Білімділер поралы

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Математика 6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табу туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы санымен есептеп шығарады.
Кейбір оқушылар: Радиус арқылы шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын табуға болатынын талдайды

Тілдік мақсат
Оқушылар: мысалдар келтіріп және сипаттай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Шеңбер, дөңгелек, шар, сфера.
Ұйымдастыру кезең
Сәлемдесу
Түгендеу
Психологиялық дайындық

Қызығушылықты ояту
Басталуы 1 - топ«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлш
2 - топ Шар
3 – топ Шеңбердің ұзындығы. саны.

Мағынаны тану
Ортасы
«Шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан» ұғымын пайдалана отырып, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелек ауданын өлшеу
О координата басына қатысты центрлік симметриялы фигура жүргізсек, сонда қандай фигура шықты? (шеңбер)

Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) не деп аталады? (дөңгелек)

Қазіргі уақытқа дейін шаршының, тіктөртбұрыштың ұзындығы мен еніне қатысты фигураның ауданын табуды меңгердік. Енді шеңбердің ұзындығын табуды, оған қатысты диаметр, радиус, санын қарастырамыз.
Шеңбердің ұзындығы.
Шеңбердің ұзындығын өлшеп табуға болады. Мысалы, жиегі шеңбер болатын стаканды алайық. Оның жиегін жіппен орап жіптің ұзындығын сызғышпен өлшейік.
Жіптің ұзындығы шамамен стакан шеңберінің ұзындығына тең. Сонан соң стакан диаметрін сызғышпен өлшейміз.
Тәжірибелер нәтижесінде кез келген шеңбер үшін, шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты санға тең екені анықталады. Бұл сан гректің (оқылуы: «пи») әрпімен белгіленеді.
саны - шектеусіз ондық бөлшек. Есептеулерде дің жуық мәні алынады.
(пи) деген не?
саны - шеңбердің ұзындығының оның диаметріне қатынасын көрсететін және математикада белгілі бір иррационал санды белгілеу үшін қолданылатын грек әрпі. Бұл белгілеуді алғаш рет 1706 жылы ағылшын математигі Джон Мечин пайдаланғанымен жаппай қолданысқа 1736 жылы Эйлердің еңбегінен кейін ғана ене бастады. Ал 1873 жылы ағылшын математигі санының үтірінен кейін 707 таңбасына дейін 15 жыл жұмсады, бірақ 528 - ші таңбада қателесті де, барлық есептеулері қате болды. 2004 жылы токиолық Ясумаса Канада компьютердің көмегімен 1, 24 триллион таңбасын есептеді.

Алматы облысы, Жамбыл ауданы,
Тарғап ауылы, Тарғап ауылындағы орта
мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ
математика пәнінің мұғалімі Камалова Шнар Болатовна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 168
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 168
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика