Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тапқырлар этафеттасы

30 қаңтар 2015, Жұма
Категориясы: Математика
Сынып: 6
Сабақтың тақырыбы: «Тапқырлар» математика – информатика пәндерінен эстафета.
Сабақтың мақсаты:
Ауызша тез есептей білуге, тапқырлыққа, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Белсенділікке, ізденімпаздыққа үйрету.
Көрнекіліктер: Магнит тақта, қалам, тапсырмалар, интерактивті тақта, нақыл сөздер, спорттық ойындар, спорттық құралдар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру барысы.
Сайыс кезеңдері:
1 - ойын: Секіртпемен жүгіріп барып, тақтада есеп шығару.
2 - ойын: Допты жерге соға жүріп барып, берілген сандарды салыстыру.
3 - ойын: Шеңберді домалата жүріп барып, берілген сандарды жазу.
4 - ойын: Аяқ арасына шар қыстырып жүріп барып, өлшем бірліктерді дұрыс табу.
5 - ойын: топ басшылар сайысы (10 сұрақ)
Жүргізуші:
Бүгінгі білімді оқушыларды анықтайтын, білімге қызығушылығын арттыратын математикалық эстафета атты танымдылық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Қош келіпсіздер құрметті оқушылар, қонақтар! Сіздер бүгін математика жайлы көптеген мағлұматтармен танысасыздар. Математика адам ойы арқылы ғана жүзеге асады. Сондықтан математика адам ойын тәртіпке келтіретін ғылым деп саналады. Қазір біз сендердің бойларыңдағы қабілеттеріңді шыңдауға математикалық сайысымызды бастаймыз.
Ойынымызды бастамас бұрын әділқазы алқасымен таныс болайық.
------------------------------

Сайысқа қатысқалы отырған оқушылар, сендерге тек шапшаңдық, ұқыптылық, шыдамдылық талап етіледі. Сіздерге сәттілік тілеймін. Алдарыңызда бүгінгі сайысқа қатысатын "Сұңқарлар" және "Тұлпарлар" тобы, әр топтың алты мүшесі бар және топ басшысы бар.
Екі топтың сәлемдесуі.
Сайыс кезеңдерімен таныс болыңыздар.

1 - ойын: Секіртпемен жүгіріп барып, тақтада есеп шығару.

54+(- 12)=
160 -(- 55)=
80∶(- 0, 4)=
6∶0, 3=
137+163=
302∙0, 2=

- 27+43=
- 156+14=
60∶(- 0, 3)=
5∶0, 5=
127+193=
204∙0, 2=

2 - ойын: Допты жерге соға жүріп барып, берілген сандарды салыстыру
- 13 *0;
0, 42 *0, 04;
- 5 *0;
96∶12 *72∶9;
100 - 72 *64∶4;
204+408 *712;

18 *(- 20);
(- 0. 45)*(- 0, 54);
0 *(- 4);
3, 6∶0, 9 *4;
40+32 *600∶15;
205+405 *710;

3 - ойын: Шеңберді домалата жүріп барып, берілген сандарды жазу.
Ең кіші төрт таңбалы сан:
Ең үлкен төрт таңбалы сан:
Ең кіші екі таңбалы сан:
Сегізге қарама қарсы сан:
Сегізге кері сан:
Теріс беске қарама қарсы сан:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 868
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Математикалық эстафета
Математикалық эстафета
Бүгінгі білімді оқушыларды анықтайтын, білімге қызығушылығын арттыратын «Математикалық эстафета» атты танымдылық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Математикалық ой – жұмбақтар сыры
Математикалық ой – жұмбақтар сыры
Жұмбақты дұрыс шешу үшін цифрлардың орнына қойылған әріптерді тиісті сандармен алмастыру керек.
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар спорттық сайыс
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар спорттық сайыс
«Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» спорттық сайыс Салауатты өмір салтын қалыптастыру, спортқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту
Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту
Математика пәніне деген қызығушылықты арттыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңітіп, шығармашылық қабілетін дамыту. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту
Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту
Математика пәніне деген қызығушылықты арттыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңітіп, шығармашылық қабілетін дамыту.
«Көңілді мәре» спорттық ойыны
«Көңілді мәре» спорттық ойыны
ШҚО, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш класс мұғалімі: Алибаева Меруерт Ахметбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×