік =

ІІ топ
« -» + а =
Лим+10 =
40 + буын =
Т + 10 =
3 + кір =
6 + н =
С + 10 +а =
7 + ік =
Қ + 10 + ақ =
К + 2 +л =
5 + ік =
8 + көз =
100 + дік =

ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ (Жұмбақты оқып, шешуін табу)
Өзі төрт қанатты
және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты (Инелік)
Бір, үш, бес, он,
Жиырма, елу,
Жүз, екі жүз, мың бар
Әрқайсысының құны бар (Теңгелер)

ІV тур. Кім жылдам?
І топ
Иматмеатка
Блиогоия
Рхита
Пәредт
Огергфаяи
Малақ

ІІ топ
- математика
- биология
- тарих
- дәптер
- география
- қалам

Нирофамакик - Информатика
Рақнышад - Қарындаш
Зифаки - Физика
Шғызсы - Сызғыш
Шріөгіш - Өшіргіш
Атұғшыш - Ұштағыш

V тур. Адасқан формулалар
= s: t
S=ab
V=abc
C=an C - заттың құны a - бағасы n - саны
P=2(a+b)
P=4a
S=a2
V=a3
Қорытындылау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 148
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 148
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика