Білімділер поралы

Дарындылар додасы

Солтүстік Қазақстан облысы,
Есіл ауданы, Мектеп ауылы,
«Мектеп негізгі мектебі» КММ
математика және информатика пәнінің мұғалімі
Балахметова Роза Балгабаевна

Тақырыбы: Дарындылар додасы

Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру. Оқушылардың есеп шығаруға ынтасын арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой - өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін, білімге құштарлығы, зейіні дамыту, ұйымшылдық қабілеттерін дамыту. Алдынғы алған білімдерін сараптап қажеттісін қолданып, салыстыра білуіне үйрету.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Типі: Білім дағдыларын жетілдіру сабағы
Түрі: Жарыс сабақ.
Көрнекілігі: компьютер, қанатты сөздер, бағалау парағы.

Сабақ барысы:
1 - жүргізуші:
«Асыл тастан, өнер жастан
Шығады деп дарынды
Халық айтса қалт айтпайды
Әрқашанда нанымды» - деп Абай атамыз айтқандай
«Өмірдің өзі сайыс, ойын».
2 - жүргізуші:
Бүгін біздің сыныпта математика пәнінің алғырлары күш сынасып,
өздерінің білім деңгейін көрсетпекші

1 - жүргізуші:
Шақырамыз, келіңдер жарысуға.
Күш, өнер, біліммен алысуға
Бар өнерді салайық, ортамызға
Қанеки, кім шығады сайысуға
Ортаға сайыскерлерді шақырамыз.

2 - жүргізуші:
Сонымен, құрметті көрермендер, сайысымызды бастайық.
Сайысымыздың алғашқы туры - «Бәйге»
Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім беріңіз
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар,
Бәйге, бәйге, бәйге бір көріңіз

1 - жүргізуші:
Бұл тур бойынша сайысқа қатысушы тұлпарларға сұрақтар қойылады.
Кім бірінші белгі берсе, сол жауап береді.
Әрбір дұрыс жауапқа 10 – ұпай
Тур. « Бәйге» (слайд)
1. Жақша алдында минус таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
( Жақша ішіндегі алгебралық қосындылардың таңбалары қарама – қарсы таңбаларға өзгереді)
2. Қандай өрнек әріпті өрнек деп аталады?
(Құрамында әріпі бар өрнек әріпті өрнек деп аталады )

2 - жүргізуші:
« Ана тілің - арың бұл
Ұятың боп тұр бетте
Өзге тілдің бәрін біл
Өз тіліңді құрметте» - дей келе сайысымыздың келесі туры
«Тіл - өнер» бөлімін бастаймыз.

1 - жүргізуші:
Бұл бөлім бойынша сайыскерлерімізге жұмбақ немесе мақал - мәтелдерден және геометриялық ұғымдардан сөз жасырылады.
Жауабын екі тілге аудару керек.
Жауабын дұрыс тауып 10 ұпай, аударса 20 ұпайға ие боласыңдар.

Тур. «Тіл - өнер»(слайд)
1. Кез келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады
(түзу - прямая)
2. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура
(бұрыш - угол)
3. Бір нүктемен шектелген түзудің бөлігі
(сәуле - луч)
4. Тік бұрыштан кіші бұрыш
(сүйір - острый )
5. Көп сөз – күміс,
Аз сөз - ____.(алтын – золото)

2 – жүргізуші:
Қойылған сұрақ, есепке,
Ойланып жауап іздейік.
Уақытты текке өткізбей
Лезде шешіп өтейік.
Сайысымыздың келесі айналымына көшейік...

1 – жүргізуші:
Сайысымыздың келесі бөлімі «Ғажайып бестік»
Бұл бөлімде оқушылар компьютерде кесте бойынша сұрақтар таңдайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 147
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 146
Роботтар: 3
Asem81
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика