Білімділер поралы
загрузка...

Квадрат түбір

Квадрат түбір
Мақсаты: Квадрат түбір арқылы қалыптасқан түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Жалпы мақсат: Өткен тақырыптарды қайталау арқылы оның маңыздылығын түсіне отырып, білімін, ой - өрісін дамытуға дағдыланады
Күтілетін нәтиже: Есептерді шығару арқылы қасиеттері бойынша ережелерін меңгереді есептер шығаруда пайдаланады.

7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Егер мен ойыны, Суреттер сөйлейді, Академиялық дау-дамай әдісі, Аквариум әдісі, Кім жылдам

Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Жүректен жүрекке тренингі і арқылы бір - бірімен амандасады; Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
1. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
2. Көбейтіндіден қалай арифметикалық квадрат түбір табамыз?
3. Бөліндіден қалай табамыз?

Түсіну
Суреттер сөйлейді және Ассосация құру арқылы түсінік береді
Тақырыптарға қатысты материалдар бар суреттерін тақтаға іліп, талдау.

Қолдану
Топпен жұмыс
Академиялық дау-дамай әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы тапсырмаларды қолдану. Есептеңдер топ бойынша шығартуға қолдану

Сергіту сәті
«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Талдау
Аквариум әдісі арқылы тақырыпқа тапсырмалар пайдалану
Тақырып: Квадрат түбір
Квадрат түбірдің анықтамасы туралы ойларын ортаға салады
Топтан шыққан оқушы ортаға шығады ойын айтады

Математика пәнінің мұғалімі:
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 34
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 34
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика