Білімділер поралы

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Қабылдау деңгейі әр түрлі балаларға бірдей зейін аударып, олармен дербес жұмыс жасауға мүмкіндік беретін әдіс ретіндегі оқыту технологиясы «Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы» деп есептеймін. Осы технологияны пайдалана отырып 6 – сыныпта өткізілген «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу» тақырыбындағы өткізілген сабағымды ұсынып отырмын.
Сабақтың мақсаты: Теңсіздіктер тақырыбындағы оқушы танымын кеңейту, есеп шығару барысында ережелерді дұрыс қолдана білу, оқушының жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру.

Сабақ барысы
І. Ұйымдастрыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
(үй тапсырмасы негізгі сабақты өту барысында пысықталады)
ІІІ. Негізгі бөлім.
Деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың өту барысын үш кезеңге бөле отырып, әр деңгейлі тапсырмалар беріледі. Тиісінше тапсырмаларға деңгейіне қарй ұпай беріліп оқушыларға жетондар тапсырылады.
І деңгей – 3 ұпай
ІІ деңгей – 4 ұпай
ІІІ деңгей – 5 ұпай

І деңгей
Класс оқушыларының барлығы бірге өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыра отырып тапсырма орындайды. «Кім жүйрік?» Тапсырмалар:
- 4; - 2; - 6; 0; 7; 9; 3; 8, 4 сандарының қайсысы [- 3; 8, 5; ] аралығына тиісті?
5; 4; 7; - 3, 2; 0; 8; - 1 сандарының (-∞; 4, 8] аралығына тиістілерін жаз;
Есепте:
4, 5х – 1, 4 ≥7, 6;
7 – 1, 2х > 2+ 3, 8х;
3х + 7 6(1+3х)
3) 2(х - 1) – 3(х+2) 2(3+у);

Егер дұрыс тапсақ атақты француз математигінің есімін оқи аламыз.
Есепті белгілі уақыт аралығында орындап шыққан 4 оқушы ІІІ кезеңге өткізіледі.
Келесі кезекте үшінші кезең тапсырмаларын орындамас бұрын кластың барлық оқушылары бірге сергіту тапсырмаларын орындайды.

ІV. Сергіту сәті. Оқушылар видеопроектор экранындағы торкөзден сандарды таңдап, тиісінше сол сандар астында жасырылған логикалық сұрақтарға, әзіл есептерге жауап береді. Әр тапсырмаға деңгейіне қарай 3 - 5 аралығындағы ұпай беретін жетондар таратылып отырады.
Осылайша оқушыларды сергітіп алғаннан кейін екінші кезеңнен үздік шыққан 4 оқушыға үшінші деңгейлі тапсырмалар беріледі. Бұл кезең «Ізденген жетер мұратқа!» деп аталады.

Ұзақов Жандос Қалыбекұлы
Ақтөбе облысы. Темір ауданы
Жамбыл - мектеп балабақшасының
математика пәні мұғалімі

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 34
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 34
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика