Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пирамида бетінің ауданы

17 қазан 2019, Бейсенбі
Категориясы: Математика
Тақырыбы: «Пирамида бетінің ауданы»
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: «Пирамида бетінің ауданы» ұғымымен, оның негізгі формулаларымен таныстыру.
Дамытушылық: Кеңістікте, абстрактілі ойлау қабілетін дамыту, теориясы іс жүзінде қолдана білу.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылар назарын сабаққа аудару. 2 Сабаққа
Қатыспай отырған оқушыларды анықтау. 3 Сыныптың гигиеналық тазалығын бақылау. Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
1. Көпжақты деп нені айтамыз?
2. Көпжақты элементтерін атап шық.
3. Көпжақтардың қандай түрлері болады?
4. Призма деп нені айтамыз?
5. Тік призма қандай болады?
6. Пирамида деп қандай көпжақты айтамыз?
7. Қиық пирамида деп қандай денені айтамыз?

ІІІ.« Пирамида бетінің ауданы» ұғымымен таныстыру
Пирамида ауданы: Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның табаны мен бүйір бетінің аудандарымен қосындысын дейді
S пирамид а = S табан. + S б үйір бет.
Дұрыс пирамиданың ауданы S бүйір. = 1/2 P * к

ІV. Есеп шығару
Пирамида табаны – квадрат, оның биіктігі табының диагоналдарының қиылысуына түседі. Егер табан қабырғасы 20 дм, ал бүйір қыры 21 дм болса, пирамиданың бүйір бетінің ауданың табыңыз.
Берілгені: АВСД – квадрат,
АВ = 20дм, АЕ =21дм.
Табу керек: S б үйір бет.
№1Табаң қабырғалары 10 см және 2 см, биіктігі 3 см – ге тең дұрыс қиық пирамиданың бүйір беті мен толық бетінің ауданын табыңдар.

Берілгені: SABCD - дұрыс төртбұрышты пирамида
АВ=10 см А1 B1= 2см h =3см
Табу керек: Sбб, Sтб
S=S1+S2+ Sбб; Sбб=

Sбб= см2
Sтб=100+4+120=224 см2
Жауабы: 120 см2 және 224 см2

№2 есеп. Дұрыс үшбұрышты пирамиданың бүйір бетінің ауданы 96 см2 - қа тең, ал толық бетінің ауданы 112 см2. Пирамиданың табанының қабырғалары мен биіктігін табыңдар.

Берілгені: Дұрыс пирамида
Sбб =96 см2
Sтб=112 см2
Табу керек: АВ, SO
Sбб =Pl/2 Sтб= Sбб + Sтa

Sтa = Sтб - Sбб = 112 см2 - 96 см2=16 см2

Sта=; 16 =; a=AB=8.
ОK= =. SK=l= = =8
SOK →SO = 13, 7
Жауабы: 8см, 13, 7см

№3. Төртбұрышты дұрыс қиық пирамиданың табандарының қабырғалары 4 см және 6 см тең. Егер бүйір қыры үлкен табанымен 450 бұрыш жасайтын болса, диагональдық қиманың ауданын табыңыз.
а) 12 см2 в) 10 см2 с) 20 см2 д) 95 см2 е) 13 см2

Берілгені: Қиық пирамида
A1B1=4
AB=6
Табу керек: Sқ
Sқ =
AC= =4
A1C1= =6
AK=
B1K= *tg450= *1=
Sқ =

Өзіңді тексер:
Сөйлемдерді жалғастырыңдар:
1. Пирамиданың биіктігі деп …
2. Пирамиданың апофемасы …
3. Пирамиданың толық ауданы деп …
4. Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы …

V. Үй тапсырма: №
VІ. Оқушы білімін бағалау

ШҚО, Тарбағатай ауданы, Жаңаауыл ауылы.
«Қ. Ақынов атындағы орта мектебі» КММ – нің
математика пәні мұғалімі Нурсеитова А. К.
50 926
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Цилиндр жазбасы, бетінің ауданы
Цилиндр жазбасы, бетінің ауданы
Цилиндр туралы ұғым, оның элементтерін, қималарын, жазбасын және бетінің аудандарын табу білімдерін жүйелеу.
Параллелепипед. Призма. Пирамида
Параллелепипед. Призма. Пирамида
Кубтың көлемін, толық бетінің ауданын, қырын, қарама - қарсы жақтарының арақашықтығың, қырының ұзындығын, пирамиданың, тік призманың толық бетінің ауданын табуды игерту.
Пирамида
Пирамида
Атырау облысы, Махамбет ауданы, Сарайшық селосы. Махамбет көп бейінді ауыл шаруашылық колледжінің математика пәні мұғалімі Сара Сатбергенова Батырбекқызы
Цилиндр
Цилиндр
Батыс Қазақстан облысы, Зеленов ауданы, Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің математика пәні мұғалімі Кулекеева Әлия Берікқалиқызы
Стереометрия патшалығы
Стереометрия патшалығы
№247 орта мектеп Орындағандар: 9 - сынып оқушылары Ықтяиров Аяз
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.