Білімділер поралы

Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту

Тақырыбы: Жай сандарды және аралас сандарды қосу, азайту. /Көңілді математика/
5а, 5ә сыныптар
Мақсаты: Математика пәніне деген қызығушылықты арттыру.
Оқушылардың ой - өрісін кеңітіп, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Математикалық сайыс.
Әдісі: Топ бойынша жұмыс.
Безендірілуі: Математика туралы қанатты сөздер.
Сайыстың тақырыбы жазылып ілінген плакат.
Математикалық сайыстың бағдарламасы:
1- бөлім. Кіріспе сөз
2- бөлім. 1 тур. Сәлемдесу.
2- тур. Кім жылдам санайды?
/Сандарды жылдам ретімен тез оқу./
3- тур. Математикалық эстафета /Амалдарды орында/
Жанкүйерлерге сұрақтар
4 -тур. Өз біліміңді көрсет. /Топбасшылар сайысы/
Тиімді тәсілмен есептеп, бөлшекті қысқарт:
5 -тур. Теңдеуді шешіңдер
6 -тур. Математикалық логика. /топтық жұмыс/
/Өз біліміңді көрсет/
7. Үй тапсырмасын беру.
3 бөлім. Қорытындылау

1. Әділқазылар алқасы сайланады. Топтарға берілген тапсырмалар 5 балдық жүйемен бағаланады.
2. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Бүгінгі шәкірттер ертеңгі азаматтар. Сол азамат бойында тапқырлықты, алғырлықты қалыптастыру мектеп қабырғасында басталады. «Білімді азамат – ел ертеңі», «Білікті бірді, білімді мыңды жығар» деген елдің даналық сөзі бар. Бүгін білім сайысына 5 сынып оқушылары қатысқалы тұр.
3. Сөз математикалық білім сайысына келген оқушыларға беріледі.

1 - тур. Сәлемдесу.
5а сынып. /Алғырлар тобы/
Осындай алғыр достар кез келгенше
Жетсін - ау жарыстарда жеңгенге не?
Қарсылас болғанымен құрбысыңдар,
Тілейміз ізгі тілек сендерге біз.
Біздің ұран Қандай сынақ болса - дағы келіспе
Әрқашанда ұмтыла біл жеңіске

5ә сынып. /Тапқырлар тобы/
Тапқырлар биіктерге қалықтасын
Жеңіспен көк жүзінде шарықтасын
Жеңіс туын желбіреп алауласын
Бәйгені сенен ешкім ала алмасын.
Біздің ұран: Алға қойған мақсатымыз бір екен
Сәтті болсын сапарымыз әр дайым

Сергіту 2 - тур. Кім жылдам санайды?
5а сынып 1ден 30 - ға дейінгі сандарды тез санап, 3ке бөлінетін сандарды атамай олардың орынына «еселік» деген сөзді айтады.
5ә сынып 30 - ден 1 - ге дейінгі сандарды тез санап 3ке бөлінетін сандарды атамай олардың орынына «еселік» деген сөзді айтады.

3 - тур. Математикалық эстафета /Амалдарды орында/
Алғырлар тобы: Тапқырлар тобы: (9405: 627 - 5229: 581) ∙64 - 380: 4= 289; (1367 - 24∙35): 31+5824: 14 - 403= 30.
Жанкүйерлерге сұрақтар:
1. Қандай бөлшек жай бөлшек деп аталады? /Қысқарылмайтын бөлшек жай бөлшек деп аталады, ол бөлшек сызығынан және алымы мен бөлімінен тұрады/
2. Қандай санды аралас сан дейміз? /Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын санды аралас сан дейміз./
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз?
4. Алымдары бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз?
5. Аралас сандарды қалай салыстырамыз?
6. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?
7. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз?
8. Аралас сандарды қалай қосамыз?
4 тур. Өз біліміңді көрсет.
5а сынып /Алғырлар тобы/ 5ә сынып/Тапқырлар тобы/
1 есеп
Алғырлар тобы:
1) 12 5/9 - 7 1/6=
2) 7 1/4 - 3 7/15=
3) 5 9/25 - 3 8/15=
Тапқырлар тобы
1) 9 5/12 - 6 2/7=
2) 4 1/6 - 2 4/21=
3) 4 3/35 - 2 5/14=

2 есеп
Тиімді тәсілмен есептеп, бөлшекті қысқарт: /Топбасшылар сайысы /

Алғырлар тобы:
1)(3+6+9+12+15+18+21+24)/(1+5+9+13+17+21+25+29)=
Тапқырлар тобы:
1) (6+8+10+12+14+16+18+20+22+24)/(3+5+7+9+11+13++15+17+19+21) =

Теңдеуді шешіңдер:
1) х+5/14=5/6
2) 4 5^(\2)/19+х+11/38=121/2
1) 17 3/8 - у=95/12+21^(\2)/6
2) 14 9/16 - х=63^(\5)/4+12^(\4)/5

Математикалық логика. /Өз біліміңді көрсет/ Топтық сайысы.
Алғырлар тобы: Сыйымдылықтары 8л және 9л ыдысты пайдаланып, өзеннен 3л суды қалай өлшеп алуға болады?
Тапқырлар тобы: Сыйымдылықтары 7л және 3л суды пайдаланып, өзеннен 2л суды қалай өлшеп алуға болады?

7. Үй тапсырмасын беру.
Қорытындылау.

«Көксу ауданы Мұқыры ауылы
Жапсарбаев атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
математика пәнінің мұғалімі
Т. М. Абдрахманов
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 34
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 34
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика