Білімділер поралы

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
5 – сынып
Сабақтың тақырыбы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді яғни құрама санды жай сандардың көбейтінді түрінде жаза білуді, құрама санды қалай табу реттіліктерін меңгерту;
Дамытушылық: Есептер шығару дағдыларын жетілдіру, натурал сандарға амалдар қолдану ережелерін, пәнге қызығушылығын, тез ойлап, нақты нәтижеге жету қабілеттерін және математикалық сауаттылығын арттыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды топтық жұмысқа баулу, және де шапшаңдылыққа, батыл шешімге келуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жалпылау, бекіту.
Сабақтың әдістері: Деңгейлік тапсырмалар орындау, сұрақ - жауап алу, ойын элементтерін қолдану.
Сабақтың көрнекілігі: Кеспе қағаздар, интерактивті тақта, презентация

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушылар тізімін тексеру;
б) Құрал – жабдықтарын қадағалау.
в) Оқушыларды 2 тоқа бөліп отырғызу.
Бүгінгі сабақта бізді сан алуан белестер мен асулар күтуде, олай болса бір - бірімізге сәттілік тілейік!

II. а) «Кім жылдам?». (6 мин) (2 - презентация)
2 тоқа бөлек - бөлек өткенді қайталау сұрақтары:
I топ сұрақтары:
Натурал а санының еселігі дегеніміз не?
7 санының алғашқы бес еселігін ата?
Қандай сандар 2 - ге бөлінеді?
Қандай сандар 10 - ға бөлінеді?
Жай сандар деп қандай сандарды айтады? Мысал келтір!
1 саны жай сан ба, әлде құрама сан ба?
Қосындының берілген санға бөлінгіштігін қалай анықтаймыз
Егер құрама санның жіктелген жай көбейткіштері белгілі болса, құрама сан қалай табылады?

II топ сұрақтары: (3 - презентация)
Натурал а санының бөлгіші дегеніміз не?
36 санының бөлгіштерін ата?
Қандай сандар 5 - ке бөлінеді?
Қандай сандар 3 - ке, 9 - ға бөлінеді?
Құрама сандар деп қандай сандарды айтады? Мысал келтір!
Көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін қалай анықтаймыз?
Айырма қандай жағдайда берілген санға қалдықсыз бөлінеді?
Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу дегеніміз не?

ә) Үйге берілген есепті тексеру. (3 мин) (4 - презентация)
Оқушылар бір - бірінің дәптерлерімен алмасып, бағалайды.
№670. Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу:

3) 12=2∙2∙3;
18=2∙3∙3;
51=3∙17;
58=2∙29;
78=2∙3∙13;
105=3∙5∙7.

№670. Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу: (5 - презентация)
2) 396=2∙2∙3∙3∙11;
456=2∙2∙2∙3∙19;
504=2∙2∙2∙3∙3∙7;
700=2∙2∙5∙5∙7;
594=2∙3∙3∙3∙11;
1170=2∙3∙3∙5∙13;
2310=2∙3∙5∙7∙11;
3100=2∙2∙5∙5∙31.

№684. Өрнектің мәнін табыңдар: (6 - презентация)
а(а+2) ∙ (а+4) ∙ (а+8)=3(3+2) ∙ (3+4) ∙ (3+8)=3∙5∙7∙11=1155;
в(в - 2) ∙ (в - 4) ∙ (в - 8)=13(13 - 2) ∙ (13 - 6) ∙ (13 - 8)=13∙11∙7∙5=5005.
III. Оқулықпен жұмыс. (15 мин) (7 - презентация)
№ 678

24 = 2, 3;
40 = 2, 5;
56 = 2, 7;
65 = 5, 13;
77 = 7, 11;
95 = 5, 19.

№ 680
27 = 3∙3∙3;
125 = 5∙5∙5.
№ 687
66 = 2∙3∙11;
195 = 3∙5∙13;
255 = 3∙5∙17.
№ 689
35 = 5∙7;
21 = 3∙7;
15 = 3∙5
Ені – 5см, ұзындығы – 7см, биіктігі – 3см болса, онда тік бұрышты параллелепипедтің көлемі
V = 5 ∙ 3 ∙ 7 = 105 см³

IV. «Күн шуағы» ойыны. (8 мин) (8 - презентация)
Оқушылар алдын ала берілген күн шуағы тәріздес кеспе қағаздарында жаңа тақырыпқа байланысты жазылған тапсырмаларды сол қағазға орындайды. Дайын болған күн шуақтарына ауызша жауап беріп, магниттің көмегімен тақтаға жабыстыра береді. Нәтижесінде күн шуағын шашады.
V. Сергіту сәті. (4 мин) (9 - презентация)
Ауызша жауап айту
1. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? Жауабы: үш
2. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан жәнеоған қарама - қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар? Жауабы: 4 мысық
3. Үстел үстінде төрт стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? Жауабы: 4
4. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? Жауабы: шырпы
5. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады? Жауабы: мұз кезінде
6. Шаршының қабырғасын үш есе үлкейтсе, оның ауданы неше есе үлкееді? Жауабы: 9 есе

VI. «Алтын сақа» ойыны. (5 мин) (10 - презентация)
Шарты: Егер х – жұп сан болса, онда: сандардың қайсысы жұп сан, қайсысы тақ сандар? Оқушылар презентацияда көрсетілген тақ сандарды бірінші сандыққа, жұп сандарды екінші сандыққа салып орналастырады.
VII. Бекіту сұратары: (2 мин) (11 - презентация)

Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деген не?
Егер құрама санның жіктелген жай көбейткішті белгілі болса, құрама сан қалай табылады?
Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеудің қандай тәсілі бар?
VIII. Бағалау:
IХ. Үйге тапсырма: П4. 6; №679, №682 (1 мин) (12 - презентация)

Атырау облысы, Махамбет ауданы, Сарайшық селосы,
Қ. Қарашаұлы атындағы Сарайшық орта мектебі
физика - математика пәнінің мұғалімі
Мырзағалиев Дидар Қуанышұлы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 205
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 205
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика