Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үшбұрыш әлеміне саяхат

29 қаңтар 2015, Бейсенбі
Категориясы: Математика
7 - сынып
«Үшбұрыш» әлеміне саяхат

Мақсаты: 1. Үшбұрыштың қасиеттерін қолданып, үшбұрыштарды топтастыра білу;
2. Ұсынған алгоритмді қолданып зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілеттерін арттыру;
3. Геометриялық интуицияларын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, түрлі - түсті таяқшалар, үлестірмелі материал.

Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі. (2 мин)
2. Жаңа сабақты қабылдауға дайындық. (3 мин)
3. Практикалық тапсырма (зерттеу жұмысы) (15 мин)
4. Білімдерін бекіту кезеңі.(12 мин)
5. Үй жұмысы. (3 мин)
6. Қорытынды.(3 мин)
7. Рефлексия. (4 мин)
8. Резерв.(3 мин)

І. Ұйымдастыру.
Сабақтың тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру.
Мұғалім: Біз бүгін «Үшбұрыштар» әлеміне саяхат жасаймыз. Бұл әлемде өзінің «триангл» деген валютасы бар екен. Сендер әрбір дұрыс жауап үшін 1 триангл аласыңдар. Сабақ соңында кім 7 триангл жинаса сол оқушы «өте жақсы» деген бағаға ие болады. Топтарға бөлініп саяхатқа аттанамыз. Ол үшін қысқаша сұрақ - жауап өткізейік.

ІІ. Жаңа сабақты қабылдауға дайындық.
♦ Өткен сабақта біз қандай фигура туралы сөйлестік?
(Үшбұрыш) Слайд №1
♦ Қандай қасиеттері бойынша үшбұрыштар топтарға бөлінеді? (бұрыштарына қатысты)
♦ Осы топқа қандай үшбұрыштар кіреді? (тік бұрышты, сүйір бұрышты, доғал бұрышты)

Үшбұрыштар бұрышына қатысты

● доғал бұрышты
● сүйір бұрышты
● тік бұрышты

♦ Қандай үшбұрышты тікбұрышты үшбұрыш деп атаймыз? (егер бір бұрышы тік болса)
♦ Қандай үшбұрышты доғал бұрышты үшбұрыш деп атаймыз? (егер бір бұрышы доғал болса)
♦ Қандай үшбұрышты сүйір бұрышты үшбұрыш деп атаймыз? (егер барлық бұрыштары сүйір болса)

ІІІ. Практикалық тапсырма (зерттеу жұмысы).
- Үшбұрыштардың екінші тобымен таныс болайық.
Сендердің алдарыңда әртүрлі үшбұрыштары салынған карточкалар.

- Мына алгоритмді орындаңдар:
1. Бір карточканы ал.
2. Үшбұрыштың қабырғаларын өлше.
3. Өлшемдерін дәптерге жаз.
4. Барлық үшбұрыштарға 1 - 3 командаларды орында.
5. Қорытынды жаса. Қызықты не көрдің?
- Осы үшбұрыштардың аттарын атап көрейік?
1. Барлық қабырғалары тең үшбұрыштарды қалай атауға болады? (теңқабырғалы)
2. Қабырғалары әртүрлі үшбұрыштарды қалай атауға болады? (әртүрлі қабырғалы)
3. Екі қабырғасы тең үшбұрышты қалай атауға болады? (теңбүйірлі)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 278
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Барлық өткен геометриялық пішіндер, түстер туралы қайталау. Оларды бір - бірінен ажырата білуге, салыстыра білуге, айналасындағы заттар арасынан геометриялық пішіндерді таба білуге үйрету. Зейін қоюға, ыждағаттылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Пішіндер әлеміне саяхат
Пішіндер әлеміне саяхат
Пішіндер жайлы мағлұматтарын пысықтау. Геометриялық пішіндерді салыстырып және ажырата білуді одан әрі жалғастыру. «Жоғары», «төмен» ұғымдарын түсіндіру.
Үшбұрыштың биіктігі, биссектрисасы, медианасына есептер шығару
Үшбұрыштың биіктігі, биссектрисасы, медианасына есептер шығару
Үшбұрыштың биіктігі, биссектриссасы және медианасының қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруға, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сиқырлы әріптер мен сиқырлы сандар әлеміне саяхат
Сиқырлы әріптер мен сиқырлы сандар әлеміне саяхат
Факультативтің мақсаты: —Оқушылардың білімін жетілдіру, сабаққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылы, №31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімі: Сейткулова Назира
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері тақырыбын қайталау
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері тақырыбын қайталау
Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылы, № 190 орта мектептің математика пәні мұғалімі Меңдібай Қарашаш
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×